Σελ. 2 από 29 ΠρώτηΠρώτη 123471222 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 16-30 από 435
  1. #16
    Εγγραφή
    19-02-2013
    Περιοχή
    In the land of OpenDaylight far above the cloud.
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    957
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΧΑΛΑΝΔΡΙ
    Router
    Gennet Oxygen IAD
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από HackFreak Εμφάνιση μηνυμάτων
    Προφανώς δεν με ξέρεις. Έχω ρίξει πολύ προσωπικό διάβασμα σε φυσική, μαθηματικά για να καταλάβω, κάποια πράγματα. Απλώς δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτό το μάθημα θα πρέπει να είναι στις πανελλήνιες, και να λείπει κάποιο που είναι σημαντικότερο για τον συγκεκριμένο κλάδο.
    Γιατί είναι ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ και προφανώς δεν χρειάζεται να ξέρει ο υποψήφιος γιατρός ΑΕΕΠ. Όταν αλλάξει το σύστημα και κάθε πανεπιστημιακή/πολυτεχνική σχολή ορίζει τα δικά της θέματα, τότε ας μπει, αλλά μέχρι τότε...

  2. #17
    Εγγραφή
    12-02-2005
    Περιοχή
    ΚΑΤΕΡΙΝΗ
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    2.684
    Downloads
    9
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    1G/0.5G
    ISP
    Nova
    DSLAM
    Forthnet - ΚΑΤΕΡΙΝΗ
    Router
    ZTE H288A
    SNR / Attn
    9.7(dB) / 6.1(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Μίθρι Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το ΑΕΠΠ μπορώ να πω ότι βοηθάει πολύ. Μπαίνεις πολύ καλά στο πνεύμα του πως να γράψεις απλά προγράμματα. Το μάθημα της πληροφορικής απλά άχρηστο. Με μια καθηγήτρια παίζαμε χαρτοπόλεμο και με έναν τυπά καθηγητή που είχαμε ( respect ) μάθαμε πολύ καλά το office, κάποια πράγματα από photoshop και άλλα. Αλλά πρέπει αν τύχεις σε περίπτωση. Αλλιώς το μάθημα της πληροφορικής όπως γίνεται είναι άχρηστο και στις 6 τάξεις, Γυμνασίου και Λυκείου.
    Συγνώμη για το ότι είχατε καθηγήτρια που παίζατε χαρτοπόλεμο εν ώρα μαθήματος, δεν φταίει το μάθημα αλλά η καθηγήτρια. Το ίδιο θα μπορούσε να γίνει σε οποιοδήποτε μάθημα. Στην σημερινή εποχή και ιδιαίτερα στο μέλλον θα θεωρείτε αναλφάβητος αυτός που δεν έχει βασικές γνώσεις πάνω στους υπολογιστές, οπότε είναι σημαντικό κάποιος να αποκτήσει βασικές γνώσεις χρήσεις υπολογιστή. Εξάλλου υπάρχει κάποιο επάγγελμα, αν εξαιρέσουμε κάποια εντελώς χειρωνακτικά, που δεν κάνει χρήσει υπολογιστή αυτές τις μέρες;
    Τα όνειρα που κάνω από τα 20 παρκάρουν στον ακάλυπτο νωρίς. Μα εσύ που με κοιτάς σαν λύτρωση ζωή παρκαρισμένη μην δεχτείς.

  3. #18
    Εγγραφή
    19-02-2013
    Περιοχή
    In the land of OpenDaylight far above the cloud.
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    957
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΧΑΛΑΝΔΡΙ
    Router
    Gennet Oxygen IAD
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ZORO Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συγνώμη για το ότι είχατε καθηγήτρια που παίζατε χαρτοπόλεμο εν ώρα μαθήματος, δεν φταίει το μάθημα αλλά η καθηγήτρια. Το ίδιο θα μπορούσε να γίνει σε οποιοδήποτε μάθημα. Στην σημερινή εποχή και ιδιαίτερα στο μέλλον θα θεωρείτε αναλφάβητος αυτός που δεν έχει βασικές γνώσεις πάνω στους υπολογιστές, οπότε είναι σημαντικό κάποιος να αποκτήσει βασικές γνώσεις χρήσεις υπολογιστή. Εξάλλου υπάρχει κάποιο επάγγελμα, αν εξαιρέσουμε κάποια εντελώς χειρωνακτικά, που δεν κάνει χρήσει υπολογιστή αυτές τις μέρες;
    Το θέμα είναι ότι το μάθημα όπως είναι τώρα είναι παντελώς άχρηστο.

  4. #19
    Εγγραφή
    23-07-2013
    Μηνύματα
    264
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    HOL
    Άχρηστο δεν είναι τίποτα απ' όσα μαθαίνεις. Πάντα θα σου χρειαστεί κάτι κάπου.
    Το θέμα είναι ότι το ΑΕΠΠ είναι χρήσιμο γιατί μαθαίνει στους μαθητές πως να απλοποιούν τα προβλήματα που έχουν να αντιμετωπίσουν, ώστε να τα λύσουν.
    Βέβαια θα μου πεις αυτό το μαθαίνεις από το δημοτικό στα μαθηματικά... αλλά το ΑΕΠΠ σε βάζει στο τρυπάκι των αλγορίθμων και είναι μια καλή πρώτη επαφή κατ' εμέ.

    Δεν πρέπει αυτή την είδηση σε καμία περίπτωση να την επεξεργαστείτε ως Χημείας Vs ΑΕΠΠ, γιατί πολύ απλά δεν έχει νόημα.

  5. #20
    Εγγραφή
    08-07-2013
    Μηνύματα
    40
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    Router
    THOMSON TG585 v7
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ZORO Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συγνώμη για το ότι είχατε καθηγήτρια που παίζατε χαρτοπόλεμο εν ώρα μαθήματος, δεν φταίει το μάθημα αλλά η καθηγήτρια. Το ίδιο θα μπορούσε να γίνει σε οποιοδήποτε μάθημα. Στην σημερινή εποχή και ιδιαίτερα στο μέλλον θα θεωρείτε αναλφάβητος αυτός που δεν έχει βασικές γνώσεις πάνω στους υπολογιστές, οπότε είναι σημαντικό κάποιος να αποκτήσει βασικές γνώσεις χρήσεις υπολογιστή. Εξάλλου υπάρχει κάποιο επάγγελμα, αν εξαιρέσουμε κάποια εντελώς χειρωνακτικά, που δεν κάνει χρήσει υπολογιστή αυτές τις μέρες;
    Καθαρά η καθηγήτρια έφταιγε. Αλλά γιατί τόση αδιαφορία και τόσοι άχρηστοι καθηγητές σε ορισμένα μαθήματα; Γιατί έτσι όπως γίνονται δεν βοηθάνε και το ξέορυν και οι ίδιοι οι καθηγηγτές. Οπότε σου λέει γιατί να μην κάνω τον χαζό; Δεν κάνω μάθημα σε κατεύθυνση άλλωστε

  6. #21
    Εγγραφή
    28-10-2010
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    262
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Δυστυχώς το μάθημα δεν είναι παντελώς άχρηστο, απλά δεν θα έπρεπε να ξεκινάει στη Γ' Λυκείου, αλλά στη Β' Γυμνασίου μαζί με την Φυσική και την Χημεία. Είναι τόσο απαραίτητο εν έτει 2013. Να φτάνεις στην Γ' Λυκείου με πραγματικές γνώσεις προγραμματισμού, ξέροντας βασικές γλώσσες και όχι αυτό το κακό αντίγραφο pascal. Δεν μπορώ να δεχθώ ότι πρέπει ένα παιδί να μάθει ηλεκτρομαγνητισμό και θερμοδυναμική αλλά όχι προγραμματισμό.

    Αλλά είπαμε σ'αυτό το κράτος δεν βολεύει να ξέρουμε πολλά από πληροφορική, πως θα κλέβουμε μετά σε εφορίες και φάρμακα, δεν λέει...

  7. #22
    Εγγραφή
    10-10-2004
    Περιοχή
    Αθήνα
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    4.391
    Downloads
    7
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    1 Gbps
    ISP
    Inalan
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από purpleaura Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πιο χρήσιμη από το να μάθει Word και Windows.
    Εισαι εκτος πραγματικοτητας!
    Το μαθημα δεν αναφερεται σε Word και Windows αλλα σε αλγοριθμους.
    Χωρις αλγοριθμους δεν πας πουθενα, ειδικα δε σε σχολη πληροφορικης.
    Κανε μας τη χαρη λοιπον και μην ξεστομιζεις κοτσανες!

  8. #23
    Εγγραφή
    08-07-2013
    Μηνύματα
    40
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    Router
    THOMSON TG585 v7
    Το ΑΕΠΠ ακόμη και έτσι όπως γινόταν ως τώρα ήταν τέρμα χρήσιμο. Για την πληροφορική όχι ότι είναι άχρηστο μάθημα. Αλλά μαζί με πολλά άλλα γίνεται έτσι ώστε όλοι -μαθητές και καθηγητές- να τα απαξιούν στο έπακρο. Οπότε όσο δίνεται τεράστια βάση στα μαθήματα κατεύθυνσης τα υπόλοιπα μαθήματα απο το λύκειο και μετά τουλάχιστον είναι απλοί κομπάρσοι στο θέατρο των πανελληνίων.

  9. #24
    Εγγραφή
    25-11-2009
    Περιοχή
    /home/pixel
    Μηνύματα
    1.817
    Downloads
    1
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    204800/20480
    ISP
    Nova
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από purpleaura Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το θέμα είναι ότι το μάθημα όπως είναι τώρα είναι παντελώς άχρηστο.
    Άστο φίλε, εσύ είσαι ο άσχετος της υπόθεσης. Εσύ εξυπηρετείς τη γερασμένη νοοτροπία των σημερινών 40ρηδων/50ρηδων/60ρηδων, που νομίζεις ότι στο ΑΕΠΠ οι μαθητές κάνουν Windows (!) και Word (!), ενώ αντίθετα γράφουν κώδικα και εισάγονται στη σκέψη και την τέχνη της αλγοριθμικής. Εξισώνεις την, ελλιπή είναι η αλήθεια, Πληροφορική Γυμνασίου/Λυκείου όπου τα παιδιά μαθαίνουν τη βασική χρήση ενός υπολογιστή (αν και πλέον απ' το Γυμνάσιο κάνουν κάποια εισαγωγή σε κώδικα και αλγορίθμους), με το μάθημα της Γ' Λυκείου που δεν έχει εντελώς καμία σχέση! Και από την άλλη, θεωρείς και ότι για τις σχολές Πληροφορικής η Χημεία είναι χρησιμότερη απ' τον Προγραμματισμό... Αν αυτό δεν ακροβατεί στα όρια του τεχνολογικού αναλφαβητισμού, τότε τι;


    Για να γυρίσω on-topic, σαφώς και αυτό που γινόταν τόσα χρόνια με άτομα να μπαίνουν ακόμα και σε σχολές Χημικού απ' την Τεχνολογική Κατεύθυνση -χωρίς δηλαδή να έχουν εξεταστεί στη Χημία- ήταν λάθος, αλλά αυτό είναι 20 χρόνια πισωγύρισμα. Φυσικά και κάποιος που θέλει να γίνει γιατρός ή φυσικός δε χρειάζεται τον Προγραμματισμό (αν και κάποια στιγμή πρέπει να καταλάβουμε ότι ο τρόπος σκέψης της αλγοριθμικής είναι τέχνη, όπως και ο τρόπος σκέψης των μαθηματικών και πρέπει να μπει στα σχολεία για πολλούς λόγους), αλλά θα μπορούσαν τουλάχιστον να ορίσουν μία επιπλέον κατεύθυνση -όπως ήταν η Τεχνολογική- όπου κάποιος θα μπαίνει αποκλειστικά και μόνο σε τεχνολογικές σχολές και θα εξετάζεται στον Προγραμματισμό (και τα Μαθηματικά, Φυσική, Έκθεση). Ή, ακόμα καλύτερα, οι ίδιες οι σχολές θα επέλεγαν δύο μαθήματα από ένα σύνολο 7-8 όπου θα θεωρούνταν "βαρύτητας" γι' αυτές και έτσι δε θα έμπαινε ο κάθε άσχετος σε όποια σχολή του καθόταν.

  10. #25
    Εγγραφή
    26-01-2006
    Περιοχή
    Zauberberg
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    22.262
    Downloads
    13
    Uploads
    0
    Άρθρα
    13
    Ταχύτητα
    51200/5120
    ISP
    HOL
    DSLAM
    H.O.L. - ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ
    Router
    ZTE ZXHN H168N
    SNR / Attn
    25(dB) / 7(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από purpleaura Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πιο χρήσιμη από το να μάθει Word και Windows.
    Προφανώς δεν γνωρίζεις για ποιο μάθημα συζητάμε. Στο συγκεκριμένο μάθημα ΔΕΝ μαθαίνει κανείς Word.

    - - - Updated - - -

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από purpleaura Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατί είναι ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ και προφανώς δεν χρειάζεται να ξέρει ο υποψήφιος γιατρός ΑΕΕΠ. Όταν αλλάξει το σύστημα και κάθε πανεπιστημιακή/πολυτεχνική σχολή ορίζει τα δικά της θέματα, τότε ας μπει, αλλά μέχρι τότε...
    Ειλικρινά δεν γνωρίζεις βασικά πράγματα σχετικά με το θέμα. Σήμερα για να μπει κάποιος Ιατρική "πρέπει" να δώσει Χημεία/Βιολογία (συν τα υπόλοιπα) και όχι ΑΕΠΠ (και όχι ΑΕΕΠ).

    Δεν γνωρίζεις για ποιο μάθημα μιλάμε, δεν γνωρίζεις πως δουλεύει το σύστημα, οπότε άστο καλύτερα.

  11. #26
    Εγγραφή
    28-01-2008
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    2.584
    Downloads
    13
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    51200/5120
    ISP
    Vodafone
    Router
    Vodafone H-300s
    Όσο λάθος ήταν να μπαίνει κάποιος Χημικός Μηχανικός και να μην έχει εξεταστεί στη Χημεία, άλλο τόσο λάθος είναι να μπαίνει κάποιος σε Τμήματα Πληροφορικής χωρίς να δίνει κάποιο σχετικό μάθημα. Αν είναι λάθος το ένα, είναι και το άλλο. Πιθανώς κανένα από τα δύο να μην είναι, αλλά καταλαβαίνουμε τον παραλληλισμό, πιστεύω...

    Στο υπουργείο, όπως και στο μεγαλύτερο μέρος της εκπαιδευτικής κοινότητας δεν είναι ξεκάθαρο ότι είναι άλλο η καλή και σωστή χρήση του εργαλείου που λέγεται Η/Υ και τελείως διαφορετικό πράγμα είναι η ανάπτυξη αλγορίθμων. Σε αυτό το τελευταίο υποτίθεται ότι βοηθούσε το μάθημα "Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον". Το καλό του μαθήματος είναι ότι όντως δίνει μια πρώτη επαφή στους μαθητές με ανάπτυξη αλγορίθμων, αλλά δεν είχε και καμία σχέση με προγραμματιστικά περιβάλλοντα, παρά τον βαρύγδουπο τίτλο του. Κάτι σαν βασικές αρχές δομημένου προγραμματισμού, θα του ταίριαζε καλύτερα. Το μάθημα τα τελευταία χρόνια έχει τυποποιηθεί σε λογική "συνταγών" για τις εξετάσεις, και το Νέο Λύκειο θα ήταν μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να μπει σε πιο σωστή βάση και να ασχοληθεί μόνο με αλγορίθμους, αφήνοντας λεπτομέρειες υλοποίησης, όπως πολύ σωστά επισήμανε κάποιος πιο πάνω, μιλώντας για κακέκτυπο pascal (αν και μάλλον ένας συγκερασμός pascal και basic μου φαινόταν πάντοτε εμένα).

    Επειδή πολλά γράφτηκαν για τον τρόπο που γίνονται τα μαθήματα, να προσθέσω τα εξής: στο Γενικό Λύκειο, τα μαθήματα Πληροφορικής μπορεί να ήταν είτε επιλεγόμενα, είτε κατεύθυνσης. Στη δεύτερη περίπτωση, δεν υπήρχε πάντα μεγάλο περιθώριο ευελιξίας ως προς το τι θα κάνει ο καθηγητής. Σε αντίθεση με τα πρώτα. Ως εκπαιδευτικός του χώρου τα τελευταία 13 χρόνια σε Γενικά Λύκεια κυρίως και πίστευα ότι με κέφι και μεράκι πάντα ξεπερνάς τα προβλήματα της δομής των μαθημάτων, κυρίως στα επιλεγόμενα. Προφανώς υπήρχε μεγάλη ελευθερία, από το να κάνεις πράγματα που ενδιαφέρουν τα παιδιά, ως το να μην κάνεις τίποτα. Αυτό το δεύτερο είναι που πληρώνουμε τώρα. Όχι μόνο ο κλάδος της Πληροφορικής, αλλά οι εκπαιδευτικοί γενικότερα. Δεν φροντίσαμε να είμαστε οι πρώτοι που θα ήταν υπέρμαχοι διαδικασιών που θα έβρισκαν και θα τιμωρούσαν εκείνους που δεν έκαναν τίποτα. Ας ξεκινούσαμε από εκεί. Δυστυχώς, όλοι βολεμένοι, δεν θέλαμε να αλλάξει το παραμικρό.

    Προσωπικά θλίβομαι και για την προχειρότητα που αντιμετωπίζεται (όπως τα περισσότερα) και η εκπαίδευση σε αυτό το κράτος. Θλίβομαι επίσης, γιατί νοιώθω μετά από τόσο καιρό και φιλότιμης προσπάθειας και προσφοράς (όσο μπορούσα), να μην έχω θέση σε αυτό το Νέο Λύκειο. Το δεύτερο πιστεύω ότι αλλάζει εύκολα. Κάπου αλλού θα πάω, κάτι άλλο θα κάνω. Πιθανώς με λιγότερο ενθουσιασμό, αλλά δεν χάνεται ο κόσμος από τέτοια πράγματα. Το κακό είναι ότι το πρώτο, η προχειρότητα, που κυριαρχεί και δεν υπάρχει η παραμικρή ένδειξη ότι θέλουμε συνολικά, ως κοινωνία να το αλλάξουμε!

  12. #27
    Εγγραφή
    22-02-2007
    Μηνύματα
    4.276
    Downloads
    51
    Uploads
    21
    Τύπος
    ADSL2+ OTE
    Ταχύτητα
    2048/512
    ISP
    Conn-x OTE/Otenet
    DSLAM
    HOL - ΦΟΙΝΙΚΑΣ
    Router
    Philips CGA5720N,ST 530v6
    SNR / Attn
    31(dB) / 10(dB)
    Path Level
    Interleaved
    όχι μόνο σε τμήματα πληροφορικής,αλλά και σε τμήματα μηχανικών υπολογιστών.
    πηγαίνουμε πολλά χρόνια πίσω...

  13. #28
    Εγγραφή
    26-11-2005
    Μηνύματα
    102
    Downloads
    5
    Uploads
    0
    DSLAM
    Forthnet - ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ
    Απλά για να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Στο λύκειο υπήρχαν 2 μαθήματα πληροφορικής. Ένα επιλογής το οποίο συνηθίζαμε να το λέμε πληροφορική και ΔΕΝ είχε να κάνει με προγραμματισμό, αλλά με γενικές γνώσεις χρήσης υπολογιστών και το ΑΝάπτυξη Εφαρμογών σε ΠΡΟγραμματιστιΚΟ ΠΕριβάλλον όπου σε μάθαινε αλγορίθμους (χρησιμοποιώντας την ψευδογλώσσα ΓΛΩΣΣΑ, κάτι ανάμεσα σε pascal και basic) και εξεταζόταν στις πανελλαδικές εξετάσεις για όσους ήθελαν σχολές πληροφορικής. Προσωπικά το μάθημα μου άρεσε αρκετά και το έβρισκα πολύ χρήσιμο για τους νέους φοιτητές (προσωπικά δεν το είχα παρακολουθήσει καθώς ήμουν της Θετικής κατεύθυνσης, ωστόσο το έχω διδάξει αρκετά χρόνια σε φροντιστήρια). Το νέο σύστημα φαίνεται να έχει πολλά bugs τα οποία δεν νομίζω ότι θα διορθωθούν, καθώς ολόκληρο το νέο σύστημα μοιάζει να έχει φτιαχτεί έτσι ώστε να μειώσει το κόστος λειτουργίας των Λυκείων (με την αφαίρεση κατηγοριών καθηγητών).

    Σημείωση: έχω σταματήσει αρκετά χρόνια τώρα να διδάσκω το συγκεκριμένο μάθημα, οπότε δεν το λέω από πίκρα επειδή "χάνω" τη δουλειά μου.

    Γράφαμε ταυτόχρονα YYY οπότε είδα το μήνυμά σου, αφού postαρα. Χαίρομαι που συμφωνούμε ;-) Πάντως η χρήση της ΓΛΩΣΣΑ και η μη υπαρξη κάποιο IDE δεν είναι απαραίτητα αρνητικά. Η ΓΛΩΣΣΑ ήταν ακρετά απλή και κατανοητή και το IDE δεν χρειάζεται σε τέτοιο επίπεδο (περισσότερο θα μπέρδευε, παρά θα βοηθούσε)
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Erevodifwntas : 10-08-13 στις 19:46.

  14. #29
    Εγγραφή
    28-01-2008
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    2.584
    Downloads
    13
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    51200/5120
    ISP
    Vodafone
    Router
    Vodafone H-300s
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από dpa2006 Εμφάνιση μηνυμάτων
    όχι μόνο σε τμήματα πληροφορικής,αλλά και σε τμήματα μηχανικών υπολογιστών.
    πηγαίνουμε πολλά χρόνια πίσω...
    Μπορώ να σου πω και σε τμήματα μαθηματικών, στατιστικής, λογιστικής κ.ά. Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα. Το θέμα είναι ότι μετά από τόσα χρόνια (από τη Διαμαντοπούλου), που ετοιμάζεται το νέο λύκειο, πάλι τελευταία ώρα, πάλι στο πόδι, χωρίς κανένα συνολικό σχέδιο έγινε ότι έγινε.

    Κατά τη γνώμη μου, ούτε αρκετοί καθηγητές χημείας και βιολογίας υπάρχουν να υποστηρίξουν το νέο μοντέλο, με τόσες πολλές ώρες χημείας ή βιολογίας. Αλλά αυτό θα φανεί στην πράξη. Και μετά αρχίζουμε το ράβε-ξήλωνε, ως συνήθως. Σιγά, θα χάσουμε και μερικά χρόνια ακόμα με άχρηστους πειραματισμούς, νοιάζεται κανείς; Στην πλάτη των παιδιών τα φορτώνουμε, δεν διαμαρτύρονται, δεν ψηφίζουν, ποιος νοιάζεται; Άσε που αντέχουν αυτά...

  15. #30
    Εγγραφή
    15-04-2008
    Ηλικία
    50
    Μηνύματα
    210
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL OTE
    Ταχύτητα
    13200/1024
    ISP
    Conn-x OTE
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΠΕΡΙΒΛΕΠΤΟ
    Router
    ZTE-ZXV10W300
    SNR / Attn
    9db(dB) / 27db(dB)
    Πολύ σωστά! Να καταργήσει την πληροφορική! Να απολύσει και τους καθηγητές! Ετσι θα μειώσει η κυβέρνηση τα έξοδα! Μετά να καταργήσουν τα αγγλικά, γαλλικά κλπ γλώσσες καθώς και τα νεα ελληνικά, αφού τα παιδιά ξέρουν να μιλάνε τα ελληνικά από το σπίτι, και τα αρχαία! Να απολύσει και τους καθηγητές! Ετσι η κυβέρνησηθα μειώσει επιπλέον τα έξοδα! Μετά να κλείσουν και τα σχολεία! τι τα θέλουν? Μείωση κόστους! Και οι νέοι θα είναι ανειδίκευτοι εργάτες, αρα φτηνά εργατικά χέρια!!!! Απορώ πως υπάρχουν άνθρωποι, που μάλιστα θέλουν να λέγονται "μορφωμένοι", που συμφωνούν με την καταργηση ενός μαθήματος τότε σηκώνω τα χέρια ψηλά!!! Μου θυμίζει εποχές χιτλερ που έκαιγαν βιβλία και κάποιοι "μορφωμένοι" συμφωνούσαν!!!!

Σελ. 2 από 29 ΠρώτηΠρώτη 123471222 ... ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Μηνύματα: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 07-05-13, 00:56
  2. Μηνύματα: 14
    Τελευταίο Μήνυμα: 16-02-13, 18:03
  3. Μηνύματα: 16
    Τελευταίο Μήνυμα: 03-02-13, 11:33
  4. Μηνύματα: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 18-01-13, 11:04
  5. Μηνύματα: 90
    Τελευταίο Μήνυμα: 01-10-12, 23:35

Tags για αυτό το Θέμα

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας