Εμφάνιση 1-13 από 13
  1. #1
    Εγγραφή
    05-11-2006
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    368
    Downloads
    5
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL
    Ταχύτητα
    5mbps/512kbps
    ISP
    Cablenet
    Router
    Apple Time Capsule
    Γεια σας,

    Σε λίγο καιρό όπως φαίνεται θα χρειαστεί να αγοράσω νέο αυτοκίνητο και προσανατολίζομαι σε μεταχειρισμένο BMW 3 Coupe.

    Θα χρειαστεί να βγω στην γύρα για να βλέπω διάφορα που πουλούνται, είτε από μάντρες, είτε από ιδιώτες. Καθώς μηχανικά είμαι κάπως άσχετος με αυτοκίνητα, υπάρχει κάτι SOS που πρέπει να προσέξω /κοιτάξω;

    Thanks
    “If you always put limits on everything you do, physical or anything else, it will spread into your work and into your life. There are no limits. There are only plateaus, and you must not stay there, you must go beyond them.” - Bruce Lee

  2. #2
    Εγγραφή
    14-01-2005
    Περιοχή
    Σαπίλας και Σκουριάς 38-Ζαχλωρού Καλαβρύτων
    Μηνύματα
    12.889
    Downloads
    21
    Uploads
    3
    Τύπος
    Other / Άλλο
    Ταχύτητα
    100Τbit fiber
    ISP
    sdikr-net
    DSLAM
    Ο.Τ.Ε. - Ν.ΣΜΥΡΝΗΣ
    Router
    Fuzzy gutsu-gutsu
    SNR / Attn
    112(dB) / 0.9(dB)
    Προσωπικά νομίζω πως οτι και να σου πουμε εδώ, το καλύτερο είναι να βρεις (από φίλο/γνωστό κτλ) έναν μηχανικό αυτοκινήτων που να εμπιστεύεσαι και να πάτε μαζί να δείτε όποιο αυτοκίνητο θες να δεις.

    Αυτά που πιάνει το μάτι ενός μηχανικού, δεν πρόκειται να χωρέσουν να τα πούμε εδώ.

    Ένα παράδειγμα που είδα πρόσφατα μπροστά μου γιατί είχα πάει με μηχανικό φίλο μου για άσχετη δουλειά και περάσαμε να δούμε ένα αυτοκίνητο που του είχε ζητήσει μια πελάτισσα να δει....