Σελ. 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 1-15 από 60
  1. #1
    Εγγραφή
    26-01-2006
    Περιοχή
    Zauberberg
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    22.262
    Downloads
    13
    Uploads
    0
    Άρθρα
    13
    Ταχύτητα
    51200/5120
    ISP
    HOL
    DSLAM
    H.O.L. - ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ
    Router
    ZTE ZXHN H168N
    SNR / Attn
    25(dB) / 7(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Οbservatory
    Το Παρατηρητήριο για την Κοινωνία της Πληροφορίας προχώρησε σε επεξεργασία των αποτελεσμάτων της έρευνας που πραγματοποιήθηκε μεταξύ των σχολείων όλων των βαθμίδων της χώρας, στο πλαίσιο μελέτης για τον προσδιορισμό και την παρακολούθηση των δεικτών του σχεδίου δράσης «i2010». Ειδικότερα, από την ανάλυση προκύπτουν τα εξής:

    • Το σύνολο (100%) των σχολείων της χώρας είναι εξοπλισμένo με Η/Υ
    • 16 μαθητές αντιστοιχούν κατά μέσο όρο σε κάθε Η/Υ - σαφώς βελτιωμένη η αναλογία στις αγροτικές περιοχές (7 μαθητές)
    • Το 69% των σχολικών μονάδων συνδέεται ευρυζωνικά στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ)
    • Πάνω από 5000 εκπαιδευτικά ιστολογία (blogs) έχουν δημιουργηθεί μέσα από το ΠΣΔ από μαθητές και εκπαιδευτικούς
    • Ανησυχίες εκφράζουν οι γονείς για τη χρήση των Η/Υ και του Διαδικτύου από τα παιδιά τους
    • Η διανομή του Μαθητικού Φορητού Υπολογιστή σε 120.000 μαθητές αποτελεί σημαντικό βήμα για τη διαμόρφωση της σύγχρονης «Ψηφιακής Τάξης».


    Aναλυτικά η έρευνα:

    Αναφορά κυριοτέρων αποτελεσμάτων
    • Διείσδυση Ηλεκτρονικών Υπολογιστών


    Το σύνολο των σχολείων της χώρας έχει εξοπλιστεί με ηλεκτρονικούς υπολογιστές, με το μέσο όρο Η/Υ ανά σχολείο να ανέρχεται στους 13,2. Πρόκειται κυρίως για σταθερούς υπολογιστές, ενώ συναντάται ένας εξυπηρετητής δικτύου (server) ανά σχολείο.

    Ο πληθυσμός των ηλεκτρονικών υπολογιστών στα σχολεία είναι ανάλογος της βαθμίδας του σχολείου, του μεγέθους του (ως προς τον αριθμό των μαθητών που φοιτούν) αλλά και της αστικότητάς του. Έτσι, υψηλότερος πληθυσμός ηλεκτρονικών υπολογιστών συναντάται σήμερα στα σχολεία της Αττικής (κυρίως λόγω Αθήνας) και της Βόρειας Ελλάδας (κυρίως λόγω Θεσσαλονίκης), στα Λύκεια, καθώς και στα σχολεία που φοιτούν πάνω από 200 μαθητές. Η σύγκριση με τις μετρήσεις των προηγούμενων ετών αναδεικνύει ότι ο μέσος αριθμός ηλεκτρονικών υπολογιστών στα σχολεία της χώρας αυξάνεται ελαφρά με σταθερό ρυθμό κατά έτος, της τάξης του 4%.

    Ενδιαφέρον, ωστόσο, έχει να διερευνηθεί ο αριθμός των μαθητών που αντιστοιχούν σε κάθε Η/Υ ,ως ένδειξη της πραγματικής διαθεσιμότητας τεχνολογικού εξοπλισμού στα σχολεία. Από τις τελευταίες μετρήσεις, εκτιμάται ότι σε κάθε υπολογιστή ενός σχολείου με σύνδεση στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ) αντιστοιχούν κατά μέσο όρο 16 μαθητές, ενώ ο αριθμός αυτός διαφοροποιείται σημαντικά ανάλογα με τη σχολική βαθμίδα (22 στο Δημοτικό, 15 στο Γυμνάσιο, 11 στο Λύκειο). Από άποψη διαχρονικής εξέλιξης της αναλογίας, ωστόσο, σταθερά βελτιωτικά κινούνται τα Δημοτικά σχολεία, ενώ στασιμότητα παρατηρείται σε Γυμνάσια και Λύκεια.
    Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγέθυνση. 

Όνομα:  fig1.JPG 
Εμφανίσεις:  32 
Μέγεθος:  36,8 KB 
ID: 62022

    Ως προς τη γεωγραφική κατανομή, παρατηρείται ότι στις αγροτικές περιοχές διατίθενται σχεδόν διπλάσιοι υπολογιστές απ’ ότι στα αστικά και ημιαστικά κέντρα, αναλογικά με το πλήθος των μαθητών που αντιστοιχούν σε κάθε τερματικό. Ο υπολογισμός του παρακάτω λόγου δίνει, για το 2008, τα αποτελέσματα που αποτυπώνονται στο Γράφημα 2:
    Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγέθυνση. 

Όνομα:  fig2.JPG 
Εμφανίσεις:  19 
Μέγεθος:  32,0 KB 
ID: 62023

    • Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ), www.sch.gr

    Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο είναι το προηγμένο εκπαιδευτικό ενδοδίκτυο (Intranet) του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Διασυνδέει σήμερα 14.319 σχολικές μονάδες, που συμπεριλαμβάνουν το 100% Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων και το 78% των Νηπιαγωγείων (Πηγή: Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, στοιχεία 17.9.2009).

    Το ΠΣΔ έχει σχεδιαστεί για να παρέχει χρήσιμες υπηρεσίες στο σύνολο της εκπαιδευτικής
    κοινότητας, συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων:
    • Εκπαίδευση από απόσταση, τηλεκπαίδευση
    • Πρόσβαση σε εκπαιδευτικό ψηφιακό υλικό
    • Ενημέρωση, πληροφόρηση, ψυχαγωγία
    • Διεξαγωγή θεματικών συζητήσεων, σεμιναρίων, διαλέξεων, κλπ, μέσω Διαδικτύου
    • Συνεργασία και επικοινωνία όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης
    • Επικοινωνία με ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά δίκτυα
    • Δυνατότητα παροχής συμπληρωματικής εκπαίδευσης
    • Δυνατότητα παροχής εκπαίδευσης σε άτομα με ειδικές ανάγκες, κλπ.


    Σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία του ΠΣΔ (Σεπτέμβριος 2009), τo σύνολο των σχολείων που διαθέτουν Η/Υ είναι συνδεδεμένα στο Διαδίκτυο (100%), με τη σύνδεση ευρείας ζώνης να έχει υποκαταστήσει σημαντικά την ISDN, καθώς είναι πλέον εγκατεστημένη στο 69% των σχολικών μονάδων. Από τη μέτρηση εξαιρούνται τα νηπιαγωγεία, τα οποία είναι διασυνδεδεμένα σε ποσοστό 77,6%, και 6% αυτών έχουν ευρυζωνική σύνδεση.
    Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγέθυνση. 

Όνομα:  fig3.JPG 
Εμφανίσεις:  16 
Μέγεθος:  39,3 KB 
ID: 62024

    Το ΠΣΔ έχει προχωρήσει επίσης και στη διανομή προσωπικών λογαριασμών για σύνδεση dial‐up από το σπίτι και προσωπικών λογαριασμών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) σε δασκάλους και καθηγητές, για τις ανάγκες της πρακτικής τους εξάσκησης στη χρήση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση, με 74.000 περίπου εκπαιδευτικούς να έχουν ήδη αξιοποιήσει την παραπάνω δυνατότητα.

    Προσωποποιημένη πρόσβαση σε υπηρεσίες του ΠΣΔ (π.χ email) παρέχεται επίσης πιλοτικά και σε 25.000 περίπου μαθητές Γυμνασίου μέσω της Μαθητικής Πύλης (http://students.sch.gr). Η συγκεκριμένη πύλη αποτελεί μία ξεχωριστή περιοχή, στην οποία έχουν πρόσβαση όλοι οι μαθητές, με σκοπό την ενθάρρυνση τους στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ. Έχει φιλική δομή και εμφάνιση, είναι προσβάσιμη από ΑΜΕΑ και οι μαθητές μπορούν να βρίσκουν σ’ αυτή εκπαιδευτικό, ενημερωτικό και ψυχαγωγικό υλικό.

    Σημειώνεται ότι στην πύλη του ΠΣΔ www.sch.gr συνδέονται περισσότεροι από 130.000 μοναδικοί επισκέπτες ανά μήνα.

    Με την επιτυχημένη υλοποίησή του το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο έχει δημιουργήσει μία νέα γενιά εκπαιδευτικών κοινοτήτων που χρησιμοποιούν τις Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στο εκπαιδευτικό έργο και για το λόγο αυτό έχει βραβευτεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση ως βέλτιστη πρακτική υλοποίησης έργου (best practice).

    • Χρήση τεχνολογικού εξοπλισμού σχολείων και του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου

    Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας του Παρατηρητηρίου για την Κοινωνία της Πληροφορίας, οι Η/Υ στα σχολεία χρησιμοποιούνται κυρίως για εκπαιδευτικούς σκοπούς, ή από το εκπαιδευτικόκαι διοικητικό προσωπικό των σχολικών μονάδων, ενώ σε πολύ περιορισμένο βαθμό αξιοποιούνται ως κοινόχρηστοι σταθμοί εργασίας εκπαιδευτικών και μαθητών (βλ. γράφημα 4)
    Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγέθυνση. 

Όνομα:  fig4.JPG 
Εμφανίσεις:  20 
Μέγεθος:  25,1 KB 
ID: 62025

    Ενδιαφέρον έχει, ωστόσο, να διερευνηθεί και ο τρόπος που αξιοποιείται ο τεχνολογικός εξοπλισμός των σχολείων και συγκεκριμένα οι λόγοι πρόσβασης στο Διαδίκτυο εκπαιδευτικών και μαθητών,μέσω του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου.
    • Εκπαιδευτικοί
      Όπως και σε προηγούμενες μετρήσεις, κατά μέσο όρο 12 δάσκαλοι/ καθηγητές σε κάθε σχολείο χρησιμοποιούν το ΠΣΔ, ενώ μόνο το 3% των συνδεδεμένων σχολείων του δείγματος δήλωσαν πως δε διαθέτουν ούτε έναν εκπαιδευτικό που να το χρησιμοποιεί.

      Η συνήθης χρήση του ΠΣΔ από τους εκπαιδευτικούς – όπως προκύπτει σε όλες τις μετρήσεις ‐ αφορά κατά κύριο λόγο την έρευνα για αναζήτηση υλικού και την προετοιμασία του μαθήματος, ενώ ακολουθούν λόγοι ηλεκτρονικής επικοινωνίας, διοικητικών εργασιών αλλά και οργάνωσης προσωπικής δουλειάς (βλ. γράφημα 5). Η αξιοποίηση του ΠΣΔ για επικοινωνία με εκπαιδευτικούς του σχολείου ή άλλων σχολείων καθώς και για συνεργασία με άλλα σχολεία, γίνεται κατά κύριο λόγο στα Λύκεια της χώρας.

      Το παρακάτω γράφημα παρουσιάζει τους κυριότερους λόγους χρήσης του ΠΣΔ, με τα αντίστοιχα ποσοστά για το έτος 2008.
      Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγέθυνση. 

Όνομα:  fig5.JPG 
Εμφανίσεις:  20 
Μέγεθος:  29,5 KB 
ID: 62026
    • Μαθητές
      Οι μαθητές χρησιμοποιούν το ΠΣΔ σε 8 στα 10 σχολεία με τη σχετική υποδομή, ποσοστό με το οποίο διατηρείται η χρήση στα αυξημένα επίπεδα του 2007.
      Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγέθυνση. 

Όνομα:  fig6.JPG 
Εμφανίσεις:  13 
Μέγεθος:  16,4 KB 
ID: 62027

      Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των υπευθύνων εκπαιδευτικών για τους Η/Υ, η χρήση του Διαδικτύου από τους μαθητές αφορά κυρίως σε γνωριμία με τους υπολογιστές (75%), προετοιμασία εργασιών(63%) και παιχνίδια εκπαιδευτικού χαρακτήρα (25%). Επιπλέον, πολύ χαμηλή παραμένει η χρήση του ΠΣΔ από τους μαθητές για συνεργασία με άλλα σχολεία και επικοινωνία με άλλους μαθητές/εκπαιδευτικούς (βλ. γράφημα 7).
      Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγέθυνση. 

Όνομα:  fig7.JPG 
Εμφανίσεις:  19 
Μέγεθος:  32,2 KB 
ID: 62028
      Από επίσημα στοιχεία του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, παρατηρείται ότι η εκπαιδευτική κοινότητα αξιοποιεί σημαντικά τις δυνατότητες της δεύτερης γενιάς του Διαδικτύου ή αλλιώς “web 2.0”. Ενδεικτική είναι η αποδοχή της υπηρεσίας των Εκπαιδευτικών Ιστολογίων (http://blogs.sch.gr ) που προσφέρει το ΠΣΔ σε σχολεία, εκπαιδευτικούς και μαθητές του Γυμνασίου, καθώς από τον Απρίλιο του 2008 που ξεκίνησε η υπηρεσία έχουν δημιουργηθεί πάνω από 5.000 ιστολόγια (blogs), τα οποία διαβάζονται από περισσότερους από 95.000 μοναδικούς επισκέπτες ανά μήνα. Τα Εκπαιδευτικά Ιστολόγια μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην παιδαγωγική διαδικασία και να ενισχύσουν τη διδασκαλία, λόγω της διαδραστικότητας και της δυνατότητας για ομαδική εργασία που προσφέρουν. Η δημιουργία και τήρηση ενός εκπαιδευτικού ιστολογίου σηματοδοτεί την ανάπτυξη ενός περιβάλλοντος δημοσιοποίησης ιδεών, σκέψεων, απόψεων, γνώσεων εκπαιδευτικών και μαθητών χρησιμοποιώντας τον λόγο και την εικόνα (κινούμενη ή μη) ως μέσα έκφρασης.
      Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγέθυνση. 

Όνομα:  fig8.JPG 
Εμφανίσεις:  15 
Μέγεθος:  40,7 KB 
ID: 62029

      Σημειώνεται ότι τα Εκπαιδευτικά Ιστολόγια επισκέπτονται κατά μέσο όρο 85.000 χρήστες μηνιαίως, με μέσο χρόνο παραμονής τα 5 λεπτά.


    • Ανησυχίες εκφράζουν οι γονείς για τη χρήση των Η/Υ και του Διαδικτύου

    Μια σημαντική μερίδα γονέων εκφράζει ανησυχίες για τη χρήση των Η/Υ (κυρίως στο σπίτι) από τα παιδιά τους, σύμφωνα πάντα με την άποψη που εξέφρασαν στο Παρατηρητήριο για την ΚτΠ οι εκπαιδευτικοί, παρουσιάζοντας μάλιστα σημαντική αύξηση σε σχέση με το προηγούμενο έτος (36% το 2008 έναντι 28% το 2007). Οι ανησυχίες οι οποίες εκφράζονται αφορούν κατά κύριο λόγο τον υπερβολικό χρόνο ενασχόλησης με τον Η/Υ και τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, ως αφορμή για παραμέληση των μαθημάτων. Επιπλέον, οι γονείς εμφανίζονται ιδιαίτερα ανήσυχοι ως προς την ενδεχόμενη έκθεση των παιδιών τους σε ιστοσελίδες με ακατάλληλο περιεχόμενο, γεγονός που οφείλεται σε μεγάλο ποσοστό στη δική τους άγνοια απέναντι στο Διαδίκτυο.

    Ερωτώμενοι οι εκπαιδευτικοί για τη συχνότητα έκφρασης τέτοιων απόψεων από γονείς, τα αποτελέσματα καταδεικνύουν ότι το 56% των γονέων εκφράζει «συχνά» ή «πολύ συχνά» ανησυχίες σχετικά με την ενασχόληση των παιδιών με τον Η/Υ και το Διαδίκτυο. Παρόμοιο ποσοστό (52%) κατέγραψε για τους Έλληνες γονείς και πανευρωπαϊκή μελέτη του Ευρωβαρόμετρου (Δεκέμβριος 2008), φέρνοντάς τους στην πρώτη θέση μαζί με τους Γάλλους, ως τους πλέον ανήσυχους για την προστασία των προσωπικών δεδομένων των παιδιών τους. Όπως καταδεικνύουν τα αποτελέσματα της έρευνας, το ποσοστό αυτό σχετίζεται με το χαμηλό βαθμό εξοικείωσης των Ελλήνων γονέων με το Διαδίκτυο, ενώ παρατηρείται ότι όσο αυξάνεται η χρήση του Διαδικτύου από τους γονείς, τόσο μειώνονται οι αντίστοιχοι φόβοι τους για τα νέα μέσα.

    Στο ίδιο πλαίσιο, αξίζει να αναφερθεί ότι σε 2 στα 10 σχολεία οι αρμόδιοι καθηγητές δηλώνουν πως έχει πέσει στην αντίληψή τους να έχει επιχειρηθεί η επίσκεψη σε ιστοσελίδες με ακατάλληλο περιεχόμενο από μαθητές (βλ. γράφημα 9).
    Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγέθυνση. 

Όνομα:  fig9.JPG 
Εμφανίσεις:  34 
Μέγεθος:  26,1 KB 
ID: 62030

    Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο έχει λάβει ειδική μέριμνα για να προστατεύσει τους μαθητές και την εκπαιδευτική κοινότητα από το παράνομο και ακατάλληλο περιεχόμενο, μέσω της Υπηρεσίας Ελεγχόμενης Πρόσβασης στον παγκόσμιο ιστό (Web‐Filtering), απαγορεύοντας την πρόσβαση σε σελίδες που περιέχουν:
    • μηνύματα για το μίσος, τη βία και προπαγανδίζουν την επιθετική συμπεριφορά,
    • μηνύματα για την προώθηση ή τη χρήση ναρκωτικών ουσιών
    • τυχερά παιχνίδια
    • πορνογραφικό περιεχόμενο
    • ρατσιστικά μηνύματα ή προωθούν το ρατσισμό


    Η υπηρεσία είναι διαφανής, δηλαδή οι χρήστες δεν μπορούν να την παρακάμψουν. Επιπλέον, το ΠΣΔ μεριμνά και για την προώθηση της ασφαλούς χρήσης του Διαδικτύου (www.sch.gr/safe) με οδηγίες και προτάσεις προς γονείς, εκπαιδευτικούς και μαθητές.

    Πηγή: Παρατηρητήριο της Κοινωνίας της Πληροφορίας

    Ολόκληρη η έκθεση είναι διαθέσιμη εδώ σε μορφή .pdf: Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγέθυνση. 

Όνομα:  Έκθεση αναφοράς αποτελεσμάτων έρευνας χρήσης των Νέ.pdf 
Εμφανίσεις:  9 
Μέγεθος:  599,0 KB 
ID: 62031

  2. #2
    Εγγραφή
    26-01-2006
    Περιοχή
    Zauberberg
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    22.262
    Downloads
    13
    Uploads
    0
    Άρθρα
    13
    Ταχύτητα
    51200/5120
    ISP
    HOL
    DSLAM
    H.O.L. - ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ
    Router
    ZTE ZXHN H168N
    SNR / Attn
    25(dB) / 7(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Ένα στοιχείο που μου προκαλεί εντύπωση είναι το ποσοστό των προσπαθειών μαθητών να μπουν σε σελίδες με ακατάλληλο περιεχόμενο, όχι μόνο πορνό αλλά και περιεχόμενο με ρατσιστικά μηνύματα, μηνύματα βίας κτλ.

    Δεν είναι μεγάλο το 15% απλώς μου κάνει εντύπωση, πως από αυτό το 15% το 27% ανήκει σε μαθητές Γυμνασίου, το 43% σε μαθητές Λυκείου και το 30% σε μαθητές Δημοτικού. Το τελευταίο το θεωρώ υψηλό.

  3. #3
    Το avatar του μέλους hemlock
    Το μέλος hemlock δεν είναι συνδεδεμένο Τι εννοείς δεν ξέρεις πως το deadline ειναι ΑΥΡΙΟ?
    Εγγραφή
    13-05-2006
    Περιοχή
    ΑΧΑΡΝΑΙ -ΑΤΤΙΚΗΣ(ΜΕΝΙΔΙ)
    Μηνύματα
    10.044
    Downloads
    16
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    24576/512
    ISP
    Forthnet
    DSLAM
    Forthnet - ΑΧΑΡΝΩΝ
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από nm96027 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ένα στοιχείο που μου προκαλεί εντύπωση είναι το ποσοστό των προσπαθειών μαθητών να μπουν σε σελίδες με ακατάλληλο περιεχόμενο, όχι μόνο πορνό αλλά και περιεχόμενο με ρατσιστικά μηνύματα, μηνύματα βίας κτλ.

    Δεν είναι μεγάλο το 15% απλώς μου κάνει εντύπωση, πως από αυτό το 15% το 27% ανήκει σε μαθητές Γυμνασίου, το 43% σε μαθητές Λυκείου και το 30% σε μαθητές Δημοτικού. Το τελευταίο το θεωρώ υψηλό.
    Γιατι σου "φαινεται" περιεργο? Εμενα δεν μου κανει καμια απολυτως εντυπωση....Και εσυ και εγω τα ιδια καναμε.....Πρωτα τσοντες και μετα το οτιδηποτε αλλο.
    ΚΑΙ 50.000 ΚΡΟΎΣΜΑΤΑ ΤΗΝ ΜΈΡΑ Κ ΤΙ ΈΓΙΝΕ? ΤΣΆΜΠΑ ΡΑΜΠΙΤ = ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ.
    ΑΥΤΟ ΘΈΛΕΤΕ, ΤΟΝ ΣΤΆΛΙΝ? ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΜΝΗΜΌΝΙΑ, ΖΩΉ ΜΑΓΙΚΉ.
    ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΥΝ ΚΟΥΒΈΝΤΑ ΈΤΣΙ, ΜΟΝΌ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΘ ΛΈΤΕ. ΞΥΔΑΚΙ ΜΑΔΟΥΡΙΑ.

  4. #4
    Εγγραφή
    14-04-2003
    Περιοχή
    Πολύδροσο Λακουβοχωρίου
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    19.780
    Downloads
    11
    Uploads
    2
    Άρθρα
    1
    Ταχύτητα
    102400/10240
    ISP
    COSMOTE
    Router
    ZTE Speedport Entry 2i
    SNR / Attn
    14.6(dB) / 6.2(dB)
    Το σύνολο (100%) των σχολείων της χώρας είναι εξοπλισμένo με Η/Υ
    Περίεργο στατιστικό στοιχείο αυτό... ψάξανε όλα τα σχολεία; Γιατί, για παράδειγμα το αναφέρω και ουχί κακόβουλα, το 11ο δημοτικό Χαλανδρίου ΔΕΝ έχει υπολογιστές για τα παιδιά, παρά μόνον έναν στο γραφείο των δασκάλων
    Crisis is the time when the old is dead, but the new cannot be born... Antonio Gramsci

  5. #5
    Το avatar του μέλους emeliss
    emeliss Guest
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από harris Εμφάνιση μηνυμάτων
    Περίεργο στατιστικό στοιχείο αυτό... ψάξανε όλα τα σχολεία; Γιατί, για παράδειγμα το αναφέρω και ουχί κακόβουλα, το 11ο δημοτικό Χαλανδρίου ΔΕΝ έχει υπολογιστές για τα παιδιά, παρά μόνον έναν στο γραφείο των δασκάλων
    Είναι όμως εξοπλισμένο με pc. Τα νούμερα δείχνουν αυτό που θέλει ο συντάκτης να δείξουν. Πριν χιλιάδες χρόνια που ήμουν στο λύκειο είχαμε αίθουσα υπολογιστών για τους μαθητές, μόνιμα κλειδωμένη. Σίγουρα τα πράγματα έχουν βελτιωθεί. Μακάρι να έχουν βελτιωθεί στο μισό από ότι παρουσιάζουν.

    ps. Άνοιξε το pdf. Στην μεθοδολογία αναφέρει για τηλεφωνικές συνεντεύξεις σε 800 τυχαία σχολεία.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος emeliss : 26-09-09 στις 13:02.

  6. #6
    Εγγραφή
    20-03-2008
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Μηνύματα
    461
    Downloads
    1
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    33480/4996
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΑΘΗΝΑΣ
    Router
    ZXDSL 931VII
    SNR / Attn
    7.5(dB) / 15(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Το αρθρο αναφερει ομως ποσο αθλιοι ειναι αυτοι οι υπολογιστες και απαρχαιωμενοι, καθως και την αχρηστια των καθηγητων "πληροφορικης";;;

  7. #7
    Εγγραφή
    18-06-2008
    Μηνύματα
    13.037
    Downloads
    33
    Uploads
    0
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από efthlouk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το αρθρο αναφερει ομως ποσο αθλιοι ειναι αυτοι οι υπολογιστες και απαρχαιωμενοι, καθως και την αχρηστια των καθηγητων "πληροφορικης";;;
    Σαφως και οχι. Σιγα μην λεγαν για τους pentium III (στην καλυτερη) που εχουν τα αθλια pc του σχολειου. Ακομα καλυτερα θα ηταν αν εδινε ενα ποσοστο των καθηγητων που ειναι μαθηματικοι που απλα καναν μεταπτυχιακο στην πληροφορικη και ειτε δεν ξερουν αρκετα για το αντικειμενο τους ειτε δεν νοιαζονται καν να μαθουν ωστε να μεταδωσουν κατι στα παιδια.
    Εφοσον δεν υπαρχει καν σωστη εκπαιδευση στο αντικειμενο δεν απορω που δυσανασχετουν οι (εξισου ασχετοι απο pc στην πλειονοτητα των περιπτωσεων) γονεις.π
    Quality is not an act, it is a habit.

  8. #8
    Εγγραφή
    06-08-2004
    Περιοχή
    Ευρώπη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    139
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL OTE
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από harris Εμφάνιση μηνυμάτων
    Περίεργο στατιστικό στοιχείο αυτό... ψάξανε όλα τα σχολεία; Γιατί, για παράδειγμα το αναφέρω και ουχί κακόβουλα, το 11ο δημοτικό Χαλανδρίου ΔΕΝ έχει υπολογιστές για τα παιδιά, παρά μόνον έναν στο γραφείο των δασκάλων
    Ενδεχομένως το 100% να ισχύει μόνο στα σχολεία Δευτεροβάθμιας όπου υπάρχει το μάθημα της Πληροφορικής. Στα Δημοτικά ΔΕΝ υπάρχει στο υποχρεωτικό ωράριο παρά μόνο στα ολοήμερα.

  9. #9
    Το avatar του μέλους emeliss
    emeliss Guest
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Dr_Michael Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μάλλον αναφέρεται στα σχολεία Δευτεροβάθμιας όπου υπάρχει το μάθημα της Πληροφορικής.

    Η συλλογή των στοιχείων πραγματοποιήθηκε με τηλεφωνικές συνεντεύξεις μέσω του συστήματος CATI, σε τυχαία επιλεγμένο δείγμα σχολείων όλων των βαθμίδων σε όλη τη χώρα, μέσης διάρκειας 11 λεπτών και χρήση πλήρως δομημένου ερωτηματολογίου.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος emeliss : 26-09-09 στις 14:02.

  10. #10
    Εγγραφή
    20-06-2007
    Περιοχή
    Chicago, Illinois
    Ηλικία
    33
    Μηνύματα
    31.002
    Downloads
    96
    Uploads
    25
    Άρθρα
    14
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    1G/0.5G
    ISP
    Nova
    Όσο:

    1)Οι υπολογιστές των παιδιών είναι πανάθλιοι --> με ελάχιστη RAM, πανάθλιες CPUs, πανάρχαιο software και OS (δηλαδή, Windows 2000, το πολυ Windows XP χωρίς Service Pack και πανάρχαιο Office // και επίσης σπάνια και με Linux, με πανάρχαιες εκδόσεις Slackware/Mandrake)
    2)Όταν οι υπολογιστές των καθηγητών (όταν υπάρχουν) είναι πανάθλιοι --> τους πάνε ό,τι περισσεύει από τα υπουργεία (μόλις λίγο καλύτεροι από των παιδιών, πάλι με πανάρχαιο software)
    3)Όταν οι καθηγητές στην πλειοψηφία (μη πω όλοι) είναι σχεδόν άσχετοι με αυτό που κάνουν και δεν ξέρουν παρά να ανοίγουν το Word 2000.
    4)Όταν έχεις ένα καινούριο πρόγραμμα για netbooks στα πρωτάκια του Γυμνασίου και αφήνεις τους γονείς έκθετους με τις τιμές και όταν τα netbooks επίσης έρχονται με πανάρχαιο OS (Windows XP) και χωρίς alternatives
    5)Όταν οι συνδέσεις των σχολείων είναι πάναργες και σε λίγες περιπτώσεις αργές DSL.

    Μη περίμενετε πολλά, θα παραμείνουμε σε τεχνολογικό μεσαίωνα και με παιδάκια που θα λένε το "Idernet" και το "γκομπιούτερ" ... Facebook.
    Dies, died, will die.
    Lived, lives, will live.

  11. #11
    Εγγραφή
    14-04-2003
    Περιοχή
    Πολύδροσο Λακουβοχωρίου
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    19.780
    Downloads
    11
    Uploads
    2
    Άρθρα
    1
    Ταχύτητα
    102400/10240
    ISP
    COSMOTE
    Router
    ZTE Speedport Entry 2i
    SNR / Attn
    14.6(dB) / 6.2(dB)
    Οι υπολογιστές των σχολείων παραμένουν με win XP διότι τα βιβλία πληροφορικής βασίζονται επάνω στο software της microsoft

    Χαρακτηριστικά, συζητούσα με καθηγήτρια πληροφορικής Γυμνασίου της Αθήνας στο οποίο θα δωρηθούν 6 υπολογιστές καινούριοι και όταν άκουσε ότι θα έχουν win Vista και office 2007, μου ζήτησε να μην τα βάλουμε διότι θα της είναι άχρηστα αφού δεν συνάδουν με τα βιβλία
    Crisis is the time when the old is dead, but the new cannot be born... Antonio Gramsci

  12. #12
    Εγγραφή
    06-08-2004
    Περιοχή
    Ευρώπη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    139
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL OTE
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από harris Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χαρακτηριστικά, συζητούσα με καθηγήτρια πληροφορικής Γυμνασίου της Αθήνας στο οποίο θα δωρηθούν 6 υπολογιστές καινούριοι και όταν άκουσε ότι θα έχουν win Vista και office 2007, μου ζήτησε να μην τα βάλουμε διότι θα της είναι άχρηστα αφού δεν συνάδουν με τα βιβλία
    Το καινούριο βιβλίο Πληροφορικής Γυμνασίου (που υπάρχει εδώ και 2-3 χρόνια) ουδεμία σχέση έχει με προϊόντα M$. Το αντίθετο μάλιστα...

  13. #13
    Εγγραφή
    14-04-2003
    Περιοχή
    Πολύδροσο Λακουβοχωρίου
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    19.780
    Downloads
    11
    Uploads
    2
    Άρθρα
    1
    Ταχύτητα
    102400/10240
    ISP
    COSMOTE
    Router
    ZTE Speedport Entry 2i
    SNR / Attn
    14.6(dB) / 6.2(dB)
    To γνωρίζεις σίγουρα από πρώτο χέρι το θέμα, αλλά παρέθεσα αυτό που ακριβώς μου είπε η καθηγήτρια... εκτός αν μου το είπε έτσι, απλά για να δικαιολογήσει την άγνοιά της...
    Crisis is the time when the old is dead, but the new cannot be born... Antonio Gramsci

  14. #14
    Το avatar του μέλους sdikr
    sdikr Guest
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από flamelab Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όσο:

    1)Οι υπολογιστές των παιδιών είναι πανάθλιοι --> με ελάχιστη RAM, πανάθλιες CPUs, πανάρχαιο software και OS (δηλαδή, Windows 2000, το πολυ Windows XP χωρίς Service Pack και πανάρχαιο Office // και επίσης σπάνια και με Linux, με πανάρχαιες εκδόσεις Slackware/Mandrake)
    2)Όταν οι υπολογιστές των καθηγητών (όταν υπάρχουν) είναι πανάθλιοι --> τους πάνε ό,τι περισσεύει από τα υπουργεία (μόλις λίγο καλύτεροι από των παιδιών, πάλι με πανάρχαιο software)
    3)Όταν οι καθηγητές στην πλειοψηφία (μη πω όλοι) είναι σχεδόν άσχετοι με αυτό που κάνουν και δεν ξέρουν παρά να ανοίγουν το Word 2000.
    4)Όταν έχεις ένα καινούριο πρόγραμμα για netbooks στα πρωτάκια του Γυμνασίου και αφήνεις τους γονείς έκθετους με τις τιμές και όταν τα netbooks επίσης έρχονται με πανάρχαιο OS (Windows XP) και χωρίς alternatives
    5)Όταν οι συνδέσεις των σχολείων είναι πάναργες και σε λίγες περιπτώσεις αργές DSL.

    Μη περίμενετε πολλά, θα παραμείνουμε σε τεχνολογικό μεσαίωνα και με παιδάκια που θα λένε το "Idernet" και το "γκομπιούτερ" ... Facebook.
    Wantiλιζεις άσχημα,

    πράγματικά δεν βλέπω τον λόγο που θα πρέπει να είναι κακό το ότι έχουν xp (εμείς ούτε 3.11 δεν είχαμε), ή το ότι θα έχουν word 2000 (είχαμε lotus)

    Μαθαίνεις τον τρόπο χρήσης του υπολογιστή όχι του λειτουργικού - προγράμματος


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από harris Εμφάνιση μηνυμάτων
    To γνωρίζεις σίγουρα από πρώτο χέρι το θέμα, αλλά παρέθεσα αυτό που ακριβώς μου είπε η καθηγήτρια... εκτός αν μου το είπε έτσι, απλά για να δικαιολογήσει την άγνοιά της...
    είναι μέσω web εφαρμογών, (πχ flash etc) καιρός να τα ρίξουμε στην adobe

    Δεν υπάρχει software της MS για το σχολείο,


    Στην τελική τι θέλουμε ρε παιδιά;
    Να μην μπεί επείδη δεν είναι 16απλός πυρήνας με 12nm με κάρτα γραφικών, GT1525 και χωρίς τουλάχιστον 15Gb μνήμης;


    Το παν είναι να δώσουν στον μαθητή αυτό το κάτι που θα τον κάνει να το ψάξει, αν δεν θέλει να το ψάξει είναι δικό του θέμα.

  15. #15
    Εγγραφή
    20-06-2007
    Περιοχή
    Chicago, Illinois
    Ηλικία
    33
    Μηνύματα
    31.002
    Downloads
    96
    Uploads
    25
    Άρθρα
    14
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    1G/0.5G
    ISP
    Nova
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από sdikr Εμφάνιση μηνυμάτων
    Wantiλιζεις ασχήμα
    Το ποιος ... WAntillίζει φαίνεται. Mην προσπαθείς να απαντήσεις επειδή είδες την λέξη "linux" κάπου μεσα στο post.
    πράγματικά δεν βλέπω τον λόγο που θα πρέπει να είναι κακό το ότι έχουν xp (εμείς ούτε 3.11 δεν είχαμε), ή το ότι θα έχουν word 2000 (είχαμε lotus)
    Ναι, αλλά είμαστε στο 2009 Όχι στο 1990. Και δεν τα λέω όλα αυτά εκ του μακρόθεν, τα ξέρω από πρώτο χέρι και μου'ναι και πολύ πιο πρόσφατα. Με αυτά που είδα εγώ με τα μάτια μου, τα παιδιά δεν μαθαίνουν απολύτως τίποτε, μα τίποτε.

    Στην τελική τι θέλουμε ρε παιδιά;
    Να μην μπεί επείδη δεν είναι 16απλός πυρήνας με 12nm με κάρτα γραφικών, GT1525 και χωρίς τουλάχιστον 15Gb μνήμης;


    Το παν είναι να δώσουν στον μαθητή αυτό το κάτι που θα τον κάνει να το ψάξει, αν δεν θέλει να το ψάξει είναι δικό του θέμα.
    Πω πω, είπε κανείς κάτι τέτοιο ; Έχεις δει για τί άθλιους υπολογιστές μιλάμε ; Δεν ζήτησε κανείς mainframe. Αξιοπρεπείς υπολογιστές ζήτησε με πρόσφατο software.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος flamelab : 26-09-09 στις 16:16.
    Dies, died, will die.
    Lived, lives, will live.

Σελ. 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Μηνύματα: 18
    Τελευταίο Μήνυμα: 13-03-09, 15:32
  2. Μηνύματα: 55
    Τελευταίο Μήνυμα: 19-02-09, 00:47
  3. Μηνύματα: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 11-06-07, 11:47
  4. Μηνύματα: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 21-03-07, 18:40
  5. Μηνύματα: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 02-10-06, 19:39

Tags για αυτό το Θέμα

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας