Πέρα από το γεγονός ότι η ΕΛΙΝ δέχεται μόνον τις ενδείξεις του ΔΕΔΔΗΕ, είτε εκκαθαριστικές είτε άπό την προηγούμνη αντίστοιχη περίοδο, το θέμα που περιγράφεις εντοπίζεται σε διαφορά μεταξύ του ρολογιού του σπιτιού σου και του δικού σου μετρητή. Αλλά γράφεις ότι τοποθέτησες τον μετρητή σου στο τέλος ΟΚΤ, οπότε δεν έχεις την κατανάλωση του μετρητή από την ημερομηνία μέτρησης του ΔΕΔΔΗΕ (όχι 23/9 που παρέλαβες το λογαριασμό) μέχρι την ημέρα που τον τοποθέτησες.
Επίσης, γράφεις μπερδεμένες τις ενδείξεις/καταναλώσεις, άλλοτε συνολικές (Κ+Ν) και άλλοτε ξεχωριστές.
Ξανακοίταξε όσα έχεις γράψει.
Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της δημοσκόπησης: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος;
- Ψήφισαν
- 1739. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
-
Έχω αλλάξει
540 31,05% -
Δεν έχω αλλάξει, αλλά σκέφτομαι να αλλάξω
655 37,67% -
Δεν θα αλλάξω
454 26,11% -
ΔΓ/ΔΑ
90 5,18%
Εμφάνιση 6.316-6.330 από 25323
-
24-02-21, 09:15 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #6316
-
24-02-21, 10:35 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #6317
Θα προσπαθήσω να μιλήσω με ΔΕΔΗΕ αν και δεν νομίζω ότι θα καταφέρω να βγάλω άκρη.
Άχετα από τις μετρήσεις του δικού μου μετρητή αναφέρω ότι η τελευταία καταμέτρηση στις 23/09 ήταν στις 2,899 kwh, και ότι στις 25/01 το βράδυ ήταν (στο ρολόι της ΔΕΗ) 4505 kwh και όχι 3641kwh που αναφέρουν.
Αυτό μας κάνει κατανάλωση 1606 kwh και όχι 742 που επίσης αναφέρουν.
-
24-02-21, 11:03 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #6318
Τα λες μπερδεμένα πραγματικά και δεν θα προσπαθήσω να καταλάβω αναλυτικά, γιατί δεν χρειάζεται κι όλας.
Ο μετρητής που έχεις στον πίνακά σου δεν υπεισέρχεται πουθενά στην εξίσωση, είναι σαν να μην υπάρχει. Όντως ο ΔΕΔΔΗΕ ειναι υπεύθυνος οπότε επικοινωνείς μαζί του για επαλήθευση μέτρησης. Στείλε τους καμμια φωτογραφία από τον μετρητή που αποδεικνύει το λάθος.
Βεβαια σαν καταναλωτής μπορείς και καλό θα ήταν να επικοινωνίσεις και με την εταιρεία σου και να τους θέσεις το πρόβλημα προκειμένου να τσιγγλίσουν κι εκείνοι το ΔΕΔΔΗΕ. Γιατί όντως είναι πιθανόν να οδηγήσει σε μεγαλύτερες χρεώσεις (μου έχει τύχει με λάθος έναντι). Θεωρητικά και να μην γινει άμεσα μπορεί να διορθωθεί αναδρομικά και στο μέλλον.
-
24-02-21, 11:26 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #6319
-
24-02-21, 11:57 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #6320
-
24-02-21, 12:26 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #6321
-
24-02-21, 13:44 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #6322
Τι δεν σου απάντησα? Ξεχασε τα όλα. Σου λέω ότι έχω καταναλώσει 1606 kwh και ο ΔΕΔΔΗΕ έχει καταγράψει 742.
Το νυχτερινό δεν το λαμβανω υπόψιν γιατί έχω το electriocοn νυχτερινο 365 και δεν παίζει ρόλο η νυχτερινη κατανάλωση.
*ενημέρωσα και την Ελιν και μου είπαν ότι αυτοί δεν μπορούν να κάνουν κάτι και ότι πρέπει να μιλήσω με ΔΕΔΔΗΕ.
στον ΔΕΔΔΗΕ δεν το σηκώνουν και έχω απλά ένα μειλ για να εκφράσω τα παραπονα μου
-
24-02-21, 13:59 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #6323
Στο αρχικό σου post προσμετράς και τη νυκτερινή κατανάλωση και τα νούμερα δεν βγαίνουν.
Επίσης μετράς με το δικό σου μετρητή από τέλος ΟΚΤ και αυτό δεν το υπολογίζεις στους υπολογισμούς που κάνεις.
Τέλος, με το τηλέφωνο δεν θα κάνεις κάτι. Πρέπει να πας στον ΔΕΔΔΗΕ της περιοχής σου.
-
24-02-21, 14:21 Re: Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #6324
Εγώ κατάλαβα πάντως τι λες.
25/01 το ρολόι σου έγραφε 4505, και την επόμενη μέρα ο ΔΕΔΔΗΕ κατέγραψε 3641 λανθασμένα.
Αυτό που πρέπει να κάνεις για να μη πληρώσεις τα κέρατα σου σε ΥΚΩ είναι να αμφισβητήσεις στον ΔΕΔΔΗΕ την καταμέτρηση που έγινε στις 26/1 και να γίνει πλήρη ακύρωση της. Έπειτα να έρθουν για νέα έκτακτη καταμέτρηση άμεσα. Μόνο με με αυτό τον τρόπο θα μπορέσει ο πάροχος να σου πιστώσει την κατανάλωση μέχρι 26/1 κι έπειτα να σου εκδώσει νέο εκκαθαριστικό λογαριασμός με μεγαλύτερο εύρος στις ημέρες κατανάλωσης πχ 150 μέρες.
Αν ο ΔΕΔΔΗΕ κάνει την μαλακία να έρθει να πάρει νέα μέτρηση χωρίς να ακυρώσει την καταμέτρηση στις 26/1, τότε θα φαίνεται σαν να κατανάλωσες ένα σωρό κιλοβατώρες σε 1 μήνες και θα έρθουν τα ΥΚΩ φουσκωμένα.
---
Αυτό για το νυχτερινό κι εγώ σε έχασα. Πως γίνει να έχεις νυχτερινό μετρητή, αλλά στο λογαριασμό να φαίνεται μόνο η μέτρηση για το ημερήσιο; Ακόμα κι αν έχεις το 365, ο ΔΕΔΔΗΕ μετράει και τον ημερήσιο μετρητή για τον νυχτερινό, και μετά ο πάροχος κάνει πρόσθεση της κατανάλωσης και χρεώνει με ίδια τιμή προμήθειας.
-
24-02-21, 14:44 Απάντηση: Re: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #6325
Πριν απο λίγο, εκπρόσωπος του Ηρωνα μου έγραψε στο FB οτι "Το κόστος προμήθειας δημοσιεύεται στο Ελληνικό Χρηματιστήριο Ενέργειας "
Έψαξα αλλα δεν βρήκα τιμές φυσικού αερίου στο Ελληνικό Χρηματιστήριο Ενέργειας. Μήπως ξέρει κάποιος που τις δημοσιεύουν;
-
24-02-21, 14:44 Απάντηση: Re: Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #6326
Μήπως δεν κατάλαβες, αν και λες ότι κατάλαβες, ότι έγραψε για την 25/1 "4505 (3627 ημερα - 878 νυχτα)":
Το "4505" αντιστοιχεί, κατά τον ίδιο, στο σύνολο της Κανονικής και Νυκτερινής κατανάλωσης και όχι στην ένδειξη του μετρητή του ΔΕΔΔΗΕ.
Γνωρίζεις μετρητή του ΔΕΔΔΗΕ που να αθροίζει την Κανονική και Νυκτερινή κατανάλωση; (ρητορική ερώτηση)
-
24-02-21, 15:02 Απάντηση: Re: Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #6327
Ακριβώς αυτό που κατάλαβες εννοώ. Τώρα γιατί δεν καταγράφει ο ΔΕΔΔΗΕ το νυχτερινό μου δεν το γνωρίζω.
(ισως επειδή είμαι στο προγραμμα νυχτερινό 365 της Ελιν και δεν παίζει ρόλο στην τιμολογηση?) Πάντως δεν έχω πάρει κανέναν λογαριασμό από Ελιν που να έχει νυχτερινή κατανάλωση.
Στο πρόβλημα τώρα. Μου είπαν απο ΔΕΔΔΗΕ (κεντρικά) ότι μπορώ να στείλω μονο ένα μειλ (το οποίο και έκανα) και δεν έχουν τηλέφωνο να μου δώσουν ούτε μπορώ να επισκεφθώ κατάστημα λόγω covid. Παίρνω από το πρωί τηλέφωνο στο γραφείο Μεταμόρφωσης (που ανήκω) και απλά δεν το σηκώνουν.
Μπήκα πριν λίγο και στη σελίδα του ΔΕΔΔΗΕ και υπέβαλλα και εκεί αίτηση.
Για να είμαι ειλικρινής δεν πιστεύω (ειδικά τώρα με τα προβλήματα που έχουν) ότι θα με καλέσουν ή θα το λύσουν και θα με βάλουν να πληρώσω τα κερατα μου τον Μάιο (στον επόμενο εκαθαριστικό)
- - - Updated - - -
Το ρολόι μου είναι καινούργιο ηλεκτρονικό. Δίνει στην αρχή 4505 (σύνολο kwh) και μετα 3627 ημέρα και 878 νύχτα. Τι δεν καταλαβαίνεις από αυτό?
και απλά λέω, αν σε μπερδεύει ξέχνα την ημέρα και την νύχτα και κράτα το 4505.
-
24-02-21, 15:16 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #6328
Βρε φιλε, άλλο το 3627-878 και άλλο το "γράφει πρώτα 3627 ημέρα και μετά 878 νύχτα", να μυρίσουμε τα νύχια μας να καταλάβουμε τί εννοείς; Γράψτα λίγο σωστά και αναλυτικά... Υποθέτω εννοείς αυτό
και βεβαια, δεν έχει την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ σημασία το τί εμπορικό πρόγραμμα έχεις, οι μετρήσεις είναι δυο αν έχεις νυχτερινό. Αν όντως έχεις νυχτερινό ρεύμα και υπάρχει μόνο μία μέτρηση τότε... τί να πω.
-
24-02-21, 15:25 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #6329
αυτές είναι οι ενδείξεις πριν λίγο
- - - Updated - - -
Καταλαβαίνω ότι μπορεί το - που έβαλα να μπερδεψε. Αλλά γράφω "25/01/2021: 4505 (3627 ημερα - 878 νυχτα)"
Έχω το σύνολο 4505 και τα ημέρα νύχτα είναι σε παρένθεση για μεγαλύτερη ακρίβεια..
πάντως όπως βλέπεις έχω και νυχτερινό
το οποίο όντως δεν είναι σε κανέναν λογαριασμό..
-
24-02-21, 15:35 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #6330
Bookmarks