Έχω πάρει πάρα πολλά πράγματα από το e-shop σε διάρκεια πολλών ετών. Ποτέ όμως δεν είχε χρειαστεί να επιστρέψω κάτι, οπότε δεν έχω εμπειρία από το customer service γενικά. Δεν θέλω να βιαστώ να κρίνω μέχρι να τελειώσει το θέμα μου, βέβαια. Διάβαζα τα σχόλια εδώ για αρκετό καιρό, αλλά δεν με έκαναν να αλλάξω γνώμη, και λόγω μη ανάλογης εμπειρίας δικής μου, αλλά και λόγω του ότι το συγκεκριμένο M/B δεν το είχε το Πλαίσιο (από όπου έχει τύχει να επιστρέψω αρκετά πράγματα τόσα χρόνια, πάντα με ΑΨΟΓΗ εξυπηρέτηση).
Εν αναμονή......
Εμφάνιση 31-45 από 603
-
24-06-08, 12:09 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #31
-
24-06-08, 12:09 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #32
Θέλω να προσθέσω ότι δεν είμαι ιδιώτης και ότι παρότι ενημέρωσα πως έχουμε ένα σεβαστό τζίρο και ότι η συνεργασία "Business to Business" που ξεκίνησε πριν δύο μήνες περίπου και ήταν ακόμα στην ανάπτυξη θα διακοπεί λόγο του συμβάντος, δεν απασχόλησε ΚΑΝΕΝΑ αρμόδιο τμήμα ή υπέυθυνο!
- Το ίδιο ισχύει και για εμένα. Αγόραζω εδώ και πολύ καιρό πράγματα από το e-shop και ήμουν από τους θερμούς υποστηρικτές, χωρίς βέβαια να τύχει ποτέ να χρειαστώ το σέρβις μέχρι και σήμερα. Εγώ παρακίνησα την εταιρία μου να ξεκινήσει συνεργασία με το e-shop, και να αλλάξουμε τον επί 20 χρόνια προμηθευτή μας, και πρέπει να πω ότι το μετανιώνω πικρά.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος mojooh : 24-06-08 στις 12:15.
-
24-06-08, 12:13 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #33
να ρωτησω κατι? (μπορει να φανει χαζη η ερωτηση)
τι ρολο βαραει ο υπαλληλος που κανει την παραλαβη παρουσια του πελατη οταν παει σωστα συσκευασμενη στο σερβις και εκει διαπιστωνουν αυτα που λετε.
διοτι αν ο υπαλληλος στο καταστημα την βλεπει οπτικα ΟΚ και τεχνικα φανταζομαι στο δικο μου μυαλο παει οτι ο τεχνικος στο σερβις εκανε την "πατατα" και δεν θελει να την πληρωσει.
διοτι απλα δεν την παραλαμβανει ο υπαλληλος και απο οσα ξερω για αυτην την αλυσιδα ολα τα καταστηματα τους εχουν τεχνικο μεσα που μπορει να δει αν ειναι ΟΚ και να την παραλαβει αλλιως απλα σου λεει οτι εχει προβλημα.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Zer0c00L : 24-06-08 στις 12:28.
-
24-06-08, 12:46 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #34
Συμφωνω αν δεν κανω λαθος για hardware πρεπει να ειναι τεχνικος παρων στην παραλαβη αλλιως δεν μπορει να γινει.Μου το ειχε πει και υπαλληλος στα eshop της πατρας
-
24-06-08, 12:49 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #35
Μα αυτό ακριβώς είναι το θέμα. Αν όντως έγινε κάτι τέτοιο, η πατάτα έγινε από τον τεχνικό του e-shop.
Αυτό βέβαια δεν "συμβαδίζει" με το SMS που μου έστειλαν! Άλλωστε δεν είμαι και χαζός να επιστρέψω Μ/Β με τόσο χοντρό και εμφανές πρόβλημα! Επίσης, δεν είμαι και άσχετος (πρέπει να έχω στήσει πάνω από 200 PC στη ζωή μου - αυτό βέβαια δεν το ξέρουν, αλλά είναι άλλο θέμα).
Η μεγάλη μου απορία είναι η εξής: Αφού το e-shop (και το Πλαίσιο κλπ κλπ) ΔΕΝ είναι οι εισαγωγείς/αντιπρόσωποι, ΓΙΑΤΙ πρέπει να κάνουν και αυτοί έλεγχο και μετά να στείλουν το εξάρτημα στην αντιπροσωπεία?? Έτσι και μεγαλύτερες καθυστερήσεις υπάρχουν, και κίνδυνοι για τέτοια περιστατικά. Με αυτή τη λογική αν σου χαλάσει το πλυντήριο, πρώτα θα το δει ο τεχνικός του πχ Κωτσόβολου, και μετά της SIEMENS πχ. Δεν έχει νόημα......
Τελικά ποιά είναι η αντιπροσωπεία της ASUS ξέρει κανείς??
-
24-06-08, 13:28 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #36
www.asus.com μπορεις να δεις φανταζομαι στοιχεια για την ελλαδα το ποια ειναι
το ζητημα ειναι απο που τα εισαγει ομως το eshop.
επισης στο αλλο που λες επειδη δουλευα ειναι τετοια η πολιτικη των εταιρειων πρωτα το ελεγχει ο τεχνικος του καταστηματος το παραλαμβανει και μετα ο τεχνικος του κεντρικου σερβις βεβαια απο οσο γνωριζω για εκει που δουλευα απλα παει στην αντιπροσωπεια.
-
24-06-08, 13:31 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #37
-
24-06-08, 13:36 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #38
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος crypter : 24-06-08 στις 14:12.
-
24-06-08, 13:37 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #39
Δηλαδή να θεωρώ εαυτόν τυχερό που δεν μεσολάβησε και το Μενίδι στην περίπτωσή μου.....
Το έχω ψάξει ήδη. Στο www.asus.gr δεν αναφέρει τίποτα απολύτως, και στο contact σε στέλνει στην Ιταλία, Ταϊβάν, USA, κλπ κλπ. Άντε βρες άκρη ...
Απ' ότι έψαξα πάντως λίγο, μάλλον η Interset είναι η αντιπροσωπεία, ενώ και η Oktabit είναι επίσης dealer.
-
24-06-08, 13:39 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #40
κατα την γνωμη μου εγινε πατατα απο τους τεχνικους του κεντρικου σερβις στο μενιδι αρα εχεις δυο επιλογες :
1. καταγγελια στους αρμοδιους φορεις και ενημερωση της μαμας εταιρειας ASUS
2. τους αγνοεις εντελως χανοντας τα χρηματα και δεν ξαναγοραζεις απο αυτους.
οσο αφορα το Νο1 θελει χρονο να ξερεις αλλα πιστευω οτι θα σε δικαιωσουν.
τωρα εγω εφαρμοσα το Νο2 σε καρτα γραφικων και τελειωσε.
........Auto merged post: Zer0c00L πρόσθεσε 1 λεπτά και 41 δευτερόλεπτα αργότερα ........
το ζητημα ειναι απο ποιον κανει ΕΙΣΑΓΩΓΗ?
Interset , Infoquest , Oktabit κτλ.
αλλα αυτες οι εταιρειες αν δεν εχεις γνωστο εκει η καποιον που να κανει παραγγελιες χοντρικης χλωμο το κοβω να σου μιλησουν.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Zer0c00L : 24-06-08 στις 13:39. Αιτία: auto merged post
-
24-06-08, 13:40 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #41
Τα ποσοστά RMA που τους δικαιολογούν είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων. Ο κυριότερος είναι ο τζίρος που κάνουν στην εκάστοτε εταιρεία. Επίσης οι εκπτώσεις χονδρικής που πετυχαίνουν είναι συνάρτηση του αριθμού των RMA που έχουν. Οπότε όσα λιγότερα RMA έχουν τόσο περισσότερο κερδίζουν.
-
24-06-08, 13:43 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #42
εσυ εχεις δικιο φιλε μου
οπως και ο φιλος με το προβλημα
το ζητημα ειναι ποσο χρονο θα παρει να δουν τις καταγγελιες και να κανουν κατι οι αρμοδιοι φορεις και αν η αλυσιδα συμβιβαστει με αυτους διοτι οπως ξερεις στην ελλαδα ζουμε.
ελπιζω ο φιλος να εχει ολα τα εγγραφα διοτι θα ζητηθουν.
αλλα θελει αρκετη υπομονη και χρονο για να βρει αν τελικα βρει το δικιο του.
φαντασου οτι σε εμενα για μια καρτα ηθελε ολη η ιστορια περιπου 1 μηνα και σε αυτο το διαστημα εγω δεν θα ειχα υπολογιστη οποτε φανταζεσαι πια ηταν η αντιδραση μου.
η μαμα εταιρεια βεβαια μου ειπε να την αλλαξει με αλλη αλλα λογω οτι ειναι AGP δεν εχουν αρα αγορα αλλης απο αλλου.
-
24-06-08, 13:50 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #43το ζητημα ειναι ποσο χρονο θα παρει να δουν τις καταγγελιες και να κανουν κατι οι αρμοδιοι φορεις και αν η αλυσιδα συμβιβαστει με αυτους διοτι οπως ξερεις στην ελλαδα ζουμε.
-
24-06-08, 13:53 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #44
-
24-06-08, 13:53 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #45
Παρόμοια Θέματα
-
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ
Από gpro στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 1Τελευταίο Μήνυμα: 03-04-08, 00:14
Bookmarks