Θα ήθελα σας παρακαλώ πολύ να με βοηθήσετε λίγο ως προς τον τρόπο κίνησης για το after sale service του e-shop
11 Οκτωβρίου: αγοράζω 2 access points
12 Οκτωβρίου: πάω να τα βάλω το ένα είχε καμένο τροφοδοτικό (Κατά τα άλλα δούλευε), συμπληρώνω άμεσα την αίτηση RMA και μου απαντάνε να το παραδώσω.
13 Οκτωβρίου: πάω στο center της Καλλιθέας και το δίνω (παίρνω και τη σχετική απόδειξη), τους λέω ποιο είναι το πρόβλημα και μου λένε ότι αντικατάσταση ΔΕΝ γίνεται αλλά το πολύ σε 5 μέρες εργάσιμες θα το έχω.
19 Οκτωβρίου: Τους παίρνω τηλέφωνο για να δω τι γίνεται, μου λένε ότι φταίει το τροφοδοτικό (ευχαριστώ πολύ Παναγιώτης) και το στέλνουν στην αντιπροσωπεία για επισκευή, το πολύ σε 10 εργάσιμες θα το έχω
29 Οκτωβρίου: Ξανά τηλέφωνο... θα το δούμε κύριε και θα σας ειδοποιήσουμε
8 Νοεμβρίου: Τηλέφωνο... μάλιστα κύριε σήμερα ή αύριο θα σας πάρει τηλέφωνο συνεργάτης μας (όσο πήραν εσένα που το διαβάζεις πήραν και εμένα)
12 Νοεμβρίου (πρωί): Έβαλα τη γυναίκα μου να πάρει τηλέφωνο .... ξαφνικά το προϊόν χάθηκε ΔΕΝ υπάρχει λυπούμαστε
12 Νοεμβρίου (απόγευμα): επιστρέφω σπίτι και παίρνω εγώ και ΩΩ! θαύμα το προϊόν βρέθηκε, αλλά βρίσκεται ακόμη στα κεντρικά του e-shop ΓΙΑ ΝΑ το ελέγξουν. Εκεί γίνεται το έλα να δεις και με τα πολλά με παραπέμπουν στο κατάστημα Καλλιθέας. Μη σας τα πολυλογώ πριν από λίγο μου ήρθε SMS από το e-shop το οποίο λέει ακριβώς: "E-SHOP.GR ΤΜΗΜΑ SERVICE: ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΣΑς ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΠΩς ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΣΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ"
Τί γίνεται εδώ ρε παιδιά? Ξέρει κανείς αν υπάρχει κάποια νομοθεσία ή οδηγία τέλος πάντων για το πόσες μέρες μπορεί να κρατηθεί ένα προϊόν το οποίο μάλιστα ΔΕΝ έκλεισε 24 ώρες από την ημερομηνία αγοράς του?
Εγώ θα πάω να δώσω άλλα 60 ευρώ να κάνω τη δουλειά μου αλλά γιατί έτσι?
Τι μπορώ να κάνω?
Ευχαριστώ
Εμφάνιση 1-15 από 165
Θέμα: e-shop πρόβλημα!
-
12-11-07, 20:23 e-shop πρόβλημα! #1
-
12-11-07, 20:39 Απάντηση: e-shop πρόβλημα! #2
Πηγαινε και απαιτησε αλλο ΑΜΕΣΩΣ.
Δεν εχουν δικαιωμα να στο καθυστερησουν πανω απο 15 εργασιμες μερες απο την ημερα που το πηγες.
Αν δε σου δωσουν αλλο επι τοπου, κανε τους μια ωραια καταγγελια.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Gordito : 12-11-07 στις 20:39.
-
12-11-07, 20:47 Απάντηση: e-shop πρόβλημα! #3
Περίεργο γιατί συνήθως το e-shop έχει καλή εξυπηρέτηση. Εγώ έναν σκληρό που επέστρεψα μετά απο ένα χρόνο επειδή έκανε θόρυβο, μου τον έλεγξαν και τον αντικατέστησαν χωρίς μα-μου μετά απο κανά 6ημερο.
Ξέρεις τι να κάνεις; Πήγαινε κατα στο κατάστημα και σπάστους τα μούτρα!Αστειεύομαι
Πιστεύω ότι έτσι και ζητήσεις να μιλήσεις με τη διεύθυνση θα λυθεί άμεσα το πρόβλημα.
-
12-11-07, 20:52 Απάντηση: e-shop πρόβλημα! #4
Επειδή έπαθα κάτι αντίστοιχο με ένα scaner (οχι απο το e-shop, από άλλο μεγαλο μαγαζί με η/υ), το αγόρασα στις 8 το βράδυ, το εγκαθιστώ και όταν σκανάρει κάνει ένα θόρυβο(=πρόβλημα), πάω την άλλη μέρα το πρωί και τους το παραδίδω λέγοντας το πρόβλημα -> απάντηση "μην ανησυχείτε θα το στείλουμε για επισκευή στην αντιπροσωπεία σε καμιά 10αριά μέρες θα το ξαναπάρετε" και μέχρι τότε πως θα δουλέψω ρωτάω θα αγοράσω άλλο? τώρα το χρειάζομαι "τι να σας κάνουμε εάν ένα προιόν έχει ελάττωμα αυτή η διαδικασία ακολουθείται" . Το παίρνω παραμάσχαλα και φεύγω. Το ξανααμπαλάρω στο σπίτι, ξαναπάω πίσω και αγριεμένος τους λέω πάρτε το πίσω δεν μου κάνει (αυτό ήθελαν να ακούσουν) πήρα κάτι άλλο με τα ίδια λεφτά και αγόρασα από αλλού το ίδιο σκάνερ.
Ολα αυτά τα είπα για να σας πώ ότι πιο εύκολο να το επιστρέψεις λέγοντας ότι δεν σου κάνει!! παρά να τους αναφέρεις ότι έχει ελάττωμα (που είναι και το πιο τίμιο) και να ζητήσεις αντικατάσταση.
-
12-11-07, 20:54 Απάντηση: e-shop πρόβλημα! #5
Εννοείς στα ΚΕΝΤΡΙΚΑ ή στο υποκατάστημα Καλλιθέας?
Παρόλα αυτά όμως φίλε μου πραγματικά ΔΕΝ έχω το χρόνο να τρέχω όλη μέρα για αυτό το πράγμα.
Να κάνω καταγγελία, (δε θα είναι η πρώτη φορά) αλλά μήπως ξέρεις ποιο συγκεκριμένα κάποια νομοθεσία "περί 15 εργάσιμων ημερών" για να τους την πάω μήπως και αποφύγω την γραφειοκρατία;
-
12-11-07, 21:01 Απάντηση: e-shop πρόβλημα! #6
Μα εδω δεν προκειται για απλο RMA αλλά για καθαρο DOA (νεκρο)
αφου δεν δουλεψε καν λογω εκ γενετης βλαβης!
Οντως μεχρι και σκετη υπαναχωρηση δεχονται μεσα σε 14 μερες...
Ασε που εδιναν αντιστοιχο πιστωτικο πολλες φορες...Τα πέντε "Α" του Μανόλη Γλέζου:
Αγανάκτηση, Αμφισβήτηση, Αυτογνωσία, Αλληλεγγύη, Αντίσταση.
Μένανδρος:
Όσοι δεν έχουν δικά τους προσόντα, καταφεύγουν στους ενδόξους προγόνους και παππούδες τους, με άλλα λόγια, σε τάφους και μνήματα.
-
12-11-07, 21:04 Απάντηση: e-shop πρόβλημα! #7
Για νομοθεσια ψαξε εδω στα μηνυματα του Harris
Edit: [ Λαθος λινκ μανουλαμου, γινονται και αυτα]
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Gordito : 12-11-07 στις 21:04.
-
12-11-07, 21:04 Απάντηση: e-shop πρόβλημα! #8
-
12-11-07, 21:13 Απάντηση: e-shop πρόβλημα! #9
Αμα εχεις πολλα tabs και κανεις copy-paste συμβαινουν οντως διαφορα!
Το σωστο link στο e-shop ==>Πολιτική Επιστροφών Μη Ελαττωματικών Προϊόντων...
Λοπον Γ. Γ. Καταναλωτη: http://www.efpolis.gr/content/content.asp?catid=101
Και Συνηγορος Καταναλωτη: http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_lawGreek.html
Θελoυν πολυ ομως ψαξιμο για τη νομοθεσια...Τα πέντε "Α" του Μανόλη Γλέζου:
Αγανάκτηση, Αμφισβήτηση, Αυτογνωσία, Αλληλεγγύη, Αντίσταση.
Μένανδρος:
Όσοι δεν έχουν δικά τους προσόντα, καταφεύγουν στους ενδόξους προγόνους και παππούδες τους, με άλλα λόγια, σε τάφους και μνήματα.
-
12-11-07, 21:48 Απάντηση: e-shop πρόβλημα! #10
diabibas
"Εννοείς στα ΚΕΝΤΡΙΚΑ ή στο υποκατάστημα Καλλιθέας?
Παρόλα αυτά όμως φίλε μου πραγματικά ΔΕΝ έχω το χρόνο να τρέχω όλη μέρα για αυτό το πράγμα."
Και στο υποκατάστημα Καλλιθέας θα υπάρχει διευθυντής. Αν του διαμαρτυρήθεις 100% θα σε εξυπηρετήσουν. Τέτοιες φάσεις τους κάνουν και αυτούς και τους υπαλλήλους να χεζ....νται.
-
12-11-07, 22:39 Απάντηση: e-shop πρόβλημα! #11
Αύριο με τα αντίστοιχα χαρτιά και κανά ΦΕΚ τυπωμένο θα περάσω από εκεί.
Πήρα το θάρρος και έστειλα Pm στον (αρκετά ψαγμένο) harris, μήπως ξέρει κάτι συγκεκριμένο.
Γιατί αυτή τη στιγμή με ενδιαφέρει ο τομέας "παρακράτηση προϊόντος" γιατί δεν είπαν ότι δεν αναγνωρίζουν την εγγύηση αλλά με έχουν 1 μήνα στο περίμενε.
manoulamou@
έχεις δίκιο που ο νόμος αλλά και αυτοί έχουν πολιτική υπαναχώρησης ΑΛΛΑ για ΜΗ ελαττωματικά προϊόντα
-
12-11-07, 22:43 Απάντηση: e-shop πρόβλημα! #12
Ψαξε για ορο αναστροφη πωλησης.
Μαλλον ειναι διαφορετικος απο την υπαναχωρηση αγορας.
Συμβαινει στα αυτοκινητα οταν αυτα αποδειχθουν ελαττωματικα (με δικαστηρια, πραγματογνωμονες, κτλ).
-
12-11-07, 22:53 Απάντηση: e-shop πρόβλημα! #13
Γιατί δεν ρωτάς το ΙΝΚΑ 0801-1125000
-
12-11-07, 22:59 Απάντηση: e-shop πρόβλημα! #14
Ασε καλυτερα το ΙΝΚΑ
δεν ειναι πια αυτο που ηταν καποτε!Τα πέντε "Α" του Μανόλη Γλέζου:
Αγανάκτηση, Αμφισβήτηση, Αυτογνωσία, Αλληλεγγύη, Αντίσταση.
Μένανδρος:
Όσοι δεν έχουν δικά τους προσόντα, καταφεύγουν στους ενδόξους προγόνους και παππούδες τους, με άλλα λόγια, σε τάφους και μνήματα.
-
12-11-07, 23:36 Απάντηση: e-shop πρόβλημα! #15
Απείλησέ ότι θα κάνεις καταγγελία και θα σε εξυπηρετήσουν. Η προστασία καταναλωτών θα τους κόψει το κ...ο.
manoulamou ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΟ ΓΑΤΙ!
Βλέπω και το "επικίνδυνο ημιμαθές ζιζάνιο" και με πιάνουν τα γέλια...Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GateKeeper13 : 12-11-07 στις 23:36.
Παρόμοια Θέματα
-
Πρόβλημα με e-shop.gr
Από arkoudos_apsu στο φόρουμ Hardware ΓενικάΜηνύματα: 295Τελευταίο Μήνυμα: 23-10-09, 13:05 -
προβλημα με e-shop
Από joeyGR στο φόρουμ Internet, web surfing και online υπηρεσίεςΜηνύματα: 1Τελευταίο Μήνυμα: 13-05-08, 15:07 -
Πρόβλημα με τις προσφορές της Forthnet απο e-shop
Από boulis στο φόρουμ Nova ADSLΜηνύματα: 58Τελευταίο Μήνυμα: 21-09-07, 00:42 -
Πρόβλημα με το e-shop με εγγύηση προιόντος...
Από Koumooo στο φόρουμ Internet, web surfing και online υπηρεσίεςΜηνύματα: 41Τελευταίο Μήνυμα: 10-08-06, 13:29
Bookmarks