Σελ. 11 από 75 ΠρώτηΠρώτη ... 6910111213162131 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 151-165 από 1119
  1. #151
    Εγγραφή
    28-07-2013
    Μηνύματα
    8.142
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    Voda/Nova/OTE/ΕΔΥΤΕ
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Dim80 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Προσωπικα δε τους θελω καθολου διακαώς ασε που και στη μια συνδεση Νοβα που εχω μπορω να φυγω και ατελως οπως μου εχουν πει
    Εκει που με νοιαζει εχω τον πανακριβο cosmote

    Εσυ κοιτας μονο την παρτυ σου οπως και οι περισσοτερο ενω εγω τι ειναι σωστο και νομιμο για ολους. Οσα γραφω δεν ειναι για μενα αφου τα ξερω Ειναι για να τα διαβαζουν και αλλοι .... Οπως και εγω διαβαζω και μαθαινω απο αλλους
    Συμφωνω για τα προστιμο και για το 1% οπως εχω ξαναγραψει
    Για το χρονο διαφωνω γιατι απλα θα μπορουσαν να εχουν ζητησει παραταση και οπως φαινεται και στη πραξη δινουν κωδικους ΑΝ θελουν αρα δεν ειναι τεχνικο το θεμα

    Προφανος ομως δεν εχεις διαβασει οσα γραφουν ολοι οσοι εχουν θεμα αφου λες οτι μονο εγω ... Αφου ουτε εσενα σε νοιαζει δε ξερω γιατι γραφει εδω ομως .... απλα θες κατι να γραψεις για μενα ... οκ δικαιωμα σου δεν εχω προβλημα
    Έχουμε προτείνει και εξηγήσεις για το ότι να δώσεις σε έναν άνθρωπο έναν κωδικό δεν γενικεύεται στο σύνολο των συνδρομητών, όπως σωστά και μεθοδικά έκανε πχ η Vodafone. Επίσης έχουμε σχολιάσει και αυτοί που έχουμε επιλέξει να κρατήσουμε προς το παρόν και γραμμές στην Nova, παρά την προτίμησή μας να έχουμε τους κωδικούς.
    Αυτό που ακόμα δεν καταλαβαίνω είναι τι επιδιώκεις ξαναγράφοντας λίγο-πολύ τα ίδια. Δικαίωμά σου είναι, αλλά εκτός να χαλάς τη διάθεσή σου τι θεωρείς ότι κερδίζεις(-ουμε);

  2. #152
    Εγγραφή
    20-02-2023
    Μηνύματα
    1.590
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    ISP
    VDSL 50
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από minas Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έχουμε προτείνει και εξηγήσεις για το ότι να δώσεις σε έναν άνθρωπο έναν κωδικό δεν γενικεύεται στο σύνολο των συνδρομητών, όπως σωστά και μεθοδικά έκανε πχ η Vodafone. Επίσης έχουμε σχολιάσει και αυτοί που έχουμε επιλέξει να κρατήσουμε προς το παρόν και γραμμές στην Nova, παρά την προτίμησή μας να έχουμε τους κωδικούς.
    Αυτό που ακόμα δεν καταλαβαίνω είναι τι επιδιώκεις ξαναγράφοντας λίγο-πολύ τα ίδια. Δικαίωμά σου είναι, αλλά εκτός να χαλάς τη διάθεσή σου τι θεωρείς ότι κερδίζεις(-ουμε);
    για αρχη δεν γραφω στο αλλο thread οποτε δεν ενοχλω παρα μονο οσους θελουν να διαβαζουν εδω και να σχολιαζουν ελευθερα οτι θελουν κατι που στο αλλο θεωρειται σπαμ απο καποιοιυς που εχουν τους λογους τους και συμφερον να ενοχλουνται

    Δεν χαλαω την διαθεση μου γιατι οπως ξανειπα η βασικη μου συνδεση ειναι cosmote και αυτη με νοιαζει
    Στη Νοβα εχω αλλη συνδεση που δε με νοιαζει ιδιαιτερα

    Αρκετοι διαβαζουν που τους απασχολεί το θεμα (οπως και το αλλο thread) Αυτοι κερδιζουν κατι Οι αλλοι δεν κερδιζουν και φυσικα δε παρακολουθουν κατι που δεν τους ενδιαφερει απλα
    καποιοι που σκεφτονται να πανε στη Νοβα μπορει να τους ενδιαφερει η πληροφορια
    Καποιο δυσκολευονατι να το κατανοησουν γιατι εχουν μαθει να κανουν πραγματα μονο για τον εαυτο τους οποτε εγω τους κατανοώ που τουε φενεται περιεργο που καποιος ζηατει απλα το σωστο, το νομο

    Εδω γραφουμε οσοι μας νοιαζει και κυρίως οσοι εχουμε κανει καταγγελια και λεμε αν υπαρχει προοδος η αν εγινε κατι κτλ νεα χωρις να εχοχλουμε στο αλλο thread

    Επισης αν το διαβασουν πολλοί και κανουν πολλοι καταγγελια μπορει να γινει κατι

    Ελπιζω να σου απαντησα
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Dim80 : 31-10-23 στις 15:32.

  3. #153
    Εγγραφή
    07-05-2021
    Περιοχή
    Λόφος Σκουζέ
    Μηνύματα
    1.670
    Downloads
    7
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    1G/0.5G
    ISP
    Vodafone OneNet
    DSLAM
    Wind - ΚΟΛΩΝΟΣ
    Router
    UDM SE | Grandstream UCM
    Λοιπόν απάντηση σε φόρμα επικοινωνίας που έκανα
    Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας. Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας με κωδικό xx-xxxxxxxxx και μετά από διερεύνηση των στοιχείων σχετικά με την τηλεφωνική σύνδεση 2xxxxxxxx και την παροχή κωδικών για χρήση δκού σας εξοπλισμού, σας ενημερώνουμε ότι η παροχή κωδικών είναι σε διαδικασία επίλυσης.
    Βάσει της παραπάνω ενημέρωσης, δεν εγκρίνεται ακύρωση ατελώς.
    Για οτιδήποτε χρειαστείτε, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, με γραπτό αίτημα μέσω της ιστοσελίδας μας www.NOVA.gr, καλέστε μας στο 13800 (από σταθερό με χρέωση 0,25€ ανά κλήση).
    Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε

  4. #154
    Εγγραφή
    12-06-2011
    Μηνύματα
    10.650
    Downloads
    4
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    2X 1000/500 + 350/80
    ISP
    Ote/FiberGrid/Vodafone
    Router
    Pfsense/FS_Onts/zte5G
    Υποψιάζομαι οτι θα στήσουν ένα νεό carrier grade sip server και οποιος ζητάει θα του δινουν απο κει, ελπιζω over internet vlan, ala cosmote.
    Να περνάνε ολες τις νεες συνδεσεις εκεί, και σιγά σιγά να τους κάνουν όλους migrate.
    Το να συντηρεις ξεχωριστό δίκτυο πανελλαδικά για φωνή δεν είναι και ότι καλύτερο.

    Αν ημουν nova, αυτο θα εκανα.

  5. #155
    Εγγραφή
    21-03-2010
    Μηνύματα
    1.835
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από AlexT544 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λοιπόν απάντηση σε φόρμα επικοινωνίας που έκανα
    Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας. Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας με κωδικό xx-xxxxxxxxx και μετά από διερεύνηση των στοιχείων σχετικά με την τηλεφωνική σύνδεση 2xxxxxxxx και την παροχή κωδικών για χρήση δκού σας εξοπλισμού, σας ενημερώνουμε ότι η παροχή κωδικών είναι σε διαδικασία επίλυσης.
    Βάσει της παραπάνω ενημέρωσης, δεν εγκρίνεται ακύρωση ατελώς.
    Για οτιδήποτε χρειαστείτε, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, με γραπτό αίτημα μέσω της ιστοσελίδας μας www.NOVA.gr, καλέστε μας στο 13800 (από σταθερό με χρέωση 0,25€ ανά κλήση).
    Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε
    Ενδιαφέρουσα απάντηση. Όμως η ΕΕΤΤ έδωσε συγκεκριμένη καταληκτική ημερομηνία για τη δυνατότητα αυτή. Η οποία παρήλθε. Οπότε το "είναι στο δρόμο τα σουβλάκια, τώρα μόλις εφύγε το παιδί" χωρίς καν αναφορά προβλεπόμενης ημερομηνίας δεν ξέρω πόσο μπορεί να σταθεί απέναντι σε μια καταγγελία για κάτι που είχε χρονική προθεσμία να δωθεί εδώ και καιρό. Η "διαδικασία επίλυσης" έτσι γενικώς και αορίστως μπορεί να είναι αύριο και μπορεί να είναι και 6 μήνες από τώρα. Αν μου έδιναν συγκεκριμένη ημερομηνία, ας ήταν και 1 μήνα από τώρα, δεν θα επιδίωκα λύση συμβολαίου, αλλά αν στείλουν και σε μένα τόσο γενική αναφορά... θα επιμείνω.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος marcus1 : 31-10-23 στις 16:53.

  6. #156
    Εγγραφή
    20-02-2023
    Μηνύματα
    1.590
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    ISP
    VDSL 50
    τυπικα ειναι σωστο αυτο που λες αφου δεν τηρεί το νομο

    οταν κανεις καταγγελια σου λεει να γραψεις και πιθανο τροπο επίλυσης διαφοράς οποτε παιζει και ρρλο τι εχει ζητησει εκει ο καθενας Εδω ο φιλος προφανος εχει ζητησει να φυγει ατελώς

    Ασχέτως τι θα απαντηση η εταιρια ο καταγγελων εχει δικαιωμα να επανελθει μετα την πρωτη απντηση αν δεν ικανοποιηθεί Αν βεβαια μεχρι τοτε σου εχει δωσει κωδικους χλωμο να σε αφησει να φυγεις αφου τοτε τυπικα δεν θα υπαρχει θεμα. Θα ειναι ενταξει ο παροχος

  7. #157
    Εγγραφή
    07-05-2021
    Περιοχή
    Λόφος Σκουζέ
    Μηνύματα
    1.670
    Downloads
    7
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    1G/0.5G
    ISP
    Vodafone OneNet
    DSLAM
    Wind - ΚΟΛΩΝΟΣ
    Router
    UDM SE | Grandstream UCM
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από marcus1 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ενδιαφέρουσα απάντηση. Όμως η ΕΕΤΤ έδωσε συγκεκριμένη καταληκτική ημερομηνία για τη δυνατότητα αυτή. Η οποία παρήλθε. Οπότε το "είναι στο δρόμο τα σουβλάκια, τώρα μόλις εφύγε το παιδί" χωρίς καν αναφορά προβλεπόμενης ημερομηνίας δεν ξέρω πόσο μπορεί να σταθεί απέναντι σε μια καταγγελία για κάτι που είχε χρονική προθεσμία να δωθεί εδώ και καιρό. Η "διαδικασία επίλυσης" έτσι γενικώς και αορίστως μπορεί να είναι αύριο και μπορεί να είναι και 6 μήνες από τώρα. Αν μου έδιναν συγκεκριμένη ημερομηνία, ας ήταν και 1 μήνα από τώρα, δεν θα επιδίωκα λύση συμβολαίου, αλλά αν στείλουν και σε μένα τόσο γενική αναφορά... θα επιμείνω.
    αυτο τους εγραψα νεα φορμα με αυτα που ειπες για την ημερομηνια και οτι ειμαι δυσαρεστημενος γιατι μου ειχαν πει ετσι και τωρα αρνουνται κλπ και να μην με χρεωσουν

  8. #158
    Εγγραφή
    04-03-2011
    Μηνύματα
    1.158
    Downloads
    1
    Uploads
    0
    Τύπος
    Leased
    Ταχύτητα
    1G/1G
    ISP
    Vodafone / Cosmote
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από netblues Εμφάνιση μηνυμάτων
    Υποψιάζομαι οτι θα στήσουν ένα νεό carrier grade sip server και οποιος ζητάει θα του δινουν απο κει, ελπιζω over internet vlan, ala cosmote.
    Να περνάνε ολες τις νεες συνδεσεις εκεί, και σιγά σιγά να τους κάνουν όλους migrate.
    Το να συντηρεις ξεχωριστό δίκτυο πανελλαδικά για φωνή δεν είναι και ότι καλύτερο.

    Αν ημουν nova, αυτο θα εκανα.
    To πιο πιθανό σενάριο...

    Το 'over internet' βέβαια δεν το λες και ότι καλύτερο από θέμα ασφάλειας αλλά είναι το πιο εύκολο. Τα VLANs έχουν συμφωνηθεί ούτως ή άλλως μεταξύ Παρόχων και δίνονται στην χονδρική υπηρεσία, είτε τα χρησιμοποιήσεις, είτε όχι...

  9. #159
    Εγγραφή
    22-11-2007
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    133
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    102400/10240
    ISP
    Vodafone
    DSLAM
    HOL - ΠΥΡΓΟΣ
    Router
    ZTE ZXHN H267A
    SNR / Attn
    9(dB) / 3(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Άθλια απάντηση της ακατονομαστης, ξέρει ότι παραβιάζει νομοθεσία, στο λέει καταμουτρα και δεν ντρέπεται. Υπομονή λοιπόν να λήγουν συμβόλαια και να φεύγουν ένας ένας οι πελάτες. Μπράβο Φαιδων

  10. #160
    Εγγραφή
    19-03-2007
    Μηνύματα
    43
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από AlexT544 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λοιπόν απάντηση σε φόρμα επικοινωνίας που έκανα
    Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας. Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας με κωδικό xx-xxxxxxxxx και μετά από διερεύνηση των στοιχείων σχετικά με την τηλεφωνική σύνδεση 2xxxxxxxx και την παροχή κωδικών για χρήση δκού σας εξοπλισμού, σας ενημερώνουμε ότι η παροχή κωδικών είναι σε διαδικασία επίλυσης.
    Βάσει της παραπάνω ενημέρωσης, δεν εγκρίνεται ακύρωση ατελώς.
    Για οτιδήποτε χρειαστείτε, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, με γραπτό αίτημα μέσω της ιστοσελίδας μας www.NOVA.gr, καλέστε μας στο 13800 (από σταθερό με χρέωση 0,25€ ανά κλήση).
    Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε

    Καλησπέρα και από εμένα. Η απάντηση που έλαβες είναι σαφώς εκ διαμέτρου αντίθετη από το "οι κωδικοί τηλεφωνίας δεν παρέχονται σύμφωνα με την πολιτική της εταιρείας", απάντηση που έλαβα εγώ μόλις σήμερα το απόγευμα μέσω chat, αφού πρώτα μου έβγαλαν στην κυριολεξία την ψυχή στο...περίμενε με τις ώρες και στην αοριστολογία.

    Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγέθυνση. 

Όνομα:  Chat 5 forum.png 
Εμφανίσεις:  25 
Μέγεθος:  243,4 KB 
ID: 251823

    Εξυπακούεται ότι ειχα επικοινωνήσει μαζί τους εχθές και μέσω της φόρμας τους, χωρίς, βέβαια, να έχω λάβει απάντηση μέχρι και τώρα, κάτι που δεν περίμενα ούτως ή άλλως με βάση τα όσα διάβασα εδώ στο forum σε 2-3 νήματα.
    Επίσης, σήμερα έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ για το θέμα αυτό, μόνο και μόνο για να είμαι τυπικά καλυμμένος σε ενδεχόμενο μελλοντικής δικαστικής αντιπαράθεσης με την εν λόγω εταιρεία επειδή, αύριο κιόλας, σκοπεύω να υποβάλω αίτηση φορητότητας στην Cosmote.

    Ερωτήσεις προς όποιον γνωρίζει: 1) Μπορεί η Nova να συνεχίσει να με χρεώνει με μηνιαίους λογαριασμούς (απομένουν 11 μήνες διάρκειας συμβολαίου από τους αρχικούς 24) αφού έχει ολοκληρωθεί η φορητότητα στο νέο πάροχο (Cosmote)? 2) Έχει τη δυνατότητα η Nova να εμποδίσει την αποχώρησή μου και να αρνηθεί στο νέο πάροχο την αίτηση φορητότητας?
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος SpyrosAthens : 01-11-23 στις 15:47.

  11. #161
    Εγγραφή
    20-02-2023
    Μηνύματα
    1.590
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    ISP
    VDSL 50
    εχεις ενα συμβολαιο που εχεις κανει αποδοχη ορων
    αν αποχωρησεις πρόωρα πληρωνεις την ρητρα αποχώρησης
    μπορεις να παρεις τηλεφωνο και θα σου πουν ακριβος τι θα σε χρεωσουν αλλα να το ζητησεις γγραπτα Αν δε το παρεις γραπτα μπορει να να πληρωσεις κατι αλλο τελικα Εχω ρωτησει 8 μηνες πριν την ληξη και μου ειχαν πει οτι το συστημα δείχνει μηδεν .... δεν με έπεισαν και δεν ειχα φυγει τοτε οποτε δεν ξερω σιγουρα αλλα πιστευω ειχα πεσει σε ασχετο

    εχουν φροντισει και δεν εχεις καμμια αποδειξη τι ακριβός σου ειπαν .... μπορουν να ισχυριστουν οτι θελουν

    πολυ καλα εκανες με την καταγγελια ειναι η μοναδικη αποδειξη που εχεις για το προβλημα (αλλα δεν εχει απόδειξη τι σου απάντησαν)

  12. #162
    Εγγραφή
    21-03-2010
    Μηνύματα
    1.835
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από SpyrosAthens Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπέρα και από εμένα. Η απάντηση που έλαβες είναι σαφώς εκ διαμέτρου αντίθετη από το "οι κωδικοί τηλεφωνίας δεν παρέχονται σύμφωνα με την πολιτική της εταιρείας", απάντηση που έλαβα εγώ μόλις σήμερα το απόγευμα μέσω chat, αφού πρώτα μου έβγαλαν στην κυριολεξία την ψυχή στο...περίμενε με τις ώρες και στην αοριστολογία.

    Συνημμένο Αρχείο 251814

    Εξυπακούεται ότι ειχα επικοινωνήσει μαζί τους εχθές και μέσω της φόρμας τους, χωρίς, βέβαια, να έχω λάβει απάντηση μέχρι και τώρα, κάτι που δεν περίμενα ούτως ή άλλως με βάση τα όσα διάβασα εδώ στο forum σε 2-3 νήματα.
    Επίσης, σήμερα έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ για το θέμα αυτό, μόνο και μόνο για να είμαι τυπικά καλυμμένος σε ενδεχόμενο μελλοντικής δικαστικής αντιπαράθεσης με την εν λόγω εταιρεία επειδή, αύριο κιόλας, σκοπεύω να υποβάλω αίτηση φορητότητας στην Cosmote.

    Ερωτήσεις προς όποιον γνωρίζει: 1) Μπορεί η Nova να συνεχίσει να με χρεώνει με μηνιαίους λογαριασμούς (απομένουν 11 μήνες διάρκειας συμβολαίου από τους αρχικούς 24) αφού έχει ολοκληρωθεί η φορητότητα στο νέο πάροχο (Cosmote)? 2) Έχει τη δυνατότητα η Nova να εμποδίσει την αποχώρησή μου και να αρνηθεί στο νέο πάροχο την αίτηση φορητότητας?
    Μιλάμε για σταθερή/ιντερνετ πάντοτε έτσι? (δεν ξέρω τί παίζει σε συνδυαστικά συμβόλαια με κινητό μαζί)

    1) Δεν μπορεί να συνεχίσει να στέλνει μηνιαίους λογαριασμούς για γραμμή που πέρασε σε άλλον πάροχο με τίποτα. Αλλά μπορεί (χωρίς να δικαιούται για τους λόγους που συζητάμε στο θρεντ) να ζητήσει εφάπαξ "τέλη διακοπής"/"ποινή πρόωρης αποχώρησης" και τέτοια .

    2) Εφόσον έχεις πληρωμένους λογαριασμούς (όχι ληξιπρόθεσμους) δεν μπορεί να εμποδίσει την μετάβαση ούτε να αρνηθεί αίτηση φορητότητας, απλά μετά θα σε πρήζει για ρήτρα αποχώρησης όπως ανάφερα στο 1.

    Εγώ στη θέση σου θα περίμενα απάντηση της ΕΕΤΤ για την καταγγελία, ώστε να έχω επίσημη γνωμοδότηση ότι δικαιούμαι να αποχωρήσω ατελώς (όπως και σκοπεύω να κάνω).

  13. #163
    Εγγραφή
    19-03-2007
    Μηνύματα
    43
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Dim80 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εχεις ενα συμβολαιο που εχεις κανει αποδοχη ορων
    αν αποχωρησεις πρόωρα πληρωνεις την ρητρα αποχώρησης
    μπορεις να παρεις τηλεφωνο και θα σου πουν ακριβος τι θα σε χρεωσουν αλλα να το ζητησεις γγραπτα Αν δε το παρεις γραπτα μπορει να να πληρωσεις κατι αλλο τελικα Εχω ρωτησει 8 μηνες πριν την ληξη και μου ειχαν πει οτι το συστημα δείχνει μηδεν .... δεν με έπεισαν και δεν ειχα φυγει τοτε οποτε δεν ξερω σιγουρα αλλα πιστευω ειχα πεσει σε ασχετο

    εχουν φροντισει και δεν εχεις καμμια αποδειξη τι ακριβός σου ειπαν .... μπορουν να ισχυριστουν οτι θελουν

    πολυ καλα εκανες με την καταγγελια
    Αν μπορεί να θεωρηθεί απόδειξη, η απάντηση του εκπροσώπου τους μέσω chat, αλλά και το γεγονός ότι είχα επικοινωνήσει μαζί τους μέσω της φόρμας τους (χωρίς να μου απαντήσουν μέχρι στιγμής, όπως προείπα), είναι ισχυρά πειστήρια ότι α) ακόμα και σήμερα στην εταιρεία αυτή ενεργούν παρανόμως, μη δεχόμενοι να γνωστοποιήσουν τους κωδικούς τηλεφωνίας voip ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ή ΠΑΡΑΤΑΣΗ (όπως ζήτησαν παράταση γενικώς και αορίστως απαντώντας σε άλλη καταγγελία πελάτη τους) γιατί η προθεσμία που είχαν για να εναρμονιστούν βάσει Νόμου έληξε την 1η.10.2023 και β) παρόλο που στην επικοινωνία μου μαζί τους ζητώ ξεκάθαρα να με αποδεσμεύσουν από το ισχύον συμβόλαιο ατελώς (χωρίς πέναλτι διακοπής του), αυτοί 99% θα αρνηθούν να το πράξουν, όπως έκαναν και με τον προαναφερθέντα πελάτη τους. Εγώ ή ο όποιος άλλος πελάτης της Nova, γιατί πρέπει να το ανεχθεί αυτό και να μην εξασκήσει το δικαίωμά του να αποχωρήσει μονομερώς? Έχει το ελεύθερο αυτός που αποδεδειγμένα παρανομεί να σε εγκαλέσει και να απαιτήσει να πληρωθεί και από πάνω?

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από marcus1 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μιλάμε για σταθερή/ιντερνετ πάντοτε έτσι? (δεν ξέρω τί παίζει σε συνδυαστικά συμβόλαια με κινητό μαζί)

    1) Δεν μπορεί να συνεχίσει να στέλνει μηνιαίους λογαριασμούς για γραμμή που πέρασε σε άλλον πάροχο με τίποτα. Αλλά μπορεί (χωρίς να δικαιούται για τους λόγους που συζητάμε στο θρεντ) να ζητήσει εφάπαξ "τέλη διακοπής"/"ποινή πρόωρης αποχώρησης" και τέτοια .

    2) Εφόσον έχεις πληρωμένους λογαριασμούς (όχι ληξιπρόθεσμους) δεν μπορεί να εμποδίσει την μετάβαση ούτε να αρνηθεί αίτηση φορητότητας, απλά μετά θα σε πρήζει για ρήτρα αποχώρησης όπως ανάφερα στο 1.

    Εγώ στη θέση σου θα περίμενα απάντηση της ΕΕΤΤ για την καταγγελία, ώστε να έχω επίσημη γνωμοδότηση ότι δικαιούμαι να αποχωρήσω ατελώς (όπως και σκοπεύω να κάνω).
    Ναι, το συμβόλαιο είναι μόνο για σταθερή, internet & TV (Triple play με Novacinema κανάλια), χωρίς κινητή. Ευχαριστώ πολύ για τις χρήσιμες πληροφορίες!

  14. #164
    Εγγραφή
    21-03-2010
    Μηνύματα
    1.835
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από SpyrosAthens Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν μπορεί να θεωρηθεί απόδειξη, η απάντηση του εκπροσώπου τους μέσω chat, αλλά και το γεγονός ότι είχα επικοινωνήσει μαζί τους μέσω της φόρμας τους (χωρίς να μου απαντήσουν μέχρι στιγμής, όπως προείπα), είναι ισχυρά πειστήρια ότι α) ακόμα και σήμερα στην εταιρεία αυτή ενεργούν παρανόμως, μη δεχόμενοι να γνωστοποιήσουν τους κωδικούς τηλεφωνίας voip ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ή ΠΑΡΑΤΑΣΗ (όπως ζήτησαν παράταση γενικώς και αορίστως απαντώντας σε άλλη καταγγελία πελάτη τους) γιατί η προθεσμία που είχαν για να εναρμονιστούν βάσει Νόμου έληξε την 1η.10.2023 και β) παρόλο που στην επικοινωνία μου μαζί τους ζητώ ξεκάθαρα να με αποδεσμεύσουν από το ισχύον συμβόλαιο ατελώς (χωρίς πέναλτι διακοπής του), αυτοί 99% θα αρνηθούν να το πράξουν, όπως έκαναν και με τον προαναφερθέντα πελάτη τους. Εγώ ή ο όποιος άλλος πελάτης της Nova, γιατί πρέπει να το ανεχθεί αυτό και να μην εξασκήσει το δικαίωμά του να αποχωρήσει μονομερώς? Έχει το ελεύθερο αυτός που αποδεδειγμένα παρανομεί να σε εγκαλέσει και να απαιτήσει να πληρωθεί και από πάνω?



    Ναι, το συμβόλαιο είναι μόνο για σταθερή, internet & TV (Triple play με Novacinema κανάλια), χωρίς κινητή. Ευχαριστώ πολύ για τις χρήσιμες πληροφορίες!
    Μη φύγεις από τώρα, μην μας βγάλει καμιά βλαμμένη γνωμοδότηση η ΕΕΤΤ και μετά μας χρεώνουν τέλη διακοπής. Κάνε λίγη υπομονή προτείνω. Φυσικά συμφωνώ μαζί σου ότι δικαιούμαστε να φύγουμε ατελώς (γι'αυτό εξάλλου έκανα κι εγώ καταγγελία, σαν εσένα), αλλά δεν θα πάρει πολύ να βγει γνωμοδότηση ΕΕΤΤ.

  15. #165
    Εγγραφή
    19-03-2007
    Μηνύματα
    43
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από marcus1 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μη φύγεις από τώρα, μην μας βγάλει καμιά βλαμμένη γνωμοδότηση η ΕΕΤΤ και μετά μας χρεώνουν τέλη διακοπής. Κάνε λίγη υπομονή προτείνω. Φυσικά συμφωνώ μαζί σου ότι δικαιούμαστε να φύγουμε ατελώς (γι'αυτό εξάλλου έκανα κι εγώ καταγγελία, σαν εσένα), αλλά δεν θα πάρει πολύ να βγει γνωμοδότηση ΕΕΤΤ.
    Η ΕΕΤΤ είναι...αθάνατο ελληνικό Δημόσιο και, ως εκ τούτου, λογικό οι αποφάσεις της να εμπνέουν...ανησυχία λόγω του γεγονότος ότι, όσοι έχουν το χρήμα κάτω απ' το τραπέζι, διαπλέκονται με τους λαδιάρηδες δημοσιοκάφρους και τελικά παίρνουν από το Δημόσιο τις αποφάσεις που τους εξυπηρετούν. Το χρήμα να...ρέει όπου, όπως και όσο πρέπει και...όλα λύνονται!! Όσο για τους χρόνους λήψης αποφάσεων της ΕΕΤΤ, δεν θα έλεγα ότι είναι και οι συντομότεροι. Είπαμε, ελληνικό Δημόσιο. Χαλαρααααααααά...και άσε τους άλλους να βράζουν στο ζουμί τους.

Σελ. 11 από 75 ΠρώτηΠρώτη ... 6910111213162131 ... ΤελευταίαΤελευταία

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας