Καλησπερα εφοσον διαβασα στο forum τα βηματα μπηκα στο router εκανα upload τα αρχεια που επρεπε μετα μπαινω στο cmd παταω telnet 192.168.1.254 μου ζηταει user οπου ειναι admin και στο password παταω κενο και μου βγαζει invalid username or password.μπορει καποιος να με βοηθησει
Εμφάνιση 1-15 από 33
-
18-12-14, 23:05 open nat type για ps4 (telnet) #1
-
19-12-14, 00:10 Απάντηση: open nat type για ps4 (telnet) #2
εδώ μέχρι το βήμα 6 για το τελνετ
και μετά στο τελνετ δίνεις τις εντολές:
Κώδικας::connection bind application=CONE(UDP) port=3478 :saveall
-
22-12-14, 23:22 Απάντηση: open nat type για ps4 (telnet) #3
Έχω το Technicolor TG788vn με το οποίο όσο αφορά το PC δεν είχα κανένα πρόβλημα ,όταν πήγαινα να συνδεθώ, αλλά με το PS3 είχα πολλά προβλήματα (μήνυμα το οποίο έλεγε Stricked NAT και δεν μπορούσα αν συνδεθώ ούτε στο PSN) . Χρησιμοποίησα τον οδηγό και πλέον το PS3 μου λέει ότι έχω NAT 2 και συνδέομαι κανονικά με τα πάντα .
Από την άλλη μεριά έχω ένα άλλο πρόβλημα που μου έχει σπάσει τα νεύρα. Έχω επίσης ένα WiiU το οποίο συνδέεται μέσω WiFi. Το πρόβλημα μου είναι ότι παρά το γεγονός ότι το WiiU συνδέεται στο internet (Ε Shop , MiiVerse κτλ) δεν μπορώ να παίξω on line . ΠΧ στο Super Mario 8 όταν προσπαθώ να μπω σε online game παίρνω Error code 118-0516. Σύμφωνα με αυτό το Thread φταίει το router.
Προσπάθησα να βρω DMZ επιλογή και δεν βρήκα (το μόνο που βρήκα ήταν Home Network--> Devices --> Assign the public IP address of a connection to a device --> edit αλλά στις επιλογές δεν έχει όλα τα devices )
Όταν προσπαθώ να κάνω Port forward και μετά να κάνω assign μου βγάζει ένα μηνυμα "The port configuration of the game or application conflicts with an already assigned game & application. Assigning this game or application is not possible" . Δεν έχω κανένα assigned άλλο game η application . Γιατί δεν με αφήνει να κάνω port forward .........?
-
23-12-14, 01:12 Απάντηση: open nat type για ps4 (telnet) #4
ποιον οδηγό χρησιμοποίησες για το PS3? εννοείς αυτά που γράφω στο από πάνω μήνυμα?
αν ναι, έφτιαξες κάτι σωστά και τώρα πας να το χαλάσεις με το DMZ που προσπαθείς να κάνεις. Έχεις ενεργοποιημένο το UPnP στο ρουτερ? είναι καλύτερη λύση απτό να κάνεις DMZ. Ποιο port προσπαθείς να κάνεις forward?
-
23-12-14, 09:16 Απάντηση: open nat type για ps4 (telnet) #5
Οδηγό εννοώ ναι αυτό που αναφέρεις στο παραπάνω μήνυμα (και σε ευχαριστώ για το χρόνο σου
). Το DMZ το προσπάθησα αφού μετά την "αλλαγή" του NAT πάλι έπαιρνα error. Έτσι και αλλιώς στο DMZ δεν μου βγάζει την συσκευή που θέλω και άρα ουσιαστικά δεν το χρησιμοποίησα. Το UpnP το έχω ενεργοποιημένο ναι . Μάλιστα δοκίμασα να το κλείσω --> restart --> επανανεργοποίηση --> restart κτλ . Πάλι πρόβλημα. Επίσης δοκίμασα με Firewall κλειστό - ανοικτό , Extended Security ανοικτή - κλειστή ... Έχω δοκιμάσει ότι μπορώ ...
Τα ports που προσπαθώ να κάνω forward είναι αυτά που αναφέρονται σε αυτό το post
-
23-12-14, 11:52 Απάντηση: open nat type για ps4 (telnet) #6
Καλημέρα. Το error ότι χρησιμοποιείται o κανόνας για forward στο πετάει για τα ports 80,443 σίγουρα, γιατι χρησιμοποιούνται ήδη απο το ρούτερ. ίσως να δοκιμάσεις να κάνεις μόνο τα άλλα TCP. το να κάνεις όλα αυτά του UDP forward πάντως πάλι δεν είναι καλό. Ίσως σου πετάει και σε κάποιο απο αυτά error. έχει το Wii μήπως κάποιο network configuration μενού? να κοιτάξεις αν δουλεύει εκεί το upnp και μπορεί να ανοίξει πόρτες.
-
23-12-14, 14:13 Απάντηση: open nat type για ps4 (telnet) #7
Το configutation του WiiU έχει απλά την δυνατότητα για static ip, dns κτλ . Δεν έχει ειδική ρύθμιση για το UpnP αλλά αφού το support της Nintendo λέει να ενεργοποιήσουμε το UpnP στο router μας, φαντάζομαι ότι είναι open by default . Στο παλιό μου Thomson (όταν είχα ADSL ) δεν είχα κανένα πρόβλημα. Όσο αφορά σε αυτό που λές για τις πόρτες έχεις δίκιο και εγώ δεν θέλω να τις ανοίξω αλλά ψάχνω μια λύση .
Το πιθανότερο είναι ότι αφού το μόνο connectivity problem που έχει είναι κατά την προσπάθεια On line game play και όχι στο απλό browsing πρέπει να φταίει το ΝΑΤ που για κάποιο λόγο δεν συνεργάζεται με το WiiU ... Υπάρχει τρόπος να το απενεργοποιήσω εντελώς ? Και αν ναι θα έχω κάποιο πρόβλημα ?
Και πάλι σε ευχαριστώ για το χρόνο σου . Έχω διαβάσει όσα post μπόρεσα εδώ στο forum μήπως και βρω κάποια λύση (δεν είμαι και ειδικός ...) και είδα ότι σχεδόν σε όλα είσαι μέσα οπότε το ευχαριστώ είναι λίγο
-
23-12-14, 14:54 Απάντηση: open nat type για ps4 (telnet) #8
To πρόβλημα που δημιουργείται αν ανοίξεις όλα τα ports για κάποιο device, είναι ότι θεωρητικά χάνεις την ευκολία που σου δίνει το NAPT να λειτουργέι ως firewall. Δηλαδή ο οποιοσδήποτε στο internet θα έχει πρόσβαση προς την συσκευή που θα το κάνεις, και θα μπορεί να εκμεταλευτεί πιθανόν αδυναμίες που υπάρχουν στο σύστημα. Αν το θες μόνο για την κονσόλα τότε μπορεί να μην είναι τόσο πρόβλημα (εκτώς ας πούμε αν έχεις δηλωμένη καμια πιστωτική μέσα στο Wii ή στο account του Wii)
Επίσης δεν θα μπορείς να ανοίγεις πόρτες για άλλες συσκευές π.χ για το PC σου. Πιστεύω πως κάτι φταίει και δεν συνεργάζεται σωστά το UPnP του ρουτερ με το αντίστοιχο του Wii.
Είχα και εγώ μερικά προβλήματα με κάποια clients στο PC, και τα είχα λύσει με ένα διαφορετικό τρόπο forwarding (συγκεκριμένα ξεκόλλησε το ρουτερ όταν χρησιμοποίησα το uTorrent, μέχρι τότε δεν έκανε forwarding απο upnp νομίζω). Οπότε μπορεί όντως να φταίει το UPnP του ρουτερ. Θα πρέπει να το ψάξω λίγο το απόγευμα που θα είμαι σπίτι.
-
23-12-14, 16:20 Re: open nat type για ps4 (telnet) #9
Μαλλον θελει Full Cone NAT και το Wii U. Το θεμα ειναι να βρεις ποια θυρα θελει το Nintendo Network (π.χ. το PSN θελει την 3478).
-
23-12-14, 17:32 Απάντηση: Re: open nat type για ps4 (telnet) #10
Πιστεύω πως δεν ισχύει κάτι τέτοιο, αν και δεν αποκλείεται να κάνω και λάθος. Το Full Cone NAT επιτρέπει στο STUN service του PS3 να δεί την σωστή IP του PC/Router και όχι την εσωτερική. Δεν έχει να κάνει με την πόρτα ακριβώς. Το STUN έχει συγκεκριμένη port, η οποία είναι η 3478. και εκεί τελειώνει το θέμα. Οτιδήποτε άλλο είναι θέμα fowarding της κάθε πόρτας (μάλλον).
Ίσως να μην είναι σωστά υλοποιημένο στο ρουτερ μας το UPnP port forwarding, η να σκαλώνει μερικές φορές. Θέλει ψάξιμο όμως.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GSF : 23-12-14 στις 17:52.
-
23-12-14, 19:57 Απάντηση: Re: open nat type για ps4 (telnet) #11
Μπορεί να φταίει και το wiiU που μάλλον είναι "ευαίσθητο" .... To θέμα είναι ότι με το παλιό μου router δεν είχα πρόβλημα ... Όσο αφορά τις πόρτες που χρειάζονται είναι αδύνατο να βρω ακριβώς ποια χρησιμοποιεί , το μόνο που μπόρεσα να βρω ήταν το Post Που έχω αναφέρει πιο πάνω που μιλάει για άνοιγμα σε ένα σωρό ...
-
23-12-14, 22:01 Re: Απάντηση: Re: open nat type για ps4 (telnet) #12
-
23-12-14, 22:55 Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: open nat type για ps4 (telnet) #13
Σύμφωνα με το επίσημο Post από το Nintendo support πρέπει να ανοίξουν όλες οι πόρτες από ένα έως 65535 ..... To post εδω . Προφανώς αυτό δεν γίνεται στο router καθώς κάποιες πόρτες είναι κλειδωμένες . Και για αυτό βγάζει error ...
-
23-12-14, 23:13 Re: open nat type για ps4 (telnet) #14
Σιγουρα το Mario Kart δεν θελει 2 ^ 16 πορτες... αντε να θελει 2-3 το πολυ.
- - - Updated - - -
@Dartmed
Δες μια εδω:
http://www.adslgr.com/forum/threads/...t=#post5545021
Και συγκεκριμενα το δευτερο link:
https://jakebillo.com/better-mario-k...using-pfsense/
- - - Updated - - -
Βρηκα καποιον με παρομοιο προβλημα:
http://forums.whirlpool.net.au/archive/2269284
Δες εκει που λεει για telnet.
Αν σου δουλεψει, πες μας κι εδω. Εχω κι εγω Wii U, αλλα ακομα δεν μου εχει ερθει το Mario Kart να το δοκιμασω...
ΥΓ1: Αν θες να σε κανω add, πες μου το NNID σου. Θελω να δοκιμασω το Wii U Chat, να δω αν δουλευει σωστα (ειναι p2p κι αυτο)...
ΥΓ2: Και εδω λεει για 3074-3075: https://support.activision.com/artic...rd-and-NAT-FAQΤελευταία επεξεργασία από το μέλος uncharted : 23-12-14 στις 23:27.
-
23-12-14, 23:47 Απάντηση: open nat type για ps4 (telnet) #15
Από το λινκ που έδωσες (το σημαντικότερο στα bold):
I’ve run a packet capture during several multiplayer sessions with the following notes:
No TCP traffic was initiated or received by the WiiU across >30 minutes of successful Mario Kart 8 game sessions. This means that any port forwarding techniques involving TCP are placebos at best.
The WiiU does not attempt to establish a UPnP or NAT-PMP session on the router.
UDP ports are selected somewhat randomly from the list of non-privileged ports (>1024). In the sample session, the lowest port I saw was 9103 and the highest port was 61320.
Given these details, you could forward UDP ports 1025-65535 to the WiiU IP address in Firewall > NAT > Port Forward, but I would suggest limiting this range even further to UDP 49152-65535 (the dynamic ports as specified by IANA). An example screenshot with this configuration is provided for your convenience.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GSF : 23-12-14 στις 23:53.
Παρόμοια Θέματα
-
Αγαπημένα παιχνίδια του 2014 + Δώρο PS4!
Από Skywalker333 στο φόρουμ Games και Online GamingΜηνύματα: 2Τελευταίο Μήνυμα: 21-01-15, 10:41 -
προβλημα συνδεσης internet με ps4
Από cac στο φόρουμ Games και Online GamingΜηνύματα: 0Τελευταίο Μήνυμα: 15-12-14, 19:50 -
Με την ευκαιρία της επετείου 20 ετών από το πρώτο PlayStation, η Sony παρουσιάζει συλλεκτική έκδοση του PS4
Από nnn στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 6Τελευταίο Μήνυμα: 07-12-14, 11:55 -
Μήνυση στη SONY για το Killzone:Shadow Fall για PS4
Από mpirarxos στο φόρουμ Games και Online GamingΜηνύματα: 4Τελευταίο Μήνυμα: 11-08-14, 11:52 -
ΝΒΑ2Κ14 για PS4
Από polakis στο φόρουμ ΠροσφοράΜηνύματα: 0Τελευταίο Μήνυμα: 28-05-14, 10:19
Bookmarks