Σελ. 5 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 3456 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 61-75 από 78
  1. #61
    Το avatar του μέλους kostas007
    kostas007 Guest
    απο καθυστερημενους γονεις θα βγουν καθυστερημενα παιδια,καποια θα επηρεασουν ως παιδια αλλα παιδια προς το χειροτερο,καποια αλλα θα γινουν καθηγητες και δασκαλοι να επηρεασουν καποια αλλα...

  2. #62
    Εγγραφή
    17-02-2008
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    1.157
    Downloads
    3
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+
    Ταχύτητα
    ~13Mbps
    ISP
    Wind
    Router
    Netgear D1500
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από liberostelios Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα πράγματα είναι απλά: αν η κοπέλα έμπαινε μέσα στο γραφείο καθηγητών και έλεγε το ίδιο πράγμα θα έπρεπε να φάει αποβολή, ναι ή όχι;[...]
    Εννοείται ότι άμα έλεγε απλά ότι είναι η χειρότερη καθηγήτρια που είχε, δεν θα έπερνε αποβολή. Το πολύ να έτρωγε ένα βρισίδι απ την καθηγήτρια. Σε ανάλογο περιστατικό στη γειτονιά μου, όπου είχε δημιουργηθεί ιστοσελίδα στο googlepages (χωρίς βρισιές όμως) η καθηγήτρια ζήτησε να συζητηθούν πολιτισμένα τα προβλήματα που έχουν οι μαθητές μαζί της. όχι ότι άλλαξε αυτή τίποτα, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα...

  3. #63
    Εγγραφή
    14-11-2003
    Περιοχή
    At Milliways, the Restaurant at the End of the Universe
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    3.048
    Downloads
    96
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    50000/5000
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    Router
    OpenWRT (WNDR3700v2)
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από zombie_wireless Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η φύση των παιδιών δεν άλλαξε ποτέ και ούτε πρόκειτε να αλλάξει.Απλά παλαιότερα οι μαθητές υπάκουαν τους δασκάλους πράγμα το οποίο σήμερα δεν γίνεται...


    Οι λόγοι είναι ένα άλλο μεγάλο θέμα...
    θα το ξανά πω, ο δάσκαλος θα πρέπει με την συμπεριφορά του, το παρουσιαστικό του, τον λόγο του να εμπνέει σεβασμό. οι παλαιότεροι δάσκαλοι το έκαναν, οι σημερινοί δεν το κάνουν σχεδόν ποτέ γιατί πότε δεν ήταν αυστηροί ούτε με τον ίδιο τους τον εαυτό, αλλά και γιατί νομίζουν ότι είναι εργάτες που βαράνε 5-άωρο. Πόσοι στατιστικά πήγαν στον τομέα γιατί:
    α) γούσταραν να κάνουν μάθημα.
    β) Ιουνιο Ιουλιο Αυγουστο, Χριστούγεννα, Πάσχα.
    γ) 5 ώρες max την ημέρα, πλήρη εξασφάλιση αν διοριστείς και μετά για καφέ.
    δ) καλά είσαι χαζός; β και γ μαζί!

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ronaldinio Εμφάνιση μηνυμάτων
    Υποθέτεις αλλά δεν ξέρεις...
    Δεν ξέρεις ότι το πτυχίο μου (ναι εκπαιδευτικός είμαι κι εγώ απλά δεν ασχολήθηκα με το δημόσιο) είχε μόνο 2 μαθήματα παιδαγωγικής από τα 40φεύγα. Επίσης θα έπρεπε να ξέρεις ότι δουλειά του εκπαιδευτικού είναι να διδάξει. Τα ερεθίσματα για το ποιόν του κάθε μαθητή προέρχονται κατά 60% από την οικογένεια, κατά 30% από τους συνομήλικους και μόνο κατά 5-10% από τον εκπαιδευτικό που ο μαθητής τον βλέπει για 2-3 ώρες την εβδομάδα.
    Δηλαδή ένα παιδί που δεν έχει πάτερα (και άρα η μάνα του κάνει δύο δουλείες) ή γενικότερα οικογένεια, δεν έχει νόημα να πηγαίνει σχολείο γιατί το 70 τοις εκατό της συμπεριφοράς του θα είναι σκατά. Πολύ ωραίο αλλοθι για να μην κανουν τη δουλεια τους οι εκπαιδευτικοι μπορω να πω. Ξεχνάς φίλε μου κάλε όμως ένα πράγμα, ότι ένα παιδί περνάει στο σχολείο τις πιο ζουμερές ώρες της ημέρας! Ειναι 6-7 ωρες εκει και διαθέτει άπειρη ενέργεια για να δώσει! τώρα αν ο δασκαλάκος είναι λίγος να κεντρίσει την προσοχή του παιδιού ή αν νομίζει ότι η ανάγνωση του κειμένου είναι μάθημα, τότε είναι λίγος και επικίνδυνος για τα παιδιά. Αν ο δασκαλος εχει περιεχομενο τοτε απλα μαγνητίζει τα παιδιά και τότε τα παιδιά ΑΠΟΡΡΟΦΟΥΝ σαν ΣΦΟΥΓΓΑΡΙ. Δεν μιλάνε, δεν κάνουν σκανδαλιές και δεν χαστουκίζουν το δάσκαλο.

    Υ.Γ. στο τέλος της ημέρας υπάρχουν και οι αποσπάσεις αλλά και η μετακίνηση προς τον ιδιωτικό τομέα για όποιον ξενερώνει με τη δουλειά του. Αρκετά με τους κάθε φύσεως ταλαιπωρημένους - αδικημένους δημόσιους υπαλλήλους που κανένας δεν τους καταλαβαίνει. Μπου Χου ΧΟΥ! Αν θέλουν ας περάσουν από τον ιδιωτικό τομέα που περνάμε ΚΑΛΑ!
    See first, think later, then test. But always see first. Otherwise you will only see what you were expecting. Most scientists forget that. - Douglas Adams
    There's no right, there's no wrong, there's only popular opinion. - Jeffrey Goines (12 Monkeys)


  4. #64
    Εγγραφή
    20-12-2005
    Περιοχή
    Στη δικτατορία των ηλιθίων...
    Μηνύματα
    2.669
    Downloads
    5
    Uploads
    0
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ronaldinio Εμφάνιση μηνυμάτων
    Υποθέτεις αλλά δεν ξέρεις...
    Δεν ξέρεις ότι το πτυχίο μου (ναι εκπαιδευτικός είμαι κι εγώ απλά δεν ασχολήθηκα με το δημόσιο) είχε μόνο 2 μαθήματα παιδαγωγικής από τα 40φεύγα. Επίσης θα έπρεπε να ξέρεις ότι δουλειά του εκπαιδευτικού είναι να διδάξει. Τα ερεθίσματα για το ποιόν του κάθε μαθητή προέρχονται κατά 60% από την οικογένεια, κατά 30% από τους συνομήλικους και μόνο κατά 5-10% από τον εκπαιδευτικό που ο μαθητής τον βλέπει για 2-3 ώρες την εβδομάδα.
    Δε νομιζω οτι ισχυει αυτο που λες, πολλες φορες εχω δει παιδια τα οποια προερχονται απο δυσλειτουργικες οικογενειες και τα καταφερνουν μια χαρα, αλλα ακομα κι αν δεν ηταν ετσι, δηλαδη αυτα τα ατομα θα οδηγουνται στο περιθωριο επειδη δεν ειχαν τα καταλληλα ερεθισματα? Στο χερι του εκπαιδευτικου ειναι να διεγειρει το μυαλο τους. Στο οτι μπορει να μην εχουν την καταλληλη καταρτιση για να το κανουν αυτο, θα συμφωνησω.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ronaldinio Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και ναι πιστεύω στην τιμωρία.
    Όταν κάνεις κάτι λάθος, πρέπει να τιμωρείσαι, τι να κάνουμε τώρα;
    Όπως τιμωρούσανε κι εμένα οι γονείς μου (ας πούμε έχανα το χαρτζιλίκι της εβδομάδας) ή οι δάσκαλοί μου (απουσίες, αποβολή, πιο παλιά στο δημοτικό έτρωγα και μερικές ξυλιές με το χάρακα, τις προλάβατε, έτσι πρέπει και τώρα το παιδί να ξέρει ότι όταν βρεθεί εκτός κανόνων σχολείου, θα τιμωρηθεί.
    Το ξέρεις ότι έχουν αρχίσει και σηκώνουν χέρι πλέον στους καθηγητές;
    Το ξέρεις ότι έχουν χαστουκίσει καθηγητή και όχι μόνο δεν τον απέβαλαν αλλά τον πέρασαν και την τάξη;
    Ε, άμα βλέπει το παιδί ότι μένει ατιμώρητο, τα ίδια και χειρότερα θα κάνει ως ενήλικας.

    (Έβλεπα το ανιψάκι μου τις προάλλες να έχει ανέβει πάνω στο τραπεζάκι του σαλονιού και να χοροπηδούν!
    Εντελώς αυθόρμητα του φώναξα: "Σπυράκο εδώ τρώμε, δεν χορεύουμε, κατέβα κάτω σε παρακαλώ" και βλέπω τον μικρό, εκεί που ήταν στην τρελή χαρά να παίρνει ένα τρομαγμένο ύφος λες και άκουγε κάτι τέτοιο πρώτη φορά.
    Και ξαφνικά συνειδητοποιώ ότι όντως ο μικρός το άκουσε πρώτη φορά γιατί μέχρι τότε δεν του είχε πει κανείς ότι είναι κακό να ανεβαίνεις στο τραπέζι που τρώμε!!)

    Κλείνω λέγοντας ότι η τιμωρία και η επιβράβευση είναι θεμελιώδεις κανόνες της παιδαγωγικής οι οποίοι πρέπει να ξεκινούν οπωσδήποτε από το σπίτι!
    Μην περιμένετε από έναν άνθρωπο που βλέπει το παιδί σας 2-3 ώρες την εβδομάδα (μιλάω για καθηγητές) να καταφέρει ουσιαστική διαπαιδαγώγηση...
    Συμφωνω απολυτα στην αξια της τιμωριας και της επιβραβευσης στη διαπαιδαγωγηση.
    Σε καμια περιπτωση δε συμφωνω ομως με τη βια, απο οποιον κι αν προερχεται, ειτε απο το μαθητη προς τον καθηγητη, ειτε απο τον καθηγητη στο μαθητη. Περιστατικα βιας υπαρχουν και απο τις δυο πλευρες, αλλα απο την πλευρα του καθηγητη ειναι ακομα χειροτερο, καθως ειτε το θες ειτε οχι, αποτελει προτυπο συμπεριφορας. Αν ενα παιδι μεγαλωνει σε ενα περιβαλλον που η βια αποτελει αποδεκτο τροπο κοινωνικης συμπεριφορας, μη σου κανει εντυπωση η μετεπειτα εξελιξη του.
    - Oι ανθρωποι που προτιθενται, να ανταλλαξουν την ελευθερια τους με την προσωρινη ασφαλεια, δεν αξιζουν κανενα απο τα δύο και θα χασουν και τα δύο...

  5. #65
    Εγγραφή
    17-02-2008
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    1.157
    Downloads
    3
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+
    Ταχύτητα
    ~13Mbps
    ISP
    Wind
    Router
    Netgear D1500
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από xhaos Εμφάνιση μηνυμάτων
    θα το ξανά πω, ο δάσκαλος θα πρέπει με την συμπεριφορά του, το παρουσιαστικό του, τον λόγο του να εμπνέει σεβασμό. οι παλαιότεροι δάσκαλοι το έκαναν, οι σημερινοί δεν το κάνουν σχεδόν ποτέ γιατί πότε δεν ήταν αυστηροί ούτε με τον ίδιο τους τον εαυτό, αλλά και γιατί νομίζουν ότι είναι εργάτες που βαράνε 5-άωρο. Πόσοι στατιστικά πήγαν στον τομέα γιατί:
    α) γούσταραν να κάνουν μάθημα.
    β) Ιουνιο Ιουλιο Αυγουστο, Χριστούγεννα, Πάσχα.
    γ) 5 ώρες max την ημέρα, πλήρη εξασφάλιση αν διοριστείς και μετά για καφέ.
    δ) καλά είσαι χαζός; β και γ μαζί!



    Δηλαδή ένα παιδί που δεν έχει πάτερα (και άρα η μάνα του κάνει δύο δουλείες) ή γενικότερα οικογένεια, δεν έχει νόημα να πηγαίνει σχολείο γιατί το 70 τοις εκατό της συμπεριφοράς του θα είναι σκατά. Πολύ ωραίο αλλοθι για να μην κανουν τη δουλεια τους οι εκπαιδευτικοι μπορω να πω. Ξεχνάς φίλε μου κάλε όμως ένα πράγμα, ότι ένα παιδί περνάει στο σχολείο τις πιο ζουμερές ώρες της ημέρας! Ειναι 6-7 ωρες εκει και διαθέτει άπειρη ενέργεια για να δώσει! τώρα αν ο δασκαλάκος είναι λίγος να κεντρίσει την προσοχή του παιδιού ή αν νομίζει ότι η ανάγνωση του κειμένου είναι μάθημα, τότε είναι λίγος και επικίνδυνος για τα παιδιά. Αν ο δασκαλος εχει περιεχομενο τοτε απλα μαγνητίζει τα παιδιά και τότε τα παιδιά ΑΠΟΡΡΟΦΟΥΝ σαν ΣΦΟΥΓΓΑΡΙ. Δεν μιλάνε, δεν κάνουν σκανδαλιές και δεν χαστουκίζουν το δάσκαλο.

    Υ.Γ. στο τέλος της ημέρας υπάρχουν και οι αποσπάσεις αλλά και η μετακίνηση προς τον ιδιωτικό τομέα για όποιον ξενερώνει με τη δουλειά του. Αρκετά με τους κάθε φύσεως ταλαιπωρημένους - αδικημένους δημόσιους υπαλλήλους που κανένας δεν τους καταλαβαίνει. Μπου Χου ΧΟΥ! Αν θέλουν ας περάσουν από τον ιδιωτικό τομέα που περνάμε ΚΑΛΑ!
    Συμφωνώ απόλυτα. Οι καθηγητές που κερδίζουν τον σεβασμό απ' τους μαθητές και μάθημα κάνουν και προβλήματα δεν υπάρχουν. Ακόμα κι οι μαθητές που δεν ενδιαφέρονται ή είναι τελείως ανώριμοι, σ' έναν τέτοιο καθηγητή είναι πιο ήσυχοι

  6. #66
    Εγγραφή
    14-11-2003
    Περιοχή
    At Milliways, the Restaurant at the End of the Universe
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    3.048
    Downloads
    96
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    50000/5000
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    Router
    OpenWRT (WNDR3700v2)
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από contime Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δε νομιζω οτι ισχυει αυτο που λες, πολλες φορες εχω δει παιδια τα οποια προερχονται απο δυσλειτουργικες οικογενειες και τα καταφερνουν μια χαρα, αλλα ακομα κι αν δεν ηταν ετσι, δηλαδη αυτα τα ατομα θα οδηγουνται στο περιθωριο επειδη δεν ειχαν τα καταλληλα ερεθισματα? Στο χερι του εκπαιδευτικου ειναι να διεγειρει το μυαλο τους. Στο οτι μπορει να μην εχουν την καταλληλη καταρτιση για να το κανουν αυτο, θα συμφωνησω.
    Να θυμίσω για άλλη μια φορά ότι ένας από τους λόγους που οι εκπαιδευτικοί εργάζονται 5 ώρες είναι προκειμένου να διαβάζουν μονοί τους τις υπόλοιπες ώρες και να βελτιώνονται. να δεχτώ ότι βγαίνουν άσχετοι από τη σχολή τους, αυτό δεν είναι δικαιολογία για να μην αποκτήσουν κατάρτιση στον χρόνο μέχρι να κλείσει το 8ωρο. Πραγματικά πιστεύω ότι είναι η πιο δύσκολη και σημαντική δουλειά σε μια χώρα και αν οι ίδιοι δεν έχουν όραμα και πώρωση για την επιτυχία των μαθητών τους πραγματικά κάνουν ζημιά. και όπως δεν μπορείς να είσαι πυροσβέστης 200 κιλά, έτσι και χειρότερα δεν μπορείς να είσαι δάσκαλος αδιάφορος. Είχα χαιρετίσει έναν δάσκαλο μου πριν μερικά χρόνια, πολύ μετά το σχολείο και αυτός στην σύνταξη, και μου είπε την ατάκα που πρέπει ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί να έχουν στο μυαλό τους, το να σε χαιρετά ένα παιδί μετά από 20-30 χρόνια και να εξακολουθεί να σε αποκαλεί δάσκαλο δεν πληρώνετε με τίποτα, το ίδιο και το να μαθαίνεις για ένα μαθητή σου και να σε κάνει περήφανο με την πορεία του και τη ζωή του.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος xhaos : 21-02-10 στις 13:57.
    See first, think later, then test. But always see first. Otherwise you will only see what you were expecting. Most scientists forget that. - Douglas Adams
    There's no right, there's no wrong, there's only popular opinion. - Jeffrey Goines (12 Monkeys)


  7. #67
    Το avatar του μέλους zombie_wireless
    zombie_wireless Guest
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από gerstavros Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συμφωνώ απόλυτα. Οι καθηγητές που κερδίζουν τον σεβασμό απ' τους μαθητές και μάθημα κάνουν και προβλήματα δεν υπάρχουν. Ακόμα κι οι μαθητές που δεν ενδιαφέρονται ή είναι τελείως ανώριμοι, σ' έναν τέτοιο καθηγητή είναι πιο ήσυχοι
    Πώς τον κερδίζουν όμως...;

  8. #68
    Εγγραφή
    14-11-2003
    Περιοχή
    At Milliways, the Restaurant at the End of the Universe
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    3.048
    Downloads
    96
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    50000/5000
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    Router
    OpenWRT (WNDR3700v2)
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από zombie_wireless Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πώς τον κερδίζουν όμως...;
    με ενδιαφέρον, αγάπη και γνώσεις. σκύβοντας δίπλα στον μαθητή ώστε να είναι δίπλα και όχι απέναντι.

    Υ.Γ. γνώσεις γιατί όσο περισσότερο κατέχεις ένα μάθημα, τόσο πιο απλά και εύκολα το διδάσκεις. Αν δεν είσαι και πολύ σίγουρος για το μάθημα σου ή είσαι μπερδεμένος, τότε μπερδεμένες είναι και οι εξηγήσεις που δίνεις. Όσο πιο σφαιρικά κατέχεις το άθλημα σου, τόσο πιο πολλά και διαφορετικά παραδείγματα μπορείς να δώσεις στο παιδί για να καταλάβει. Και πάνω από όλα απαντάς στην βασική ερώτηση του κάθε παιδιού, στο ΓΙΑΤΙ του. Τι είναι πιο σημαντικό στην κάθοδό των μυρίων; οι λόγοι που έγινε, πως έγινε και και και.... ή το να κλείνεις σε όλες τις πτώσεις το κώλο ΑΠΑΡΕΜΦΑΤΟ;
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος xhaos : 21-02-10 στις 14:33.
    See first, think later, then test. But always see first. Otherwise you will only see what you were expecting. Most scientists forget that. - Douglas Adams
    There's no right, there's no wrong, there's only popular opinion. - Jeffrey Goines (12 Monkeys)


  9. #69
    Το avatar του μέλους zombie_wireless
    zombie_wireless Guest
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από xhaos Εμφάνιση μηνυμάτων
    με ενδιαφέρον, αγάπη και γνώσεις. σκύβοντας δίπλα στον μαθητή ώστε να είναι δίπλα και όχι απέναντι.
    Πολλές φορές όμως δεν συμβαίνει το αντίθετο με αυτή τη συμπεριφορά που δείχνουν οι καθηγητές προς μαθητές...;

  10. #70
    Εγγραφή
    18-01-2010
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Ηλικία
    30
    Μηνύματα
    1.004
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    51200/5120
    ISP
    Wind
    Να πω και εγώ τη γνώμη μου που είμαι ακόμα μαθητής γυμνασίου.....πιστεύω πως η μαθήτρια δε θα έπρεπε να πάρει αποβολή αφού είναι εκτός σχολείου τα σχόλια της. Αν έλεγε οτιδήποτε παρόμοιο σε καθηγητή σε σχολική ώρα φυσικά να έπαιρνε αποβολή. Η διευθύντρια θα μπορούσε να κάνει μήνυση ή κάτι παρόμοιο στη μαθήτρια (δηλαδή στους γονείς της αφού είναι ανήλικη).....

    Τώρα για το σεβασμό μαθητή απέναντι στον καθηγητή.... Προσωπικά έχω καθηγητές οι οποίοι είναι πολύ αυστηροί και αυτό μ'αρέσει αφού μπορούν να επιβληθούν των μαθητών τους και να κάνουν ένα αξιοπρεπές μάθημα. Απ'την άλλη έχω καθηγητή ο οποίος προσπαθεί να είναι "φίλος" με τους μαθητές και να κάνει χαλαρό μάθημα. Αυτό το είδος μαθήματος θα μου άρεσε αν και οι υπόλοιποι συμμαθητές μου ενδιαφέρονταν να μάθουν κάτι. Στο μάθημά του γίνεται ένας χαμός μέσα στην τάξη, αφού τα παιδιά που θέλουν να προσέξουν και να μάθουν είναι 6-7 (20 είναι όλο το τμήμα) ενώ τα υπόλοιπα κάνουν τρομερή φασαρία......
    Lenovo Y50-70

  11. #71
    Εγγραφή
    14-11-2003
    Περιοχή
    At Milliways, the Restaurant at the End of the Universe
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    3.048
    Downloads
    96
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    50000/5000
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    Router
    OpenWRT (WNDR3700v2)
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από zombie_wireless Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πολλές φορές όμως δεν συμβαίνει το αντίθετο με αυτή τη συμπεριφορά που δείχνουν οι καθηγητές προς μαθητές...;
    Ακριβώς! για αυτό και λέω ότι κάνουν ζημία και καλά θα κάνουν να πάνε σπίτια τους γιατί είναι μικροί και επικίνδυνοι και κάνουν ζημιά. Θυμισου εσυ στην προσωπική σου ζωή, οταν κάποιος σου έδειχνε πως να κάνεις το οτιδήποτε, και όταν σε έβριζε που το έκανες λάθος.

    ........Auto merged post: xhaos πρόσθεσε 9 λεπτά και 44 δευτερόλεπτα αργότερα ........

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από DESTR0YER Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τώρα για το σεβασμό μαθητή απέναντι στον καθηγητή.... Προσωπικά έχω καθηγητές οι οποίοι είναι πολύ αυστηροί και αυτό μ'αρέσει αφού μπορούν να επιβληθούν των μαθητών τους και να κάνουν ένα αξιοπρεπές μάθημα. Απ'την άλλη έχω καθηγητή ο οποίος προσπαθεί να είναι "φίλος" με τους μαθητές και να κάνει χαλαρό μάθημα. Αυτό το είδος μαθήματος θα μου άρεσε αν και οι υπόλοιποι συμμαθητές μου ενδιαφέρονταν να μάθουν κάτι. Στο μάθημά του γίνεται ένας χαμός μέσα στην τάξη, αφού τα παιδιά που θέλουν να προσέξουν και να μάθουν είναι 6-7 (20 είναι όλο το τμήμα) ενώ τα υπόλοιπα κάνουν τρομερή φασαρία......
    Πρόσεξε, ο δάσκαλος θα πρέπει να μπορεί και να επιβληθεί, αλλά όχι μόνο να επιβάλετε, ακόμα σκέψου τι είναι πιο αποδοτικό σαν μάθημα, μια τάξη ήσυχη οπού όλοι είναι χαμένοι στην κοσμάρα τους, ήσυχοι μεν αλλά γράφοντας το μάθημα ή ένα χαλαρό μάθημα όπου έχει ησυχία γιατί είναι όλοι προσηλωμένοι στο μάθημα;
    Το πρόβλημα του δεύτερου δασκάλου που λες είναι ότι πρέπει να κερδίσει ακόμα 10 παιδιά, μετά ηρεμούν και οι λίγοι. Τέλος σκέψου ότι και 5-10 άτομα στο μάθημα του ήρεμου κάνουν θέμα γιατί εκεί μπορούν να επαναστατήσουν από την "καταπίεση" του πρώτου, ενώ τα παιδιά σήμερα τραβάνε γενικά τρελό ζόρι από το βομβαρδισμό για κρίση και ανεργία και οικονομία που περνάει στους γονείς και με τη σειρά τους το μεταφέρουν στον κάθε 15 χρόνο, ο οποίος δεν έχει άμυνες.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος xhaos : 21-02-10 στις 15:07. Αιτία: auto merged post
    See first, think later, then test. But always see first. Otherwise you will only see what you were expecting. Most scientists forget that. - Douglas Adams
    There's no right, there's no wrong, there's only popular opinion. - Jeffrey Goines (12 Monkeys)


  12. #72
    Εγγραφή
    18-01-2010
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Ηλικία
    30
    Μηνύματα
    1.004
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    51200/5120
    ISP
    Wind
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από xhaos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πρόσεξε, ο δάσκαλος θα πρέπει να μπορεί και να επιβληθεί, αλλά όχι μόνο να επιβάλετε, ακόμα σκέψου τι είναι πιο αποδοτικό σαν μάθημα, μια τάξη ήσυχη οπού όλοι είναι χαμένοι στην κοσμάρα τους, ήσυχοι μεν αλλά γράφοντας το μάθημα ή ένα χαλαρό μάθημα όπου έχει ησυχία γιατί είναι όλοι προσηλωμένοι στο μάθημα;
    Το πρόβλημα του δεύτερου δασκάλου που λες είναι ότι πρέπει να κερδίσει ακόμα 10 παιδιά, μετά ηρεμούν και οι λίγοι. Τέλος σκέψου ότι και 5-10 άτομα στο μάθημα του ήρεμου κάνουν θέμα γιατί εκεί μπορούν να επαναστατήσουν από την "καταπίεση" του πρώτου, ενώ τα παιδιά σήμερα τραβάνε γενικά τρελό ζόρι από το βομβαρδισμό για κρίση και ανεργία και οικονομία που περνάει στους γονείς και με τη σειρά τους το μεταφέρουν στο κάθε 15 χρόνο, ο οποίος δεν έχει άμυνες.
    Στην περίπτωση της αυστηρής καθηγήτριας που αναφέρθηκα, ακόμα και παιδιά που δε δείχνουν κανένα ενδιαφέρον για κανένα μάθημα, προσέχουν στο μάθημα και κάνουν ασκήσεις, δεν είναι στην κοσμάρα τους και κάνουν απλά ησυχία για να περάσει η ώρα (ο λόγος; : γιατί φοβούνται την καθηγήτρια, φοβούνται και για το βαθμό τους). Σε αυτό που είπες για τον "χαλαρό" καθηγητή συμφωνώ απολύτως μαζί σου.....αλλά πώς θα καταφέρει να κερδίσει αυτά τα 10 παιδιά; Εγώ θα προτιμούσα να κάνω μάθημα με το "χαλαρό" καθηγητή αν υπήρχε ησυχία μέσα στην τάξη. Με τις συνθήκες του 3ου παγκοσμίου πολέμου που επικρατούν μέσα στην τάξη όμως, προτιμώ να κάνω το "αυστηρό" μάθημα, όπου θα μπορώ και να προσέχω για να μάθω κάτι......


    Spoiler:
    Βγάζω γενικό 19,5 και πάνω, με ενδιαφέρει δηλαδή το σχολείο, όχι σαν κάτι παιδιά (να μην τα χαρακτηρίσω καλύτερα) που ζούνε στην κοσμάρα τους και δεν κάνουν τίποτα στη ζωή τους.....
    Lenovo Y50-70

  13. #73
    Εγγραφή
    07-05-2006
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    597
    Downloads
    5
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    16384/1024
    ISP
    Vodafone
    Path Level
    Interleaved
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από xhaos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Είχα χαιρετίσει έναν δάσκαλο μου πριν μερικά χρόνια, πολύ μετά το σχολείο και αυτός στην σύνταξη, και μου είπε την ατάκα που πρέπει ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί να έχουν στο μυαλό τους, το να σε χαιρετά ένα παιδί μετά από 20-30 χρόνια και να εξακολουθεί να σε αποκαλεί δάσκαλο δεν πληρώνετε με τίποτα, το ίδιο και το να μαθαίνεις για ένα μαθητή σου και να σε κάνει περήφανο με την πορεία του και τη ζωή του.
    Έχεις απόλυτο δίκιο. Και είχα την τύχη να έχω μερικούς τέτοιους δασκάλους. Ποτέ δεν είχαν πρόβλημα μέσα στην τάξη καθώς τον σεβασμό των μαθητών τους τον είχαν στο τσεπάκι τους.

    Αλλά γιατί αυτοί και όχι οι άλλοι; Ο δάσκαλος όταν στέκεται μπροστά στους μαθητές του, τον περνάνε τα παιδιά ακτινογραφία. Το κάθε ελάττωμα, η κάθε αδυναμία του χαρακτήρα του ή και το επίπεδο των γνώσεών γίνεται αμέσως αντιληπτό. Δε μπορείς να κρυφτείς από τα παιδιά. Μπορείς όμως να αποφύγεις να αναλάβεις τις ευθύνες σου κατηγορώντας εκείνα για τις δικές σου αδυναμίες. Αν οι μαθητές σου δε σε σέβονται, σημαίνει πως είσαι ανεπαρκής. Απλά και σταράτα. Μία λύση είναι να βελτιωθείς σαν άνθρωπος πρώτα, να βρεις τις αδυναμίες σου, να βελτιώσεις το γνωστικό σου επίπεδο και να γίνεις έτσι καλός δάσκαλος. Απλά πράγματα.

    Αλλά είναι σκληρό και επώδυνο να παραδεχτεί κανείς την ανεπάρκειά του. Καλοί είναι οι κανόνες της παιδαγωγικής, αλλά απαραίτητη προυπόθεση για να λειτουργήσουν είναι πρώτα η βελτίωση εκείνου που αργότερα θα τους εφαρμόσει. Όταν ένα παιδί μεγαλώνει σε μια προβληματική οικογένεια, η λύση δεν είναι απλά να ς μάθεις στους γονείς μερικούς παιδαγωγικούς κανόνες. Πρώτα και κύρια πρέπει να βελτιωθούν οι ίδιοι οι γονείς, ακόμα και με ψυχοθεραπεία αν χρειαστεί, αλλιώς δε γίνεται τίποτα. Συνήθως οι γονείς νομίζουν πως θα αφήσουν το παιδί για λίγο στον παιδοψυχίατρο και θα το πάρουν πίσω "διορθωμένο", λες και άφησαν το αυτοκίνητο τους στο συνεργείο.. Εμ δεν πάει έτσι.

    Αντίστοιχα, αν ένας δάσκαλος νομίζει πως απλά διαβαζοντας ένα βιβλίο παιδαγωγικής θα κερδίσει τον σεβασμό των μαθητών του, είναι βαθιά νυχτωμένος. Αλλά είναι δύσκολο να παραδεχτεί κανείς πως η κακή συμπεριφορά των μαθητών του απλά αντικατροπτίζει τη δική του ανεπάρκεια και άρα χρειάζεται δουλειά ως άνθρωπος.. Αυτή είναι η πικρή αλήθεια.

  14. #74
    Εγγραφή
    14-11-2003
    Περιοχή
    At Milliways, the Restaurant at the End of the Universe
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    3.048
    Downloads
    96
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    50000/5000
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    Router
    OpenWRT (WNDR3700v2)
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ares Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αντίστοιχα, αν ένας δάσκαλος νομίζει πως απλά διαβαζοντας ένα βιβλίο παιδαγωγικής θα κερδίσει τον σεβασμό των μαθητών του, είναι βαθιά νυχτωμένος. Αλλά είναι δύσκολο να παραδεχτεί κανείς πως η κακή συμπεριφορά των μαθητών του απλά αντικατροπτίζει τη δική του ανεπάρκεια και άρα χρειάζεται δουλειά ως άνθρωπος.. Αυτή είναι η πικρή αλήθεια.
    Ας το διαβάσει έστω, κάτι θα πάρει, και με το επόμενο θα καταλάβει λίγο παραπάνω, αλλά ούτε αυτό δεν κάνουν και έτσι κάνουν τη ζημιά που βλέπουμε παντού γύρω μας. Λίγη αγάπη ή έστω λίγο επαγγελματισμό ρε γαμώτο.
    Έχω ακούσει άπειρους εκπαιδευτικούς να φωνάζουν για την ύλη και το ρυθμό και το άγχος που τους προκαλεί, αλλά κανένας δεν μιλάει για το άγχος της κοινωνίας που αυτοί πλάθουν και για το άγχος του τι σκατά πολίτες παράγουν και τι σόι επαγγελματίες θα συναντήσουν στα γεράματα τους.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος xhaos : 21-02-10 στις 16:53.
    See first, think later, then test. But always see first. Otherwise you will only see what you were expecting. Most scientists forget that. - Douglas Adams
    There's no right, there's no wrong, there's only popular opinion. - Jeffrey Goines (12 Monkeys)


  15. #75
    Το avatar του μέλους zombie_wireless
    zombie_wireless Guest
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από xhaos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ακριβώς! για αυτό και λέω ότι κάνουν ζημία και καλά θα κάνουν να πάνε σπίτια τους γιατί είναι μικροί και επικίνδυνοι και κάνουν ζημιά. Θυμισου εσυ στην προσωπική σου ζωή, οταν κάποιος σου έδειχνε πως να κάνεις το οτιδήποτε, και όταν σε έβριζε που το έκανες λάθος.
    Επομένως κατά την γνώμη μου, με όλο το σεβασμό, πιστεύω πως η αποψή σου αναιρείται ότι δηλαδή με αγάπη πρέπει να σκύβουν πάνω από τους μαθητές.Άμα ο μαθητής δεν φοβάται λίγο τον καθηγητή δεν γίνεται τίποτα και δεν θα πάμε μπροστά σαν χώρα στον τομέα της εκπαίδευσης και γενικότερα της παιδείας...

Σελ. 5 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 3456 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. ΟΤΕ: και στο σχολείο με conn-x!
    Από No-Name στο φόρουμ Ειδήσεις
    Μηνύματα: 102
    Τελευταίο Μήνυμα: 23-10-07, 13:06
  2. Βιασμος 16χρονης στην Ευβοια στο σχολείο της
    Από duende στο φόρουμ Πολιτική, Κοινωνικά Θέματα, Επιστήμες και Aθλητισμός
    Μηνύματα: 289
    Τελευταίο Μήνυμα: 19-11-06, 20:48
  3. Εισαγωγή σχολίων στο e-mule?
    Από GnG στο φόρουμ Ed2k
    Μηνύματα: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-10-05, 07:49

Tags για αυτό το Θέμα

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας