Σελ. 3 από 41 ΠρώτηΠρώτη 1234581323 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 31-45 από 603
  1. #31
    Εγγραφή
    20-04-2007
    Περιοχή
    Stuttgart/Μελίσσια
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    537
    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    24/1, 300/50
    ISP
    OTE / VF Deutschland
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΠΕΝΤΕΛΗ
    Router
    DSL-AC68U/Fritz 6690Cable
    Έχω πάρει πάρα πολλά πράγματα από το e-shop σε διάρκεια πολλών ετών. Ποτέ όμως δεν είχε χρειαστεί να επιστρέψω κάτι, οπότε δεν έχω εμπειρία από το customer service γενικά. Δεν θέλω να βιαστώ να κρίνω μέχρι να τελειώσει το θέμα μου, βέβαια. Διάβαζα τα σχόλια εδώ για αρκετό καιρό, αλλά δεν με έκαναν να αλλάξω γνώμη, και λόγω μη ανάλογης εμπειρίας δικής μου, αλλά και λόγω του ότι το συγκεκριμένο M/B δεν το είχε το Πλαίσιο (από όπου έχει τύχει να επιστρέψω αρκετά πράγματα τόσα χρόνια, πάντα με ΑΨΟΓΗ εξυπηρέτηση).
    Εν αναμονή......
    Βασίλης

    isurfer@outlook.com.gr

  2. #32
    Εγγραφή
    19-11-2005
    Περιοχή
    Αθήνα - Ψυχικό
    Μηνύματα
    77
    Downloads
    3
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+ HOL Full
    DSLAM
    HOL - ΨΥΧΙΚΟΥ
    Θέλω να προσθέσω ότι δεν είμαι ιδιώτης και ότι παρότι ενημέρωσα πως έχουμε ένα σεβαστό τζίρο και ότι η συνεργασία "Business to Business" που ξεκίνησε πριν δύο μήνες περίπου και ήταν ακόμα στην ανάπτυξη θα διακοπεί λόγο του συμβάντος, δεν απασχόλησε ΚΑΝΕΝΑ αρμόδιο τμήμα ή υπέυθυνο!

    - Το ίδιο ισχύει και για εμένα. Αγόραζω εδώ και πολύ καιρό πράγματα από το e-shop και ήμουν από τους θερμούς υποστηρικτές, χωρίς βέβαια να τύχει ποτέ να χρειαστώ το σέρβις μέχρι και σήμερα. Εγώ παρακίνησα την εταιρία μου να ξεκινήσει συνεργασία με το e-shop, και να αλλάξουμε τον επί 20 χρόνια προμηθευτή μας, και πρέπει να πω ότι το μετανιώνω πικρά.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος mojooh : 24-06-08 στις 12:15.

  3. #33
    Το avatar του μέλους Zer0c00L
    Zer0c00L Guest
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από isurfer Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πολύ φοβάμαι ότι είμαι/θα βρεθώ στην ίδια θέση. 16/6 τους επέστρεψα μια P5E3 Deluxe που απλά δεν έκανε boot. Την επιθεώρησε ο υπάλληλος και την παρέλαβε (την είχα ακριβώς όπως την ξεσφράγισα). Την επόμενη μέρα με SMS με πληροφόρησαν ότι την έλεγξαν και την έστειλαν στην αντιπροσωπεία "για να καλυφθεί η εγγύηση". Μέχρι εδώ καλά. Την Παρασκευή τηλεφώνησα να μάθω τι γίνεται, και μου είπαν ότι μπορεί να πάρει και 10 μέρες "γιατί αργεί η αντιπροσωπεία". Σε ερώτησή μου ποια είναι η αντιπροσωπεία, δεν ήξεραν!
    BTW, ξέρει κανείς? Μήπως είναι η Interset?
    Σε χθεσινό τηλεφώνημα για να μάθω τι γίνεται, ο υπάλληλος κοίταξε το log του συμβάντος, και με ενημέρωσε ότι στάλθηκε στην αντιπροσωπεία με τα σχόλια "Στραβωμένο pin και thermal paste πάνω στο socket", και ότι
    μάλλον θα βγει εκτός εγγύησης!!!!! Έχω αρχίσει να ανεβάζω στροφές και περιμένω.........
    να ρωτησω κατι? (μπορει να φανει χαζη η ερωτηση)

    τι ρολο βαραει ο υπαλληλος που κανει την παραλαβη παρουσια του πελατη οταν παει σωστα συσκευασμενη στο σερβις και εκει διαπιστωνουν αυτα που λετε.

    διοτι αν ο υπαλληλος στο καταστημα την βλεπει οπτικα ΟΚ και τεχνικα φανταζομαι στο δικο μου μυαλο παει οτι ο τεχνικος στο σερβις εκανε την "πατατα" και δεν θελει να την πληρωσει.

    διοτι απλα δεν την παραλαμβανει ο υπαλληλος και απο οσα ξερω για αυτην την αλυσιδα ολα τα καταστηματα τους εχουν τεχνικο μεσα που μπορει να δει αν ειναι ΟΚ και να την παραλαβει αλλιως απλα σου λεει οτι εχει προβλημα.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Zer0c00L : 24-06-08 στις 12:28.

  4. #34
    Εγγραφή
    05-12-2004
    Μηνύματα
    271
    Downloads
    8
    Uploads
    0
    Συμφωνω αν δεν κανω λαθος για hardware πρεπει να ειναι τεχνικος παρων στην παραλαβη αλλιως δεν μπορει να γινει.Μου το ειχε πει και υπαλληλος στα eshop της πατρας

  5. #35
    Εγγραφή
    20-04-2007
    Περιοχή
    Stuttgart/Μελίσσια
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    537
    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    24/1, 300/50
    ISP
    OTE / VF Deutschland
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΠΕΝΤΕΛΗ
    Router
    DSL-AC68U/Fritz 6690Cable
    Μα αυτό ακριβώς είναι το θέμα. Αν όντως έγινε κάτι τέτοιο, η πατάτα έγινε από τον τεχνικό του e-shop.
    Αυτό βέβαια δεν "συμβαδίζει" με το SMS που μου έστειλαν! Άλλωστε δεν είμαι και χαζός να επιστρέψω Μ/Β με τόσο χοντρό και εμφανές πρόβλημα! Επίσης, δεν είμαι και άσχετος (πρέπει να έχω στήσει πάνω από 200 PC στη ζωή μου - αυτό βέβαια δεν το ξέρουν, αλλά είναι άλλο θέμα).

    Η μεγάλη μου απορία είναι η εξής: Αφού το e-shop (και το Πλαίσιο κλπ κλπ) ΔΕΝ είναι οι εισαγωγείς/αντιπρόσωποι, ΓΙΑΤΙ πρέπει να κάνουν και αυτοί έλεγχο και μετά να στείλουν το εξάρτημα στην αντιπροσωπεία?? Έτσι και μεγαλύτερες καθυστερήσεις υπάρχουν, και κίνδυνοι για τέτοια περιστατικά. Με αυτή τη λογική αν σου χαλάσει το πλυντήριο, πρώτα θα το δει ο τεχνικός του πχ Κωτσόβολου, και μετά της SIEMENS πχ. Δεν έχει νόημα......

    Τελικά ποιά είναι η αντιπροσωπεία της ASUS ξέρει κανείς??
    Βασίλης

    isurfer@outlook.com.gr

  6. #36
    Το avatar του μέλους Zer0c00L
    Zer0c00L Guest
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από isurfer Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μα αυτό ακριβώς είναι το θέμα. Αν όντως έγινε κάτι τέτοιο, η πατάτα έγινε από τον τεχνικό του e-shop.
    Αυτό βέβαια δεν "συμβαδίζει" με το SMS που μου έστειλαν! Άλλωστε δεν είμαι και χαζός να επιστρέψω Μ/Β με τόσο χοντρό και εμφανές πρόβλημα! Επίσης, δεν είμαι και άσχετος (πρέπει να έχω στήσει πάνω από 200 PC στη ζωή μου - αυτό βέβαια δεν το ξέρουν, αλλά είναι άλλο θέμα).

    Η μεγάλη μου απορία είναι η εξής: Αφού το e-shop (και το Πλαίσιο κλπ κλπ) ΔΕΝ είναι οι εισαγωγείς/αντιπρόσωποι, ΓΙΑΤΙ πρέπει να κάνουν και αυτοί έλεγχο και μετά να στείλουν το εξάρτημα στην αντιπροσωπεία?? Έτσι και μεγαλύτερες καθυστερήσεις υπάρχουν, και κίνδυνοι για τέτοια περιστατικά. Με αυτή τη λογική αν σου χαλάσει το πλυντήριο, πρώτα θα το δει ο τεχνικός του πχ Κωτσόβολου, και μετά της SIEMENS πχ. Δεν έχει νόημα......

    Τελικά ποιά είναι η αντιπροσωπεία της ASUS ξέρει κανείς??
    www.asus.com μπορεις να δεις φανταζομαι στοιχεια για την ελλαδα το ποια ειναι

    το ζητημα ειναι απο που τα εισαγει ομως το eshop.

    επισης στο αλλο που λες επειδη δουλευα ειναι τετοια η πολιτικη των εταιρειων πρωτα το ελεγχει ο τεχνικος του καταστηματος το παραλαμβανει και μετα ο τεχνικος του κεντρικου σερβις βεβαια απο οσο γνωριζω για εκει που δουλευα απλα παει στην αντιπροσωπεια.

  7. #37
    Εγγραφή
    19-11-2005
    Περιοχή
    Αθήνα - Ψυχικό
    Μηνύματα
    77
    Downloads
    3
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+ HOL Full
    DSLAM
    HOL - ΨΥΧΙΚΟΥ
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Zer0c00L Εμφάνιση μηνυμάτων
    επισης στο αλλο που λες επειδη δουλευα ειναι τετοια η πολιτικη των εταιρειων πρωτα το ελεγχει ο τεχνικος του καταστηματος το παραλαμβανει και μετα ο τεχνικος του κεντρικου σερβις βεβαια απο οσο γνωριζω για εκει που δουλευα απλα παει στην αντιπροσωπεια.
    Στην δική μου περίπτωση βέβαια το έκαναν τεστ στο Χαλάνδρι μετα το έκαναν τεστ στο Μενίδι και στην συνέχεια μετά από μια εβδομάδα με ενημέρωσαν ότι δεν μπορούν να το κάνουν τεστ διότι έχει στραβό πιν και είναι εκτός εγγύησης ...

  8. #38
    Εγγραφή
    18-06-2008
    Μηνύματα
    13.037
    Downloads
    33
    Uploads
    0
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από mojooh Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στην δική μου περίπτωση βέβαια το έκαναν τεστ στο Χαλάνδρι μετα το έκαναν τεστ στο Μενίδι και στην συνέχεια μετά από μια εβδομάδα με ενημέρωσαν ότι δεν μπορούν να το κάνουν τεστ διότι έχει στραβό πιν και είναι εκτός εγγύησης ...
    καλα μετα απ'ολα αυτα τα τεστ και εφοσον ειχες δει οτι υπηρχε αθικτο το πιν οταν την παρεδωσες τωρα δεν υπαρχει περιπτωση να μην το καταγγειλεις σε καποια ενωση καταναλωτων..και προπαντως μην το αφησεις να περασει ετσι.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος crypter : 24-06-08 στις 14:12.

  9. #39
    Εγγραφή
    20-04-2007
    Περιοχή
    Stuttgart/Μελίσσια
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    537
    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    24/1, 300/50
    ISP
    OTE / VF Deutschland
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΠΕΝΤΕΛΗ
    Router
    DSL-AC68U/Fritz 6690Cable
    Δηλαδή να θεωρώ εαυτόν τυχερό που δεν μεσολάβησε και το Μενίδι στην περίπτωσή μου.....

    Το έχω ψάξει ήδη. Στο www.asus.gr δεν αναφέρει τίποτα απολύτως, και στο contact σε στέλνει στην Ιταλία, Ταϊβάν, USA, κλπ κλπ. Άντε βρες άκρη ...
    Απ' ότι έψαξα πάντως λίγο, μάλλον η Interset είναι η αντιπροσωπεία, ενώ και η Oktabit είναι επίσης dealer.
    Βασίλης

    isurfer@outlook.com.gr

  10. #40
    Το avatar του μέλους Zer0c00L
    Zer0c00L Guest
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από mojooh Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στην δική μου περίπτωση βέβαια το έκαναν τεστ στο Χαλάνδρι μετα το έκαναν τεστ στο Μενίδι και στην συνέχεια μετά από μια εβδομάδα με ενημέρωσαν ότι δεν μπορούν να το κάνουν τεστ διότι έχει στραβό πιν και είναι εκτός εγγύησης ...
    κατα την γνωμη μου εγινε πατατα απο τους τεχνικους του κεντρικου σερβις στο μενιδι αρα εχεις δυο επιλογες :

    1. καταγγελια στους αρμοδιους φορεις και ενημερωση της μαμας εταιρειας ASUS
    2. τους αγνοεις εντελως χανοντας τα χρηματα και δεν ξαναγοραζεις απο αυτους.

    οσο αφορα το Νο1 θελει χρονο να ξερεις αλλα πιστευω οτι θα σε δικαιωσουν.
    τωρα εγω εφαρμοσα το Νο2 σε καρτα γραφικων και τελειωσε.

    ........Auto merged post: Zer0c00L πρόσθεσε 1 λεπτά και 41 δευτερόλεπτα αργότερα ........

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από isurfer Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δηλαδή να θεωρώ εαυτόν τυχερό που δεν μεσολάβησε και το Μενίδι στην περίπτωσή μου.....

    Το έχω ψάξει ήδη. Στο www.asus.gr δεν αναφέρει τίποτα απολύτως, και στο contact σε στέλνει στην Ιταλία, Ταϊβάν, USA, κλπ κλπ. Άντε βρες άκρη ...
    Απ' ότι έψαξα πάντως λίγο, μάλλον η Interset είναι η αντιπροσωπεία, ενώ και η Oktabit είναι επίσης dealer.
    το ζητημα ειναι απο ποιον κανει ΕΙΣΑΓΩΓΗ?

    Interset , Infoquest , Oktabit κτλ.

    αλλα αυτες οι εταιρειες αν δεν εχεις γνωστο εκει η καποιον που να κανει παραγγελιες χοντρικης χλωμο το κοβω να σου μιλησουν.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Zer0c00L : 24-06-08 στις 13:39. Αιτία: auto merged post

  11. #41
    Εγγραφή
    23-12-2007
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    419
    Downloads
    9
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    1Gbit
    ISP
    Cosmote
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ
    Router
    FRITZ!Box 5530 Fiber ΑΧ
    Τα ποσοστά RMA που τους δικαιολογούν είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων. Ο κυριότερος είναι ο τζίρος που κάνουν στην εκάστοτε εταιρεία. Επίσης οι εκπτώσεις χονδρικής που πετυχαίνουν είναι συνάρτηση του αριθμού των RMA που έχουν. Οπότε όσα λιγότερα RMA έχουν τόσο περισσότερο κερδίζουν.

  12. #42
    Το avatar του μέλους Zer0c00L
    Zer0c00L Guest
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από crypter Εμφάνιση μηνυμάτων
    καλα μετα πολα αυτα τα τεστ και εφοσον ειχες δει οτι υπηρχε αφικτο το πιν οταν την παρεδωσες τωρα δεν υπαρχει περιπτωση να μην το καταγγειλεις σε καποια ενωση καταναλωτων..και προπαντως μην το αφησεις να περασει ετσι.
    εσυ εχεις δικιο φιλε μου
    οπως και ο φιλος με το προβλημα

    το ζητημα ειναι ποσο χρονο θα παρει να δουν τις καταγγελιες και να κανουν κατι οι αρμοδιοι φορεις και αν η αλυσιδα συμβιβαστει με αυτους διοτι οπως ξερεις στην ελλαδα ζουμε.

    ελπιζω ο φιλος να εχει ολα τα εγγραφα διοτι θα ζητηθουν.

    αλλα θελει αρκετη υπομονη και χρονο για να βρει αν τελικα βρει το δικιο του.

    φαντασου οτι σε εμενα για μια καρτα ηθελε ολη η ιστορια περιπου 1 μηνα και σε αυτο το διαστημα εγω δεν θα ειχα υπολογιστη οποτε φανταζεσαι πια ηταν η αντιδραση μου.

    η μαμα εταιρεια βεβαια μου ειπε να την αλλαξει με αλλη αλλα λογω οτι ειναι AGP δεν εχουν αρα αγορα αλλης απο αλλου.

  13. #43
    Εγγραφή
    18-06-2008
    Μηνύματα
    13.037
    Downloads
    33
    Uploads
    0
    το ζητημα ειναι ποσο χρονο θα παρει να δουν τις καταγγελιες και να κανουν κατι οι αρμοδιοι φορεις και αν η αλυσιδα συμβιβαστει με αυτους διοτι οπως ξερεις στην ελλαδα ζουμε.
    σε δικια μου παρομοια καταγγελια για καρτα γραφικων εκαναν 3-4 μερες να τους ερθει η καταγγελια και μετα με πηραν τηλεφωνο να παραλαβω την καινουργια. αν δεν τους μπει αγγουρακι δεν προκειται να κανουν τιποτα...

  14. #44
    Εγγραφή
    19-11-2005
    Περιοχή
    Αθήνα - Ψυχικό
    Μηνύματα
    77
    Downloads
    3
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+ HOL Full
    DSLAM
    HOL - ΨΥΧΙΚΟΥ
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από jpan Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα ποσοστά RMA που τους δικαιολογούν είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων. Ο κυριότερος είναι ο τζίρος που κάνουν στην εκάστοτε εταιρεία. Επίσης οι εκπτώσεις χονδρικής που πετυχαίνουν είναι συνάρτηση του αριθμού των RMA που έχουν. Οπότε όσα λιγότερα RMA έχουν τόσο περισσότερο κερδίζουν.
    Συμφωνώ απολύτως.

  15. #45
    Το avatar του μέλους Zer0c00L
    Zer0c00L Guest
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από crypter Εμφάνιση μηνυμάτων
    σε δικια μου παρομοια καταγγελια για καρτα γραφικων εκαναν 3-4 μερες να τους ερθει η καταγγελια και μετα με πηραν τηλεφωνο να παραλαβω την καινουργια. αν δεν τους μπει αγγουρακι δεν προκειται να κανουν τιποτα...
    αυτο σιγουρο ειναι το ζητημα ειναι ποιος εχει το χρονο να ασχοληθει και αν τους κανει και τιποτα γιατι ξερεις αν εισαι στον χωρο ποσο ευκολα βγαζεις τρελλο εναν πελατη.

Σελ. 3 από 41 ΠρώτηΠρώτη 1234581323 ... ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ
    Από gpro στο φόρουμ ADSL
    Μηνύματα: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 03-04-08, 00:14

Tags για αυτό το Θέμα

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας