Σελ. 80 από 596 ΠρώτηΠρώτη ... 60707578798081828590100 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 1.186-1.200 από 8930
    Downloads
    Uploads
    ISP
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από aroutis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οι άνθρωποι είναι επικυνδινοι, απαγορεύεις τη πρόσβαση σε αυτά.
    Οταν λέμε σε γλεντάνε..
    Ναι με γλεντας εσυ που που ελεγες να απαγορεψουμε τους 3d printers. Κατα τ'αλλα οι ανθρωποι ειναι επικινδυνοι, οχι τα αντικειμενα.

==========>

https://www.adslgr.com/forum/threads...=1#post4921614

Παράθεση Αρχικό μήνυμα από aroutis
    Και φυσικά η νομοθεσία μπορεί πάντα να προβλέψει τα πάντα (ξέρω ξέρω... nanny states, και όχι μόνο), αλλά μπορώ να δω νόμο που να προβλέπει ότι δεν θα επιτρέπει 3D printers που να έχουν specs ικανά για εκτύπωση guns να κυκλοφορούν στο general public, κοινώς μιλώ για regulation.

Και πάει λέγοντας, για κάθε πρόβλημα υπάρχει και λύση.
    Δεν εχω μνημη χρυσοψαρου... στο "προβλημα" του 3d printing, βρηκες τη "λυση" της απαγορευσης...
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος MNP-10 : 09-08-19 στις 09:51.

Περιοχή
    ATHGR
    Downloads
    Uploads
    ISP
    4G+
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από xhaos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γενικά είναι πραγματικά εύκολο. 150-200€ έχεις πιστόλι. Το δύσκολο και ακριβό είναι να είναι "καθαρό". Δε συμφωνώ με την οπλοκατοχή, αλλά μη κρυβόμαστε και πίσω από το δάχτυλό μας. Αθήνα όπλο θα βρεις σε μισή μέρα, Κρήτη σε μισή ώρα. Αν δε σου βρει ο dealer θα τραβηχτείς μέχρι Μενίδι.
    πλήρως ενημερωμένος.

Περιοχή
    Στο cockpit μίας Ferrari
    Downloads
    Uploads
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    102400/10240
    ISP
    Wind
    Router
    Technicolor TG789vac v2
    Path Level
    Interleaved
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από MNP-10 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ναι με γλεντας εσυ που που ελεγες να απαγορεψουμε τους 3d printers. Κατα τ'αλλα οι ανθρωποι ειναι επικινδυνοι, οχι τα αντικειμενα.

==========>

https://www.adslgr.com/forum/threads...=1#post4921614

Δεν εχω μνημη χρυσοψαρου... στο "προβλημα" του 3d printing, βρηκες τη "λυση" της απαγορευσης...
    Και ξαναλέω, ότι η χρήση κάνει ένα αντικείμενο επικίνδυνο, απο κει και πέρα νομοθετείς γύρω από αυτό.

Feel free to attack the post. Do not feel free to attack the poster.
    "If someone said to me that you can have three wishes, my first would have been to get into racing, my second to be in Formula 1, my third to drive for Ferrari" - Gilles Villeneuve

Περιοχή
    Αθήνα
    Downloads
    Uploads
    Ταχύτητα
    Σαλίγκαρος
    ISP
    Nova
    DSLAM
    Ο.Τ.Ε. - ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ
    Router
    Κ.Λ.Α.Φ.Τ.Α.
    Jeffrey Epstein Commits Suicide at Manhattan Jail

Jeffrey Epstein, the financier indicted on sex trafficking charges last month, committed suicide at a Manhattan jail, officials said on Saturday.

Mr. Epstein hanged himself and his body was found this morning at Metropolitan Correctional Center in Manhattan at roughly 7:30.

(...)

Last month, a week after being denied bail, Mr. Epstein was found unconscious in his cell at the jail in Manhattan with marks on his neck, and prison officials were investigating the incident as a possible suicide attempt.

It was not immediately clear on Saturday whether the authorities had put in additional safeguards to watch him after the incident last month.
    Έχει βουίξει ο τόπος για το πως κατάφερε να αυτοκτονήσει ενώ ήταν (κατά πολλές πληροφορίες) σε 24/7 suicide watch.

Σε κάθε περίπτωση, φαίνεται πως αρκετοί παιδόφιλοι σε υψηλές θέσεις θα κοιμηθούν σαν πουλάκια σήμερα το βράδυ.

Wretched, ephemeral race, children of chance and tribulation, why do you force me to tell you the very thing which it would be most profitable for you not to hear?
    The very best thing is utterly beyond your reach: not to have been born, not to be, to be nothing.
    However, the second best thing for you is: to die soon.

Περιοχή
    Νέα Σμύρνη Αττικής
    Downloads
    Uploads
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    51200/5120
    ISP
    Nova
    Router
    Zyxel VMG8623-T50B
    Απ'ότι φαίνεται μάλλον κάποιοι δεν θα τη γλυτώσουν. Ήδη υπάρχει έρευνα εναντίον της κόρης του πρώην μεγιστάνα ΜΜΕ Robert Maxwell, Ghislaine Maxwell.

Εννοείται τώρα θα γίνεται σουσουρό με θεωρίες συνομωσίας.
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails EBnQ_ZmX4AEZpTd.jpg  

Περιοχή
    Στη δυτική πλευρά της Νήσου Ντάσχαν
    Downloads
    Uploads
    Τύπος
    ADSL2+
    Ταχύτητα
    204800/20480
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ
    Router
    Speedport 2
    SNR / Attn
    9(dB) / 6(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από kontinos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγώ πάντως ακόμα απορία το έχω, έστω σε αυτές τις περιοχές που επιτρέπονται τα όπλα, πόσα τέτοια περιστατικά σταμάτησαν επειδή παρενέβη κάποιος ένοπλος πολίτης?
    Να, εδώ ένας που προσπάθησε να παρέμβει, χρησιμοποιώντας το δικό του όπλο.
    - Albert Einstein: “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe.”

-Terry Pratchett:
    “An education was a bit like a communicable sexual disease. It made you unsuitable for a lot of jobs and then you had the urge to pass it on.”

Περιοχή
    Στο cockpit μίας Ferrari
    Downloads
    Uploads
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    102400/10240
    ISP
    Wind
    Router
    Technicolor TG789vac v2
    Path Level
    Interleaved
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από OxAp0d0 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θες να πεις ότι αυτά που λέει ο MNP , ότι αν οπλοφορούν άνθρωποι και κάποιος πάει να κάνει τη στραβή κλπ κλπ, ειναι λάθος ;

"If someone said to me that you can have three wishes, my first would have been to get into racing, my second to be in Formula 1, my third to drive for Ferrari" - Gilles Villeneuve

Downloads
    Uploads
    ISP
    Για καθε πολιτη που πυροβολησε το λαθος ατομο, υπαρχουν 100αδες αστυνομικοι που πυροβολησαν το λαθος ατομο. Και υποτιθεται ειναι εκπαιδευμενοι. Παρ'ολα τα λαθη των αστυνομικων στο να σκοτωνουν ασχετους, ή ακομα και αυτους που καλεσαν το 911 (ναι συμβαινει και αυτο - να σκοτωνουν αυτον που εχει κανει τη κληση για βοηθεια), οι αστυνομικοι προκρινονται ως η "λυση" στο προβλημα.

Εκει τα λαθη τους δε μας απασχολουν...

- - - Updated - - -

Θες να πεις ότι αυτά που λέει ο MNP , ότι αν οπλοφορούν άνθρωποι και κάποιος πάει να κάνει τη στραβή κλπ κλπ, ειναι λάθος ;
    https://www.nationalreview.com/2019/...up-so-can-you/

A private citizen described as a “former firefighter” had pulled his firearm and was holding the man at gunpoint. That thing that supposedly never happens just happened again. A good guy with a gun averted a potential crisis.

But here are two men we should remember — Bryan Whittle and Juan Carlos Nazario. They heard the “popping of gun shots” at a popular Oklahoma City restaurant, they grabbed their weapons, moved toward the danger, engaged the shooter, and killed him.

Have we already forgotten the name of Jonathan Morales, the armed citizen who (along with an unarmed man named Oscar Stewart) engaged the synagogue shooter in Poway, Calif.? I’d imagine that not even the most dedicated gun-rights supporter can remember the non-massacre at Schlenker Automotive in Rockledge, Fla. There, the shooter killed one man and wounded another before two employees of the store — Don Smith and Nathan Taylor — returned fire, wounded the shooter, and held him at gunpoint until the police arrived.

The FBI has recorded no fewer than 19 times in a five-year span (and that estimate may be low) — from 2014 to 2018 — when active shooters were stopped or repelled by citizens. Seven times armed citizens stopped the shooting entirely. Twice an armed citizen engaged the shooter and caused him to flee the scene. Citizens stop active shooters less often than the police do, but it’s crystal clear that armed citizens have saved lives. They’ve stopped massacres that would have further plunged American families and American communities into deep grief. They’ve stopped massacres that would have further polarized American politics.
    19 μακελαρηδες σε 5 χρονια (με σημειωση για low estimate) αντιμετωπιστηκαν απο ενοπλους πολιτες με βαση το FBI.

- - - Updated - - -

BREAKING:

Ψαξε για την υποθεση Epstein με τους παιδοφιλους ελιτ που κοβαν βολτες με το "lolita express"...
    ===>

https://nypost.com/2019/08/10/convic...y-epstein-dead

"Αυτοκτονησε" ενω ηταν σε ...suicide watch.

Convicted pedophile Jeffrey Epstein died overnight in an apparent suicide, law enforcement sources told the Post Saturday.
    Two weeks ago, Epstein, 66, was placed on suicide watch after he was found nearly unconscious in his cell with injuries to his neck.

The multimillionaire financier was being held without bail pending trial on child sex-trafficking charges.
    Μεγιστη ανακουφιση στους Ελιτ, στον βρετανικο θρονο, στους Κλιντον, κτλ. Οι νεκροι δε μιλανε

Downloads
    Uploads
    Ταχύτητα
    14621/970
    ISP
    HOL
    DSLAM
    HOL - ΑΛΥΣΙΔΑ
    SNR / Attn
    11(dB) / 18(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Μιλάμε γιά τρελλά λεφτά.

Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγέθυνση. 

Όνομα:  Annotation 2019-08-10 201802.png 
Εμφανίσεις:  24 
Μέγεθος:  23,8 KB 
ID: 205801

https://www.nssf.org/government-relations/impact/

Και όλα αυτά made in USA, και όχι China.

Τώρα αν πεθαίνουν ετησίως 10 με 15 χιλιάδες άνθρωποι από πυροβολισμούς ε οκ! 50 δις είναι 50 δις.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος value_ : 10-08-19 στις 20:28.

Περιοχή
    Στο cockpit μίας Ferrari
    Downloads
    Uploads
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    102400/10240
    ISP
    Wind
    Router
    Technicolor TG789vac v2
    Path Level
    Interleaved
    Συγνώμη αλλά 19 μακελαρηδες σε 5 χρονια μάλλον epic fail είναι.
    Πόσοι μακελάρηδες συνολικά εμφανίστηκαν στα 5 χρόνια ;
    Τι ποσοστό είναι οι 19 μακελάρηδες στα 5 χρόνια;

- - - Updated - - -

Τώρα αν πεθαίνουν ετησίως 10 με 15 χιλιάδες άνθρωποι από πυροβολισμούς ε οκ! 50 δις είναι 50 δις.
    Ετσι ακριβώς. Και μετά μιλάμε για 19 περιπτώσεις σε 5 χρόνια και δε ντρεπόμαστε.

Downloads
    Uploads
    ISP
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από value_ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μιλάμε γιά τρελλά λεφτά.

Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγέθυνση. 

Όνομα:  Annotation 2019-08-10 201802.png 
Εμφανίσεις:  24 
Μέγεθος:  23,8 KB 
ID: 205801

https://www.nssf.org/government-relations/impact/

Και όλα αυτά made in USA, και όχι China.

Δε διαχωριζει ποσα απ'αυτα ειναι army money. Οι ΗΠΑ ειναι χωρα που εχει ανοικτα ποσα μετωπα σε ποσες χωρες με στρατιωτικο budget που ειναι > μισο τρις το χρονο.

- - - Updated - - -

Συγνώμη αλλά 19 μακελαρηδες σε 5 χρονια μάλλον epic fail είναι.
    Το 97% των μακελειων ειναι σε gun free zones οπου δεν επιτρεπεται να εχεις οπλα.

Περιοχή
    Στο cockpit μίας Ferrari
    Downloads
    Uploads
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    102400/10240
    ISP
    Wind
    Router
    Technicolor TG789vac v2
    Path Level
    Interleaved
    Δε διαχωριζει ποσα απ'αυτα ειναι army money. Οι ΗΠΑ ειναι χωρα που εχει ανοικτα ποσα μετωπα σε ποσες χωρες με στρατιωτικο budget που ειναι > μισο τρις το χρονο.

- - - Updated - - -

Το 97% των μακελειων ειναι σε gun free zones οπου δεν επιτρεπεται να εχεις οπλα.
    https://www.washingtonpost.com/natio...mzyJaKwh5AxQ6Q

True story.

Περιοχή
    Στη δυτική πλευρά της Νήσου Ντάσχαν
    Downloads
    Uploads
    Τύπος
    ADSL2+
    Ταχύτητα
    204800/20480
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ
    Router
    Speedport 2
    SNR / Attn
    9(dB) / 6(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Δε τα 'μαθες ρε Αρουτη εσύ; Για αυτόν τον μακελαρη φταίνε τα video games.

Γι' αυτό και πλέον στα wallmart δεν πουλάνε παιχνίδια, αλλά έχουν κρατήσει τις βιτρίνες με τα όπλα (οι οποίες έχουν και ταμπέλα "be the boss of your school" ).
    - Albert Einstein: “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe.”

-Terry Pratchett:
    “An education was a bit like a communicable sexual disease. It made you unsuitable for a lot of jobs and then you had the urge to pass it on.”

Περιοχή
    Στο cockpit μίας Ferrari
    Downloads
    Uploads
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    102400/10240
    ISP
    Wind
    Router
    Technicolor TG789vac v2
    Path Level
    Interleaved
    Δε τα 'μαθες ρε Αρουτη εσύ; Για αυτόν τον μακελαρη φταίνε τα video games.

Γι' αυτό και πλέον στα wallmart δεν πουλάνε παιχνίδια, αλλά έχουν κρατήσει τις βιτρίνες με τα όπλα (οι οποίες έχουν και ταμπέλα "be the boss of your school" ).
    Ειπαμε, κάνουμε τα πάντα για να πέφτει γράσσο στη μηχανή

Περιοχή
    Αθήνα
    Downloads
    Uploads
    Ταχύτητα
    Σαλίγκαρος
    ISP
    Nova
    DSLAM
    Ο.Τ.Ε. - ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ
    Router
    Κ.Λ.Α.Φ.Τ.Α.
    (οι οποίες έχουν και ταμπέλα "be the boss of your school" ).
    a guard in every mall floor, a gun in every school...

AR-15 assault rifle stolen from Red Boiling Springs School in Macon County

RED BOILING SPRINGS, Tenn. (WTVF) — Deputies with Macon and Clay Counties are searching for a second suspect after an AR-15 assault rifle was stolen from Red Boiling Springs School.

According to the Clay County Sheriff's Office, Adam Cisneros stole the weapon.

Cisneros surrendered to police Thursday evening and was placed in custody at the Macon County jail.

Police are still searching for a second suspect, Lee Clark.

Officials say the two suspects entered the school overnight, crawled through a window in the School Resource Officer's office and then managed to breach a gun safe to steal the AR-15 and two bulletproof vests.

The gun and vests were found buried behind Lee's home.

Cisneros is a former student. Both he and Lee were caught on security video. Nothing else of significance appeared to have been taken.

The news of the theft and the search for Cisneros and Lee follows a lock down at Red Boiling Springs Elementary School earlier today.

In that case, officials with Macon County told NewsChannel 5 that Red Boiling Springs Elementary was broken into overnight, and that several items were stolen from the school.

Macon officials also said the lock down was put into effect - with students and staff staying in the cafeteria - as a precaution. This was to get everybody in one place while they processed the scene.

At the time, the items that were stolen from the school were unknown. The Macon County Sheriff's Office stressed that everyone was safe, and that there was no immediate danger to any student or faculty member.

The lock down in Red Boiling Springs is the second lock down placed on a school in Middle Tennessee in two days. Sycamore High and Middle Schools in Cheatham County were placed on lockout for a couple of hours yesterday due to a possible external threat.
    Oops.
    Wretched, ephemeral race, children of chance and tribulation, why do you force me to tell you the very thing which it would be most profitable for you not to hear?
    The very best thing is utterly beyond your reach: not to have been born, not to be, to be nothing.
    However, the second best thing for you is: to die soon.

Σελ. 80 από 596 ΠρώτηΠρώτη ... 60707578798081828590100 ... ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

1. Μηνύματα: 10
    Τελευταίο Μήνυμα: 30-06-18, 20:09
  2. Μηνύματα: 6
    Τελευταίο Μήνυμα: 24-05-18, 22:03
  3. Μηνύματα: 14
    Τελευταίο Μήνυμα: 22-03-18, 13:33
  4. Μηνύματα: 15
    Τελευταίο Μήνυμα: 15-02-18, 01:36
  5. Μηνύματα: 18
    Τελευταίο Μήνυμα: 19-11-17, 19:37