Σελ. 1 από 11 1236 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 1-15 από 165
  1. #1
    Το avatar του μέλους diabibas
    diabibas Guest
    Θα ήθελα σας παρακαλώ πολύ να με βοηθήσετε λίγο ως προς τον τρόπο κίνησης για το after sale service του e-shop

    11 Οκτωβρίου: αγοράζω 2 access points
    12 Οκτωβρίου: πάω να τα βάλω το ένα είχε καμένο τροφοδοτικό (Κατά τα άλλα δούλευε), συμπληρώνω άμεσα την αίτηση RMA και μου απαντάνε να το παραδώσω.
    13 Οκτωβρίου: πάω στο center της Καλλιθέας και το δίνω (παίρνω και τη σχετική απόδειξη), τους λέω ποιο είναι το πρόβλημα και μου λένε ότι αντικατάσταση ΔΕΝ γίνεται αλλά το πολύ σε 5 μέρες εργάσιμες θα το έχω.
    19 Οκτωβρίου: Τους παίρνω τηλέφωνο για να δω τι γίνεται, μου λένε ότι φταίει το τροφοδοτικό (ευχαριστώ πολύ Παναγιώτης) και το στέλνουν στην αντιπροσωπεία για επισκευή, το πολύ σε 10 εργάσιμες θα το έχω
    29 Οκτωβρίου: Ξανά τηλέφωνο... θα το δούμε κύριε και θα σας ειδοποιήσουμε
    8 Νοεμβρίου: Τηλέφωνο... μάλιστα κύριε σήμερα ή αύριο θα σας πάρει τηλέφωνο συνεργάτης μας (όσο πήραν εσένα που το διαβάζεις πήραν και εμένα)
    12 Νοεμβρίου (πρωί): Έβαλα τη γυναίκα μου να πάρει τηλέφωνο .... ξαφνικά το προϊόν χάθηκε ΔΕΝ υπάρχει λυπούμαστε
    12 Νοεμβρίου (απόγευμα): επιστρέφω σπίτι και παίρνω εγώ και ΩΩ! θαύμα το προϊόν βρέθηκε, αλλά βρίσκεται ακόμη στα κεντρικά του e-shop ΓΙΑ ΝΑ το ελέγξουν. Εκεί γίνεται το έλα να δεις και με τα πολλά με παραπέμπουν στο κατάστημα Καλλιθέας. Μη σας τα πολυλογώ πριν από λίγο μου ήρθε SMS από το e-shop το οποίο λέει ακριβώς: "E-SHOP.GR ΤΜΗΜΑ SERVICE: ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΣΑς ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΠΩς ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΣΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ"

    Τί γίνεται εδώ ρε παιδιά? Ξέρει κανείς αν υπάρχει κάποια νομοθεσία ή οδηγία τέλος πάντων για το πόσες μέρες μπορεί να κρατηθεί ένα προϊόν το οποίο μάλιστα ΔΕΝ έκλεισε 24 ώρες από την ημερομηνία αγοράς του?
    Εγώ θα πάω να δώσω άλλα 60 ευρώ να κάνω τη δουλειά μου αλλά γιατί έτσι?
    Τι μπορώ να κάνω?

    Ευχαριστώ

  2. #2
    Το avatar του μέλους Gordito
    Gordito Guest
    Πηγαινε και απαιτησε αλλο ΑΜΕΣΩΣ.
    Δεν εχουν δικαιωμα να στο καθυστερησουν πανω απο 15 εργασιμες μερες απο την ημερα που το πηγες.
    Αν δε σου δωσουν αλλο επι τοπου, κανε τους μια ωραια καταγγελια.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Gordito : 12-11-07 στις 20:39.

  3. #3
    Εγγραφή
    12-11-2007
    Μηνύματα
    41
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Περίεργο γιατί συνήθως το e-shop έχει καλή εξυπηρέτηση. Εγώ έναν σκληρό που επέστρεψα μετά απο ένα χρόνο επειδή έκανε θόρυβο, μου τον έλεγξαν και τον αντικατέστησαν χωρίς μα-μου μετά απο κανά 6ημερο.
    Ξέρεις τι να κάνεις; Πήγαινε κατα στο κατάστημα και σπάστους τα μούτρα !Αστειεύομαι Πιστεύω ότι έτσι και ζητήσεις να μιλήσεις με τη διεύθυνση θα λυθεί άμεσα το πρόβλημα.

  4. #4
    Εγγραφή
    12-10-2007
    Μηνύματα
    38
    Downloads
    9
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL OTE
    Ταχύτητα
    4096/256
    ISP
    OTEnet
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΠΕΝΤΕΛΗΣ
    Επειδή έπαθα κάτι αντίστοιχο με ένα scaner (οχι απο το e-shop, από άλλο μεγαλο μαγαζί με η/υ), το αγόρασα στις 8 το βράδυ, το εγκαθιστώ και όταν σκανάρει κάνει ένα θόρυβο(=πρόβλημα), πάω την άλλη μέρα το πρωί και τους το παραδίδω λέγοντας το πρόβλημα -> απάντηση "μην ανησυχείτε θα το στείλουμε για επισκευή στην αντιπροσωπεία σε καμιά 10αριά μέρες θα το ξαναπάρετε" και μέχρι τότε πως θα δουλέψω ρωτάω θα αγοράσω άλλο? τώρα το χρειάζομαι "τι να σας κάνουμε εάν ένα προιόν έχει ελάττωμα αυτή η διαδικασία ακολουθείται" . Το παίρνω παραμάσχαλα και φεύγω. Το ξανααμπαλάρω στο σπίτι, ξαναπάω πίσω και αγριεμένος τους λέω πάρτε το πίσω δεν μου κάνει (αυτό ήθελαν να ακούσουν) πήρα κάτι άλλο με τα ίδια λεφτά και αγόρασα από αλλού το ίδιο σκάνερ.
    Ολα αυτά τα είπα για να σας πώ ότι πιο εύκολο να το επιστρέψεις λέγοντας ότι δεν σου κάνει!! παρά να τους αναφέρεις ότι έχει ελάττωμα (που είναι και το πιο τίμιο) και να ζητήσεις αντικατάσταση.

  5. #5
    Το avatar του μέλους diabibas
    diabibas Guest
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από GateKeeper13 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Περίεργο γιατί συνήθως το e-shop έχει καλή εξυπηρέτηση. Εγώ έναν σκληρό που επέστρεψα μετά απο ένα χρόνο επειδή έκανε θόρυβο, μου τον έλεγξαν και τον αντικατέστησαν χωρίς μα-μου μετά απο κανά 6ημερο.
    Ξέρεις τι να κάνεις; Πήγαινε κατα στο κατάστημα και σπάστους τα μούτρα !Αστειεύομαι Πιστεύω ότι έτσι και ζητήσεις να μιλήσεις με τη διεύθυνση θα λυθεί άμεσα το πρόβλημα.
    Εννοείς στα ΚΕΝΤΡΙΚΑ ή στο υποκατάστημα Καλλιθέας?
    Παρόλα αυτά όμως φίλε μου πραγματικά ΔΕΝ έχω το χρόνο να τρέχω όλη μέρα για αυτό το πράγμα.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από nikchris Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πηγαινε και απαιτησε αλλο ΑΜΕΣΩΣ.
    Δεν εχουν δικαιωμα να στο καθυστερησουν πανω απο 15 εργασιμες μερες απο την ημερα που το πηγες.
    Αν δε σου δωσουν αλλο επι τοπου, κανε τους μια ωραια καταγγελια.
    Να κάνω καταγγελία, (δε θα είναι η πρώτη φορά) αλλά μήπως ξέρεις ποιο συγκεκριμένα κάποια νομοθεσία "περί 15 εργάσιμων ημερών" για να τους την πάω μήπως και αποφύγω την γραφειοκρατία;

  6. #6
    Εγγραφή
    24-01-2003
    Περιοχή
    αρβανιτοχωριον
    Ηλικία
    70
    Μηνύματα
    15.383
    Downloads
    11
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+
    ISP
    cosmote
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΜΑΡΟΥΣΙ
    Router
    speedport entry 2i
    Μα εδω δεν προκειται για απλο RMA αλλά για καθαρο DOA (νεκρο)
    αφου δεν δουλεψε καν λογω εκ γενετης βλαβης!
    Οντως μεχρι και σκετη υπαναχωρηση δεχονται μεσα σε 14 μερες...
    Ασε που εδιναν αντιστοιχο πιστωτικο πολλες φορες...
    Τα πέντε "Α" του Μανόλη Γλέζου:
    Αγανάκτηση
    , Αμφισβήτηση, Αυτογνωσία, Αλληλεγγύη, Αντίσταση.

    Μένανδρος:
    Όσοι δεν έχουν
    δικά τους προσόντα, καταφεύγουν στους ενδόξους προγόνους και παππούδες τους, με άλλα λόγια, σε τάφους και μνήματα.

  7. #7
    Το avatar του μέλους Gordito
    Gordito Guest
    Για νομοθεσια ψαξε εδω στα μηνυματα του Harris

    Edit: [ Λαθος λινκ μανουλαμου, γινονται και αυτα ]
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Gordito : 12-11-07 στις 21:04.

  8. #8
    Το avatar του μέλους diabibas
    diabibas Guest
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από manoulamou Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μα εδω δεν προκειται για απλο RMA αλλά για καθαρο DOA (νεκρο)
    αφου δεν δουλεψε καν λογω εκ γενετης βλαβης!
    Οντως μεχρι και σκετη υπαναχωρηση δεχονται μεσα σε 14 μερες...
    Ασε που εδιναν αντιστοιχο πιστωτικο πολλες φορες...
    Τους το είπα, manoulamou, από την πρώτη στιγμή αλλά είπαν ότι η διαδικασία είναι ίδια...
    (το link Που δίνεις στη λέξη "υπαναχώρηση" δεν καταλαβαίνω...)

  9. #9
    Εγγραφή
    24-01-2003
    Περιοχή
    αρβανιτοχωριον
    Ηλικία
    70
    Μηνύματα
    15.383
    Downloads
    11
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+
    ISP
    cosmote
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΜΑΡΟΥΣΙ
    Router
    speedport entry 2i
    Αμα εχεις πολλα tabs και κανεις copy-paste συμβαινουν οντως διαφορα!
    Το σωστο link στο e-shop ==>Πολιτική Επιστροφών Μη Ελαττωματικών Προϊόντων...
    Λοπον Γ. Γ. Καταναλωτη: http://www.efpolis.gr/content/content.asp?catid=101
    Και Συνηγορος Καταναλωτη: http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_lawGreek.html
    Θελoυν πολυ ομως ψαξιμο για τη νομοθεσια...
    Τα πέντε "Α" του Μανόλη Γλέζου:
    Αγανάκτηση
    , Αμφισβήτηση, Αυτογνωσία, Αλληλεγγύη, Αντίσταση.

    Μένανδρος:
    Όσοι δεν έχουν
    δικά τους προσόντα, καταφεύγουν στους ενδόξους προγόνους και παππούδες τους, με άλλα λόγια, σε τάφους και μνήματα.

  10. #10
    Εγγραφή
    12-11-2007
    Μηνύματα
    41
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    diabibas
    "Εννοείς στα ΚΕΝΤΡΙΚΑ ή στο υποκατάστημα Καλλιθέας?
    Παρόλα αυτά όμως φίλε μου πραγματικά ΔΕΝ έχω το χρόνο να τρέχω όλη μέρα για αυτό το πράγμα."

    Και στο υποκατάστημα Καλλιθέας θα υπάρχει διευθυντής. Αν του διαμαρτυρήθεις 100% θα σε εξυπηρετήσουν. Τέτοιες φάσεις τους κάνουν και αυτούς και τους υπαλλήλους να χεζ....νται.

  11. #11
    Το avatar του μέλους diabibas
    diabibas Guest
    Αύριο με τα αντίστοιχα χαρτιά και κανά ΦΕΚ τυπωμένο θα περάσω από εκεί.
    Πήρα το θάρρος και έστειλα Pm στον (αρκετά ψαγμένο) harris, μήπως ξέρει κάτι συγκεκριμένο.
    Γιατί αυτή τη στιγμή με ενδιαφέρει ο τομέας "παρακράτηση προϊόντος" γιατί δεν είπαν ότι δεν αναγνωρίζουν την εγγύηση αλλά με έχουν 1 μήνα στο περίμενε.

    manoulamou@
    έχεις δίκιο που ο νόμος αλλά και αυτοί έχουν πολιτική υπαναχώρησης ΑΛΛΑ για ΜΗ ελαττωματικά προϊόντα

  12. #12
    Εγγραφή
    12-01-2006
    Περιοχή
    not in your heart
    Μηνύματα
    14.355
    Downloads
    24
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL HOL Full
    Ταχύτητα
    6144/1024
    ISP
    HOL
    Router
    Netfaster IAD
    Ψαξε για ορο αναστροφη πωλησης.
    Μαλλον ειναι διαφορετικος απο την υπαναχωρηση αγορας.

    Συμβαινει στα αυτοκινητα οταν αυτα αποδειχθουν ελαττωματικα (με δικαστηρια, πραγματογνωμονες, κτλ).

  13. #13
    Εγγραφή
    24-10-2007
    Περιοχή
    Βύρων Αθήνα - Ν. Μάκρη Ατιικής
    Ηλικία
    74
    Μηνύματα
    60
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL OTE
    Ταχύτητα
    24/1 - 7,8/970
    ISP
    OTEnet
    DSLAM
    ΟΤΕ - Ν.ΜΑΚΡΗΣ
    Router
    ST 780
    SNR / Attn
    5-11(dB) / 35(dB)
    Γιατί δεν ρωτάς το ΙΝΚΑ 0801-1125000

  14. #14
    Εγγραφή
    24-01-2003
    Περιοχή
    αρβανιτοχωριον
    Ηλικία
    70
    Μηνύματα
    15.383
    Downloads
    11
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+
    ISP
    cosmote
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΜΑΡΟΥΣΙ
    Router
    speedport entry 2i
    Ασε καλυτερα το ΙΝΚΑ
    δεν ειναι πια αυτο που ηταν καποτε!
    Τα πέντε "Α" του Μανόλη Γλέζου:
    Αγανάκτηση
    , Αμφισβήτηση, Αυτογνωσία, Αλληλεγγύη, Αντίσταση.

    Μένανδρος:
    Όσοι δεν έχουν
    δικά τους προσόντα, καταφεύγουν στους ενδόξους προγόνους και παππούδες τους, με άλλα λόγια, σε τάφους και μνήματα.

  15. #15
    Εγγραφή
    12-11-2007
    Μηνύματα
    41
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Απείλησέ ότι θα κάνεις καταγγελία και θα σε εξυπηρετήσουν. Η προστασία καταναλωτών θα τους κόψει το κ...ο.

    manoulamou ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΟ ΓΑΤΙ!
    Βλέπω και το "επικίνδυνο ημιμαθές ζιζάνιο" και με πιάνουν τα γέλια...
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GateKeeper13 : 12-11-07 στις 23:36.

Σελ. 1 από 11 1236 ... ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Πρόβλημα με e-shop.gr
    Από arkoudos_apsu στο φόρουμ Hardware Γενικά
    Μηνύματα: 295
    Τελευταίο Μήνυμα: 23-10-09, 13:05
  2. προβλημα με e-shop
    Από joeyGR στο φόρουμ Internet, web surfing και online υπηρεσίες
    Μηνύματα: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 13-05-08, 15:07
  3. Μηνύματα: 58
    Τελευταίο Μήνυμα: 21-09-07, 00:42
  4. Πρόβλημα με το e-shop με εγγύηση προιόντος...
    Από Koumooo στο φόρουμ Internet, web surfing και online υπηρεσίες
    Μηνύματα: 41
    Τελευταίο Μήνυμα: 10-08-06, 13:29

Tags για αυτό το Θέμα

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας