Σελ. 13 από 51 ΠρώτηΠρώτη ... 381112131415182333 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 181-195 από 764
  1. #181
    Εγγραφή
    06-06-2006
    Μηνύματα
    5.607
    Downloads
    92
    Uploads
    0
    Άρθρα
    1
    Τύπος
    ADSL2+
    Ταχύτητα
    14/1 | 8/1
    ISP
    Wind | Cyta
    Router
    Fritz 7170 |NetfasterIAD2
    παιδια οντως κατι πρεπει να τρεχει με τα dslam και τις αναβαθμισεις που κάνουν.

    στο δικο μου dslam παγκρατιου, μερα/νυχτα/πρωι/βραδυ ίδια ταχυτητα εχω (700kbps) εκτος απο χτες το βραδυ απο τις 10-11 που κατι ειχε παιχτει και λειτουργουσε αποσπασματικα το ιντερνετ ενω η τηλεφωνια όλα καλά.

    εγω θα περιμενω να δω τι θα κανουν γιατι δεν εχω κλεισει ακομα χρονο στην εταιρια ενω το ιντερνετ δεν με ενοχλει που δεν πιανω το μεγιστο της γραμμης (γιαυτο δεν εχω πειραξει και το snr) οσο το να μην εχω προβληματα.

    προς το παρον μονο ο οτε φαινεται λύση, γιατι και οι αλλοι παροχοι εχουν τρελά προβλήματα μεγαλυτερα απο τα δικά μας (βλέπε Forthnet/Hol)

  2. #182
    Εγγραφή
    27-11-2003
    Περιοχή
    ΑΝΑΚΑΣΑ-ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    29
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+ Wind Full
    Ταχύτητα
    24576/1024
    ISP
    Wind
    DSLAM
    Wind - Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ
    SNR / Attn
    10(dB) / 40(dB)
    Όντως σήμερα σέρνεται το σύστημα παντού...εγώ παρόλα τα προβλήματα της ΝΟ τη θεωρώ το σοβαρότερο εναλλακτικό πάροχο κ αρνούμαι να πληρώσω νταβατζιλίκι στον ΟΤΕ 43€..η κατάσταση θα φτιάξει κάποια στιγμή.
    sti xwra tou p(OTE)

  3. #183
    Το avatar του μέλους Netone1
    Netone1 Guest
    Καλησπέρα,

    Επειδή δεν θέλω να δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις, καιρός να μιλήσουμε λίγο για το θέμα. Κατ' αρχάς, να ξεκαθαρίσω ότι ο γραφών δεν ανήκει στην εξυπηρέτηση πελατών, αλλά στο τμήμα δικτύου, και κατ' επέκταση έχει πολύ ξεκάθαρη εικόνα του δικτύου και των θεμάτων που υπάρχουν.

    Θα το πούμε ρεαλιστικά λοιπόν: Το πρόβλημα έγκειται σε DSLAM, και όχι στο δίκτυο γενικότερα. Από το φθινόπωρο 2009 (Κατά βάση από Οκτώβριο και έπειτα), φαίνονται να έχουν αλλάξει οι συνήθειες και η χρήση των γραμμών από τους χρήστες σε κάποια Α/Κ.

    Με αυτό εννοώ ότι, αν και ο αριθμός πελατών σαν αριθμός είναι σχετικά σταθερός, οι απαιτήσεις για bandwidth σε κάποια (και όχι όλα) τα Α/Κ έχουν αυξηθεί εκθετικά. Δεν ευθύνονται οι πελάτες φυσικά για αυτό, αλλά με το pattern που υπήρχε ως τώρα, υπήρχε η υποβόσκουσα ελπίδα ότι θα "είναι σχετικά εντάξει" τα πράγματα μέχρι την λειτουργία του ιδιόκτητου δικτύου οπτικών ινών, ενώ κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει.

    Για να γνωρίζετε λοιπόν, σαν αξιότιμοι πελάτες μας, την εικόνα που δεν έχει το 13860:

    Διασυνδέσεις: Το εξωτερικό, η Seabone / Mednautilus, είναι εντάξει. Βέβαια, και αυτό ήταν πιο "άδειο" παλαιότερα, αλλά ακόμα και με την αυξημένη ζήτηση, δεν εμφανίζει προβλήματα ακόμη.

    Το ΑΙΧ, μέσα από το οποίο περνάει η κίνηση μας με κάποιους παρόχους και δίκτυα όπως η HOL και το GRNET / EDUNET (κοινώς, τα πανεπιστήμια / ΤΕΙ / κτλ), έχει εμφανίσει σημάδια κορεσμού, αλλά με δεδομένο το γεγονός του ότι σύντομα θα καταργηθεί εντελώς και θα περάσουμε στο GRIX, η αναβάθμιση φαντάζει ουτοπική.

    Α/Κ: Στα DSLAM, συμβαίνει κάτι που επίσης δεν παρατηρούταν σαν τάση - Τα Σαββατοκύριακα η κίνηση ανεβαίνει εκθετικά, περισσότερο από πριν.

    Τα Α/Κ:

    ΦΑΛΗΡΟΥ / ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ / ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ / ΚΑΛΑΜΑΚΙΟΥ / ΚΕΡΑΜΕΙΚΟΥ / Ν.ΚΗΦΙΣΙΑΣ / ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ...και μερικά άλλα σε μικρότερο βαθμό, σήμερα Κυριακή για κάποιο διάστημα ωρών εμφανίζουν προβλήματα χωρητικότητας. Προσοχή - Τα θέματα που παρατηρούνται ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΝ όλο το 24ωρο, ούτε όλες τις μέρες, και αυτός είναι ένας παράγοντας που έχει καθυστερήσει την αναβάθμιση της χωρητικότητας, δεδομένου ότι η διαδικασία που ακολουθείται αφορά πρωτίστως την καταμέτρηση φόρτου στο δίκτυο με χρονικές επισημάνσεις και περιόδους, που δεν υφίστανται επακριβώς.

    Σε κάθε περίπτωση όμως, αυτό δεν σημαίνει ότι υπάρχει "αδιαφορία" για το ζήτημα αυτό. Αναφέρθηκαν διάφορα (τα περισσότερα σωστά) σχετικά με την πορεία του δικτύου LLU, και λίαν συντόμως θα έχουμε νεότερα.

    Ζητώ την υπομονή σας για ένα μικρό χρονικό διάστημα ακόμη, ώστε να υπάρχει μια 100% ξεκάθαρη εικόνα και να μπορέσουμε να εντάξουμε τις αναβαθμίσεις του δικτύου στον εν γένει στρατηγικό σχεδιασμό του LLU, αποδεσμεύοντας τες από την υπάρχουσα "αυστηρότερη" πολιτική αναβαθμίσεων που έχει καθυστερήσει την ανάπτυξη του δικτύου.

    Να είστε σίγουροι ότι δεν μένουμε αδρανείς, και ότι δεν έχουμε σκοπό να αφήσουμε τα Α/Κ που αντιμετωπίζουν πρόβλημα "στη μοίρα τους". Ωστόσο, λόγω της κατά κάποιο τρόπο "μεταβατικής περιόδου" που εμπλέκει και το ιδιόκτητο δίκτυο οπτικών ινών, έχει υπάρξει αυτή η ταλαιπωρία. Η ποιότητα των υπηρεσιών αποτελεί προτεραιότητα, και είναι ειλικρινά ατυχές το ότι αυτή η περίοδος έχει προκαλέσει αυτή την, ας πούμε, αδράνεια.

    Εκτός απροόπτου, το πλάνο για το επόμενο χρονικό διάστημα ορίζει:

    α) Διασύνδεση με το GRIX
    β) Ενσωμάτωση αρκετών, όχι όμως όλων, των DSLAM μας στον δακτύλιο οπτικών ινών μας
    γ) Αναβάθμιση των μη διασυνδεδεμένων με τον δακτύλιο DSLAM μας ώστε η χωρητικότητά τους να είναι αρκετή όχι μόνο για τους υπάρχοντες, αλλά και για νέους πελάτες
    δ) Πιθανόν νέα προϊόντα και πακέτα

    Το θέμα αυτό, όπως και τα υπόλοιπα θέματα που σχετίζονται με το δίκτυο, τα παρακολουθώ καθημερινά, ακόμα και εκτός ωραρίου εργασίας. Θα σας ενημερώσω στις αμέσως επόμενες ημέρες για τυχόν θετικές εξελίξεις.

    Με φιλικούς χαιρετισμούς,

    Netone1

    ΥΓ: 100 post!

  4. #184
    Εγγραφή
    27-11-2003
    Περιοχή
    ΑΝΑΚΑΣΑ-ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    29
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+ Wind Full
    Ταχύτητα
    24576/1024
    ISP
    Wind
    DSLAM
    Wind - Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ
    SNR / Attn
    10(dB) / 40(dB)
    Ενα μεγάλο ευχαριστώ για την ενημέρωση
    sti xwra tou p(OTE)

  5. #185
    Το avatar του μέλους stergios_ath
    stergios_ath Guest
    Αδιαμφισβήτητα ο ΝΕΤΟΝΕ 1 φαίνεται να ξέρει επακριβώς τι συμβαίνει, αλλά αυτό δεν δικαιολογεί την υπάρχουσα κατάσταση! Το συγκεκριμένο post έχει ανοίξει εδω και δύο μήνες, παρουσιάζοντας την εικόνα του δικτύου σχεδόν καθημερινά.

    Το γεγονός ότι η εταιρεία απάντησε αργοπορημένα, εγείρει υπόνοιες ανευθυνότητας και μη ορθού σχεδιασμού. Η δικαιολογία που έθεσε ο ΝΕΤΟΝΕ 1, δηλαδή πως "ξαφνικά" οι πελάτες άλλαξαν συνήθειες, αν μη τι άλλο, αποδεικνύει του λόγου το αληθές.

    Αξιότιμοι κύριοι της ΝΕΤΟΝΕ, το καλύτερο θα ήταν να μην είχαμε μπει στην διαδικασία της συγκεκριμένης συζήτησης, αλλά να είχατε προβλέψει και προνοήσει την πορεία του δικτύου. Παρόλαυτα η ενημέρωση, με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα, θα φαινόταν πιο ενδιαφέρουσα, εν αντιθέσει με την παρουσίαση των μελλοντικών σας επενδύσεων.

    Όπως και να 'χει, τα περιθώρια αντίδρασης στενεύουν, μαζί με την υπομονή των πελατών σας. Προσωπική μου εκτίμηση, όντας παλιός συνεργάτης της ΝΕΤΟΝΕ, πως η εφαρμογή των όσων ανακοινώθηκαν δεν θα λάβει χώρα πριν από το νέο έτος. Κρίμα...

  6. #186
    Εγγραφή
    26-05-2009
    Μηνύματα
    198
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Netone1 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπέρα,

    Επειδή δεν θέλω να δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις, καιρός να μιλήσουμε λίγο για το θέμα. Κατ' αρχάς, να ξεκαθαρίσω ότι ο γραφών δεν ανήκει στην εξυπηρέτηση πελατών, αλλά στο τμήμα δικτύου, και κατ' επέκταση έχει πολύ ξεκάθαρη εικόνα του δικτύου και των θεμάτων που υπάρχουν.

    Με αυτό εννοώ ότι, αν και ο αριθμός πελατών σαν αριθμός είναι σχετικά σταθερός, οι απαιτήσεις για bandwidth σε κάποια (και όχι όλα) τα Α/Κ έχουν αυξηθεί εκθετικά. Δεν ευθύνονται οι πελάτες φυσικά για αυτό, αλλά με το pattern που υπήρχε ως τώρα, υπήρχε η υποβόσκουσα ελπίδα ότι θα "είναι σχετικά εντάξει" τα πράγματα μέχρι την λειτουργία του ιδιόκτητου δικτύου οπτικών ινών, ενώ κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει.

    Για να γνωρίζετε λοιπόν, σαν αξιότιμοι πελάτες μας, την εικόνα που δεν έχει το 13860:

    Διασυνδέσεις: Το εξωτερικό, η Seabone / Mednautilus, είναι εντάξει. Βέβαια, και αυτό ήταν πιο "άδειο" παλαιότερα, αλλά ακόμα και με την αυξημένη ζήτηση, δεν εμφανίζει προβλήματα ακόμη.

    :
    Επειδή τυχαίνει και εγώ να είμαι στο τεχνικό κομμάτι της συγκεκριμένης αγοράς, αλλά σε άλλο μετερίζι, θα πω ότι δεν είναι τα πραγματα καθολου ετσι.

    Επειδή δεν έχω ούτε την διάθεση, ούτε και τον χρόνο, θα ανεφέρω μερικά πράγματα εξαιρετικά συντομα.

    1. Το 13860 πρέπει να ξερει τι λεει, επειδή είναι η μονη σας επαφή με τους πελάτες. Αν δεν ξέρει τι λεει και τι κανει, τότε έχετε χάσει το 50% ήδη του νοήματος.

    2. Το 13860 όταν ρωτήσει τους "τεχνικούς σας", μας απαντά ότι ΟΛΑ ΟΚ. Αρα τι συμβαίνει ; Λέτε ψέματα στους ανθρωπους της εξυπηρέτησης ; Αυτοί λένε άλλα από όσα τους λέτε ; Τι ακριβώς συμβαίνει ; Αγνωστο.

    3. Τα για το αν οι διεθνείς σας διασυνδέσεις (Seabone κλπ) είναι οκ, αφήστε να το κρίνουμε όσοι ασχολούμαστε λίγο παραπάνω από τον μέσο σας πελάτη. Είναι εξαιρετικά φτωχές και ΑΣΤΑΘΕΙΣ οι διασυνδέσεις σας με τον έξω κόσμο.

    4. Το αν στο μελλον ΘΑ κανετε κατι είναι καλοδεχουμενο, αλλά δυστυχώς αόριστο. Προς το παρον μενουμε στα προβλήματα τα αλυτα.

    5. Υπάρχουν θέματα που έχουν "βρωμισει" απο την πολυκαιρία, όπως DNS προβλήματα. Πχ site που θελουν 2-3 refresh για να βρεθούν / ανοίξουν.

    Ολα αυτα δίνουν μια χαλαρή εικόνα στους συνδρομητές σας. Απο τους οποιους κιόλας δεν ενδιαφέρεστε να εισπράξετε τους λογαριασμούς, μια και δεν τους στέλνετε τακτικά όπως πρέπει.

    γενικά η εικόνα είναι λίγο σκόρπια.

  7. #187
    Το avatar του μέλους Netone1
    Netone1 Guest
    Ευχαριστώ για τα σχόλια stergios_ath,

    Πρώτα-πρώτα να πω ότι η ενημέρωση από το forum δεν παρέχεται επειδή οποιοσδήποτε υποχρεούται να την κάνει, αλλά παρέχεται καλή τη πίστη και για την ενημέρωση των πελατών (Ακόμα και τώρα, απόγευμα Κυριακής).

    Μετά - Όπως είχα προαναφέρει, η κατάσταση είχε εκτιμηθεί ως ελεγχόμενη με βάση τα δεδομένα που υπήρχαν, εκτός απροόπτου, μέχρι την έναρξη λειτουργίας του νέου οπτικού δικτύου. Πέσαμε στο... απρόοπτο. Πραγματικά σε κάποια Α/Κ ενώ ο αριθμός συνδρομητών είναι ελάχιστα διαφορετικός, η χρήση bandwidth κατά μ.ο. εμφανίζεται διαφορετική προς τα πάνω. Εφόσον το οπτικό δίκτυο βαίνει προς ολοκλήρωση, φυσικά και το βάρος βρίσκεται σε αυτό, και στην σύντομη κατά το δυνατόν έναρξη λειτουργίας, ώστε το δίκτυο να αναπτυχθεί χωρίς να αγνοηθεί η (μεγάλη) επίδραση του οπτικού δακτυλίου.

    Ωστόσο, θεωρώ ότι τρέχουσα η κατάσταση μπορεί να διορθωθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα, ειδικά εφόσον η διαδικασία αναβάθμισης για ένα Α/Κ δεν είναι ζήτημα εβδομάδων, αλλά ημερών. Από μεριάς μου, θα σας κρατάω ενήμερους για το οτιδήποτε, και θα συζητήσω το θέμα εκ νέου με τους αρμόδιους για να δούμε αν μπορεί να γίνει κάτι δραστικό τάχιστα, και όχι το 2010.

    We will be in touch, όπως λένε και οι φίλτατοι Αγγλοσάξωνες.

    Με εκτίμηση,

    Netone1

    ........Auto merged post: Netone1 added 15 minutes and 26 seconds later ........

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Undisputed Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επειδή τυχαίνει και εγώ να είμαι στο τεχνικό κομμάτι της συγκεκριμένης αγοράς, αλλά σε άλλο μετερίζι, θα πω ότι δεν είναι τα πραγματα καθολου ετσι.

    Επειδή δεν έχω ούτε την διάθεση, ούτε και τον χρόνο, θα ανεφέρω μερικά πράγματα εξαιρετικά συντομα.

    1. Το 13860 πρέπει να ξερει τι λεει, επειδή είναι η μονη σας επαφή με τους πελάτες. Αν δεν ξέρει τι λεει και τι κανει, τότε έχετε χάσει το 50% ήδη του νοήματος.

    2. Το 13860 όταν ρωτήσει τους "τεχνικούς σας", μας απαντά ότι ΟΛΑ ΟΚ. Αρα τι συμβαίνει ; Λέτε ψέματα στους ανθρωπους της εξυπηρέτησης ; Αυτοί λένε άλλα από όσα τους λέτε ; Τι ακριβώς συμβαίνει ; Αγνωστο.

    3. Τα για το αν οι διεθνείς σας διασυνδέσεις (Seabone κλπ) είναι οκ, αφήστε να το κρίνουμε όσοι ασχολούμαστε λίγο παραπάνω από τον μέσο σας πελάτη. Είναι εξαιρετικά φτωχές και ΑΣΤΑΘΕΙΣ οι διασυνδέσεις σας με τον έξω κόσμο.

    4. Το αν στο μελλον ΘΑ κανετε κατι είναι καλοδεχουμενο, αλλά δυστυχώς αόριστο. Προς το παρον μενουμε στα προβλήματα τα αλυτα.

    5. Υπάρχουν θέματα που έχουν "βρωμισει" απο την πολυκαιρία, όπως DNS προβλήματα. Πχ site που θελουν 2-3 refresh για να βρεθούν / ανοίξουν.

    Ολα αυτα δίνουν μια χαλαρή εικόνα στους συνδρομητές σας. Απο τους οποιους κιόλας δεν ενδιαφέρεστε να εισπράξετε τους λογαριασμούς, μια και δεν τους στέλνετε τακτικά όπως πρέπει.

    γενικά η εικόνα είναι λίγο σκόρπια.
    Αγαπητέ Undisputed,

    καθώς και ο δικός μου χρόνος για σήμερα...τελειώνει, θα απαντήσω σύντομα σε όσα αναφέρετε, και θα τα ξαναπούμε από αύριο:

    1) Ορθόν. Δεν αμφιβάλλει κανείς για αυτό, αλλά εξ' όσων γνωρίζω όταν αναφέρονται προβλήματα με ταχύτητες δεν απαντάει, οριστικά και αμετάκλητα, το 13860 χωρίς να διεξαχθούν άλλοι έλεγχοι. Αν αυτό συμβαίνει, τότε θα πρέπει να το εξετάσουμε.

    2) Δεν μπορώ να σχολιάσω τις απαντήσεις του 13860 καθώς δεν ανήκω σε αυτό. Αν όμως οι απαντήσεις που δίνονται είναι τέτοιες, είναι προφανές ότι πρέπει να αλλάξει σε κάτι πιο σαφές το μοντέλο απαντήσεων άμεσα. Σε κάθε περίπτωση η ενημέρωση που έχει το 13860 είναι γενικού περιεχομένου πρωτίστως, αν και ίσως θα ήταν καλό να είχε και περισσότερο εξειδικευμένη ενημέρωση για ζητήματα όπως η κατάσταση του δικτύου στην παρούσα φάση.

    3) "Εξαιρετικά φτωχές" και "ασταθείς" με δεδομένο τον υπάρχοντα αριθμό χρηστών, δεν θα τις χαρακτήριζα. "Με περιθώρια βελτίωσης", ναι, αλλά μέχρι εκεί. Από εκεί και πέρα, για ζητήματα φερ' ειπείν απόδοσης κτλ, υπάρχει διαρκής επικοινωνία για επίλυση του οτιδήποτε προκύψει.

    4,5) Τα όσα θέματα χρονίζουν (DNS? Χρησιμοποιώ το κανονικό DNS και δεν έχω παρατηρήσει κάτι συγκεκριμένο) θα επιλυθούν, αν και δεν μπορώ να εκφέρω άποψη για το σύνολό τους, δεδομένου ότι δεν ανήκουν στον τομέα μου αυστηρά θέματα DNS κτλ.

    Τέλος ,οι λογαριασμοί αν μη τι άλλο γνωρίζω ότι...αποστέλλονται, πράγμα που είναι μια βελτίωση σε σχέση με τα προβλήματα του 2008.

    Και ένα γενικότερο σχόλιο: Ο καθένας θα ήθελε τα πράγματα να είναι καλύτερα και να λειτουργούν τα πάντα άριστα, 24/7/365, είτε οργανωτικά, είτε δικτυακά, είτε σε οποιονδήποτε άλλος τομέα. Το αν και γιατί συμβαίνει ή δεν συμβαίνει αυτό, δεν είναι της παρούσης για να συζητηθεί, όπως δεν συζητιέται δημοσίως από καμία εταιρία ή φορέα του κλάδου. Και ο νοών νοείτω.

    Θα μεταφέρω, βέβαια, τα όσα επισημάνετε εδώ μέσα όλοι, στους αντίστοιχους ανθρώπους της εταιρίας που θα πρέπει να είναι ενήμεροι για όλα αυτά, αλλά αρκετά απ' όσα επισημαίνετε είναι θέματα της στρατηγικής της εταιρίας, της ανάπτυξης των υπηρεσιών, του μοντέλου ανάπτυξης των υπηρεσιών που υφίσταται, κτλ. Σύνθετα ζητήματα, που βρίσκονται πολύ μακριά από τον τομέα ευθύνης μου. Ευελπιστώ να έχουμε θετικές εξελίξεις σε όλα τα σημαντικά ζητήματα άμεσα, σε όλες τις κατευθύνσεις.

    Ανανεώνουμε το ηλεκτρονικό μας ραντεβού για αύριο και μετέπειτα. Σας εύχομαι μια πραγματικά καλή υπόλοιπη Κυριακή.

    Με εκτίμηση,

    Netone1
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Netone1 : 15-11-09 στις 18:53. Αιτία: auto merged post

  8. #188
    Εγγραφή
    26-05-2009
    Μηνύματα
    198
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από stergios_ath Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αδιαμφισβήτητα ο ΝΕΤΟΝΕ 1 φαίνεται να ξέρει επακριβώς τι συμβαίνει, αλλά αυτό δεν δικαιολογεί την υπάρχουσα κατάσταση! Το συγκεκριμένο post έχει ανοίξει εδω και δύο μήνες, παρουσιάζοντας την εικόνα του δικτύου σχεδόν καθημερινά.
    Μα είναι δυνατον να μην γνωρίζει η καθε εταιρία τα προβλήματά της ; Εδω εμείς ξερουμε με ευκολία την χρήση του bandwidth αναλυτικά στα pc μας ...

    Αρα τα γνωρίζει μια χαρά. Αλλά τα .. downplay ... όπως λενε και οι φίλοι μας οι αγγλοσάξωνες.

    Εμένα προσωπικα αυτό που με εξοργίζει είναι η ΜΗ ΞΕΚΑΘΑΡΗ εικόνα με το τι συμβαίνει. Αν ήξερα ότι υπάρχει ένα πρόβλημα και θα λυθει σε 1 μήνα (πχ), δεν θα είχα το παραμικρό πρόβλημα. Και είναι τόσο απλό πράγμα η ενημερωση. Τοσο απλό.

    whatever ...

    ........Auto merged post: Undisputed πρόσθεσε 5 λεπτά και 38 δευτερόλεπτα αργότερα ........

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Netone1 Εμφάνιση μηνυμάτων

    4,5) Τα όσα θέματα χρονίζουν (DNS? Χρησιμοποιώ το κανονικό DNS και δεν έχω παρατηρήσει κάτι συγκεκριμένο) θα επιλυθούν, αν και δεν μπορώ να εκφέρω άποψη για το σύνολό τους, δεδομένου ότι δεν ανήκουν στον τομέα μου αυστηρά θέματα DNS κτλ.

    Δεκάδες, εκατονταδες ισως sites δεν ανοίγουν. Πχ.

    http://www.ufleku.cz/

    Δεν βρέθηκε ο εξυπηρετητής

    Μετά από 3 refresh μια χαρά είναι το site. Το ίδιο και σε ΠΟΛΛΑ άλλα που καθημερινά συναντώ και εγω αλλα και άλλοι υποθετω.

    ........Auto merged post: Undisputed πρόσθεσε 10 λεπτά και 35 δευτερόλεπτα αργότερα ........

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Netone1 Εμφάνιση μηνυμάτων
    3) "Εξαιρετικά φτωχές" και "ασταθείς" με δεδομένο τον υπάρχοντα αριθμό χρηστών, δεν θα τις χαρακτήριζα. "Με περιθώρια βελτίωσης", ναι, αλλά μέχρι εκεί. Από εκεί και πέρα, για ζητήματα φερ' ειπείν απόδοσης κτλ, υπάρχει διαρκής επικοινωνία για επίλυση του οτιδήποτε προκύψει.
    Μάλλον θάπρεπε να πω εξαιρετικά ΑΣΤΑΘΕΙΣ και ισως και φτωχές (πιθανα το φτωχές να φταιει για το ασταθεις).

    Και εξηγουμαι.

    Μέρος της εργασίας μου είναι να παρακολουθω την συνεχή και απροσκοπτη λειτουργία περισσότερων απο 200 website σε συγκεκριμένο datacenter στην Αγγλία. Ενα από τα πλεον συγχρονα στο Manchester.

    Πως το κανω ; Πέρα απο επι πληρωμη service να τα παρακολουθουμε από όλο τον κόσμο σε διαφορες χώρες, ώστε να έχουμε πληρη γνωση της συμπεριφοράς τους και του uptime, εχω ΚΑΙ στο PC μου ένα πρόγραμμα που κάνει διάφορα σε κάθε website. Κάθε 5 - 10 λεπτα. Και καθε μέρα τα συγκρινω όλα μαζι.

    Μαζί με τα websites παρακολουθουμε και το www.google.com καθώς και 2-3 άλλα websites ώστε να είμαστε βεβαιοι ότι δεν φταίνει το ΔΙΚΟ μας rack.

    Λοιπον, καθε μερα έχω ΔΕΚΑΔΕΣ timeout προς τα δικα μας website, ΜΟΝΟ απο το δικό μου pc. Και ποτε προς το google.

    Αρα οι διασυνδέσεις σας είναι ασταθείς και φτωχές.

    Στην διαθεσή σας δεκάδες στατιστικά με μέρες, εδώ και 2 χρόνια.

    Αυτα για να μην λεμε ατεκμηριωτα πράγματα για την δημιουργία εντυπωσεων.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Undisputed : 15-11-09 στις 19:04. Αιτία: auto merged post

  9. #189
    Εγγραφή
    06-06-2006
    Μηνύματα
    5.607
    Downloads
    92
    Uploads
    0
    Άρθρα
    1
    Τύπος
    ADSL2+
    Ταχύτητα
    14/1 | 8/1
    ISP
    Wind | Cyta
    Router
    Fritz 7170 |NetfasterIAD2
    @ Νetone1

    σε ευχαριστω για την ενημερωση και τον προσωπικό (και σιγουρα οχι αμοιβομενο) χρόνο που διεθεσες για αυτήν.

    @ stergios_ath

    ειναι όντως λιγάκι περιεργο να αλλαξαν συνηθεια οι χρηστες το σκ αλλά ειναι φθινοπωρο που σημαινει οτι περισσοτεροι χρηστες πλεον καθονται στα σπιτια τους και δεν βγαινουν εξω βολτα.
    δεν μπορώ να σκεφτώ αλλο λόγο, ειλικρινά.

    @ undisputed

    1. Η netone μαζι με τη cyta έχουν support forum στο μεγαλύερο site σε θέματα ευρυζωνικών συνδέσεων,
    με το support της netone να εχει τη μεγαλυτερη συμμετοχή και όπως βλέπεις να "ασχολείται" με τους πελάτες της ακόμα και το απογευμα της κυριακής.

    Η τηλεφωνική εξυπηρετηση σαφως και δεν ειναι support αλλά εργαλείο καταγραφης αιτημάτων/προβλημάτων των συνδρομητών, σε οποιονδηποτε πάροχο.

    2. Η τηλεφωνική εξυπηρετηση καταγραφει το προβλημά σου και το προωθεί στο τεχνικό τμήμα (technical support) της εταιριας όπου και ελεγχεται η γραμμη σου για τυχον προβλήματα και αναλόγως απανταει στο support ticket που ανοιγει η τηλ εξυπηρετηση με το προβλημα σου, οποτε οταν ξανακαλέσεις ξερει και η τηλ εξυπηρετηση τι εχει γινει.
    Το προβλημα bandwidth είναι ενιαιο και οχι ατομικό σε ενα συνδρομητή.

    3. Καλό θα ηταν τέτοιες "διαπιστώσεις" να συνοδευονται και απο ενδειξεις/αποδειξεις όπως screenshot/ping graph (ατιμη Forthnet απο εκει που δεν ξεραμε τι σημαίνει ping, εξπερ εχουμε γινει στην αναγνωση smokeping graph )

    4. Aποτι εχω καταλάβει ο Netone1 όπως και οι υπολοιποι του Netone support forum, απλοί υπαλληλοι είναι και οχι προιστάμενοι τμημάτων για να δωσουν εντολή να γινουν όλα απευθειας.
    Μακάρι να ηταν έτσι αλλά προς το παρόν πρεπει να ευελπιστούμε ότι θα προωθήσουν τα παράπονα των χρηστων αυτου του φορουμ στους προϊσταμένους τους.

    5. Δεν εχω διαπιστωσει προβλημα DNS και σιγουρα αν υπηρχε θα ειχε γραφτει απο καποιον σε αντιστoιχο θεμα που εχει ανοιχτει παλαιότερα. (εδώ, όπου το τελευταιο μηνυμα εχει ημερομηνια 8/09.

    και το προβληαμ των λογαρισμών εχει φτιάξει προ πολλού επισης σε θέμα εδώ

    H Netone έχει οπως ειπε και ο Νetone1 πρόβλημα με τη διασυνδεση των AK που μακάρι να τα φτιάξει συντομα.

  10. #190
    Εγγραφή
    26-05-2009
    Μηνύματα
    198
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    @prodromosfan

    Οτι ειχα να πω το είπα όσο καλυτερα και αναλυτικότερα μπορούσα.

    1. Οι λογαριασμοί δεν στέλνονται σωστά. Τωρα να είναι στο Μαρούσι το πρόβλημα μόνο ; Τοπικό ; Στατιστικά δεν βγαίνει.

    2. Το 13860 αρνείται καν να καταγραψει τα προβληματα. Είναι όλα φανταστικά.

    3. Dns προβλήματα ΣΑΦΩΣ και υπάρχουν μια και βαζοντας opendns όλα είναι μια χαρά

    Δεν αντιλαμβάνομαι προς τι η απαντηση σου και ίσως δεν διαβασες όλα τα μηνυματα.

    Όλα τα προβληματα είναι γνωστά και υπάρχουν όντως. Το να κανουμε ότι δεν υπάρχουν είναι μια "σταση" που πολλές εταιρίες στο παρελθον-παρον-μελλον υιοθετουν, και μακροπρόθεσμα δεν δείχνει να ωφελεί παρα μονου τους πολυ μεγαλους με τεράστιο αποθεμα συνδρομητων.

  11. #191
    Εγγραφή
    16-02-2005
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    5.028
    Downloads
    13
    Uploads
    0
    ISP
    Net One
    Router
    Speedtouch 780WL
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Netone1 Εμφάνιση μηνυμάτων

    Τα Α/Κ:

    ΦΑΛΗΡΟΥ /

    Ζητώ την υπομονή σας για ένα μικρό χρονικό διάστημα ακόμη, ώστε να υπάρχει μια 100% ξεκάθαρη εικόνα
    Αυτά τα "φωνάζουμε" όμως εδώ και μήνες.

    Έχω γίνει γραφικός από το καλοκαίρι (ίσως και πιο πίσω) με το να λέω ότι το dslam Φαλήρου έχει θέμα.

    Τι άλλο χρειάζεται για να υπάρξει ξεκάθαρη εικόνα δλδ???

    Το γεγονός ότι στο ανωτέρω dslam το οποίο γνωρίζω με εσάς από το 2007, πλέον στο 80% της ημέρας έχουμε μετά βίας το 1/4 με 1/5 της ονομαστικής ταχύτητας???? Για ποια υπομονή μιλάμε και τι πιο ξεκάθαρη εικόνα από αυτή????

    Σήμερα για κάποιες ώρες πιάναμε τα 350κβ/ς και το browsing απλά δεν λειτουργούσε αν κατέβαζες παράλληλα. Τις υπόλοιπες ημέρες το 1,4-1,5 μβ/ς το βλέπουμε μεταξύ 1,5 και 6 το πρωί δλδ όταν δεν το θέλουμε γιατί κοιμόμαστε.

    Τι άλλο απαιτείται δλδ για να καταλάβει κάποιος ότι υπάρχει πρόβλημα.

    Έχω βαρεθεί να σας το "φωνάζω". Δεν έχει νόημα να κοιτάτε πως θα φέρετε νέους πελάτες (πχ νέα προιόντα) αν το δίκτυο και τα dslam σας δεν μπορούν να σηκώσουν τους υπάρχοντες. Δεν έχει νόημα να περιμένουμε 2,3,5,10 χρόνια να τελειώσετε με το δίκτυο των οπτικών ινών γιατί τότε δεν θα σας έχουν μείνει συνδρομητές.

    Τι θα πει άλλαξε η συμπεριφορά των πελατών. Πελάτες έχετε όχι ρομπότ και μηχανές. Είναι άνθρωποι που σημαίνει ότι αλλάζουν συνήθειες, λειτουργούν εποχικά, εξελίσσονται, ενημερώνονται και ακολουθούν νέες τάσεις. Τι θα πεί λοιπόν υπολόγιζα με βάση την αρχική συμπεριφορά τους???? Για αυτό πρέπει πάντα να έχεις καβάτζα και για αυτό πάντα στο πρώτο σημάδι αλλαγής πρέπει να παρεμβαίνεις.

    Τι θα πει έλα μωρέ δεν είναι φιξ, άλλοτε είναι Σάββατο, άλλοτε Κυριακή, άλλοτε πρωί, άλλοτε βράδυ. Το ξαναλέω έχετε να κάνετε με ανθρώπους. Εγώ το προηγούμενο ΣΚ βγήκα και αυτό είμαι μέσα και θέλω να κατεβάσω. Τι σημαίνει αυτό??? Ότι πρέπει να συννενοούμαστε με τους Φαληριώτες της ΝετΟνε πότε και ποιοι θα είμαστε online για να μην ξεπερναμε το contention ratio του dslam του Φαλήρου?????

    Αφήστε τις ξεκάθαρες κουβέντες και πιάστε τα ξεκάθαρα έργα.

    Προς θεού δεν τα βάζω με τον ΝετΟνε1, απλά ως ο ενδιάμεσος είναι ο μόνος που μπορεί να μεταφέρει κάποια από αυτά "παραπάνω" μπας και ανασκουμπωθούν λίγο γιατί δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα.

  12. #192
    Εγγραφή
    06-06-2006
    Μηνύματα
    5.607
    Downloads
    92
    Uploads
    0
    Άρθρα
    1
    Τύπος
    ADSL2+
    Ταχύτητα
    14/1 | 8/1
    ISP
    Wind | Cyta
    Router
    Fritz 7170 |NetfasterIAD2
    1) φίλε μου αν οι λογαριασμοι δεν ερχονταν σωστά, ένας έστω ένας δεν θα το ειχε αναφερει εδω;
    ειτε σε καινουριο θεμα ή στο θέμα που σου εδωσα το λινκ;

    2) δεν ξερω ουτε τι προβλημα αναφερεις στο 13860, ούτε το τι σου απαντανε.

    3)Ένας και πάλι συνδρομητης δεν θα το ειχε αναφερει το προβλημα που λες;;;;;
    το λινκ που εδωσες πιο πανω σε μενα ανοιγει με τη μια και οχι με 3 refresh στον browser. και εχω default ρυθμισεις ουτε openDNS ουτε τιποτα.

    μάλλον εσυ δεν διαβασες σωστα το μηνυμα μου.


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Undisputed Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όλα τα προβληματα είναι γνωστά και υπάρχουν όντως. Το να κανουμε ότι δεν υπάρχουν είναι μια "σταση" που πολλές εταιρίες στο παρελθον-παρον-μελλον υιοθετουν, και μακροπρόθεσμα δεν δείχνει να ωφελεί παρα μονου τους πολυ μεγαλους με τεράστιο αποθεμα συνδρομητων.
    Δεν κάνω πως δεν υπάρχει προβλημα. Απλως δεν υπάρχουν τα προβληματα που αναφερεις.

    Το ανεφερα ξεκαθαρα:

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από prodromosfan Εμφάνιση μηνυμάτων
    H Netone έχει οπως ειπε και ο Νetone1 πρόβλημα με τη διασυνδεση των AK που μακάρι να τα φτιάξει συντομα.
    Edit: [ Και τη χωρητικοτητα ορισμενων dslam ]

  13. #193
    Εγγραφή
    26-10-2007
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    6.170
    Downloads
    18
    Uploads
    30
    Τύπος
    ADSL2+
    Ταχύτητα
    23.330/1023
    ISP
    Vodafone
    DSLAM
    HOL - ΑΙΓΑΛΕΩ
    Router
    Speedtouch TG585 v8
    SNR / Attn
    6(dB) / 7.5(dB)
    Ό,τι αναφέρει ο Sebu, ακριβώς τα ίδια αντιμετωπίζω κι εγώ αλλά και άλλοι χρήστες σε διαφορετικά Α/Κ.
    Αν σε κάποιους χρήστες, η κατάσταση είναι καλή, εύχομαι έτσι να τους παραμείνει.
    Να μην αντιμετωπίζουν αυτή την άκρως εξοργιστική κατάσταση που πολλάκις έχω αναφέρει....
    Γραμμή για τα ξενύχτια....κι από κει και πέρα, 18-20 ώρες καθημερινά, χάλια απόδοση γραμμής!
    Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία, λένε, η υπομονή όμως εξαντλείται πρώτη.
    Όσο είναι καιρός, ας δραστηριοποιηθεί η εταιρία και να διορθώσει τα κακώς κείμενα, κρατώντας μας στο δυναμικό της ως πελάτες.Κανείς δε θέλει να φύγει αν δεν έχει προβλήματα!

  14. #194
    Εγγραφή
    13-03-2008
    Περιοχή
    Περιστέρι
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    15
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+ Net One Full
    Ταχύτητα
    24576/1024
    ISP
    Net One
    DSLAM
    Net One - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
    Router
    Thomson
    Για να έρθουν οι λογαριασμοι στο Περιστέρι παρακαλούσα το 13860.

  15. #195
    Εγγραφή
    26-05-2009
    Μηνύματα
    198
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    @prodromosfan

    Δηλαδή αμφισβητείς όλα όσα λέω. Από τους λογαριασμούς εως τους DNS.

    Έτσι απλά.

    Δυστυχώς όμως ακριβώς τα ίδια προβλήματα έχουμε ΟΛΟΙ οι τέσσερεις φίλοι στο Μαρούσι, και ο ενας είναι και 2 ορόφους κατω από εμένα.

    Σταμάτα λοιπον να γράφεις πράγματα που δεν γνωρίζεις. Δεν έχω κανένα ΣΥΜΦΕΡΟΝ υπερ η κατα της Netone.

    Απλα θελω τις υπηρεσίες που πληρώνω (η ΘΑ πληρωσω όταν αποφασίσει να έρθει ο λογαριασμός)

Σελ. 13 από 51 ΠρώτηΠρώτη ... 381112131415182333 ... ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Μηνύματα: 10
    Τελευταίο Μήνυμα: 10-09-09, 13:35
  2. Χαμηλές ταχύτητες download.
    Από andreasp στο φόρουμ ADSL
    Μηνύματα: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 27-03-09, 10:20
  3. Μηνύματα: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 27-03-09, 10:05
  4. Μηνύματα: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 26-04-08, 10:14

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας