Το ξέρατε ότι ο πρώτος διηπειρωτικός αμερικάνικος σιδηρόδρομος τελείωσε μέσα σε 6 χρόνια και εκτεινόταν σε απόσταση περίπου τριών χιλιάδων χιλιομέτρων;
Το ξέρετε ότι τα έργα αναβάθμισης του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου Αθηνών-Πειραιώς (γραμμή γύρω στα 15 χιλιόμετρα) ξεκίνησαν τον Οκτώβριο του 2008;
Τα ξέρετε ότι στα τέλη του 2009 δεν έχει ολοκληρωθεί ούτε το 25% αυτού του έργου;
Κάθε μέρα ταλαιπωρία, αγανάκτηση, εκνευρισμός για τις αδιάκοπες καθυστερήσεις.
Σφιχταγγαλιάσματα με άλλους ταλαιπωρημένους συμπολίτες και στένα μαρκαρίσματα με κάθε λογής τύπους που εκπέμπουν "ενδιαφέρουσες" μυρωδιές.
Σαρδελοποίηση, πράβατα και βόδια στη καρότσα του φορτηγού.
Τί θα γίνει με αυτό το πράγμα; Πόσο απαθείς έχουμε γίνει και δεν υπάρχει αντίδραση;
Αλλά και που να βρεις υπεύθυνο; Σε ποιον να καταγγείλεις; Να την πεις στους σεκιουριτάδες των σταθμών; Στον οδηγό του τρένου; Ποιοι είναι οι εξαφανισμένοι υπεύθυνοι αυτής της τραγωδίας; Μήπως έχει αναλάβει τη λειτουργία του οργανισμού ο Skynet και θέλει να μας εξοντώσει με πλάγιες, ύπουλες μεθόδους;
Και τα έργα εντελώς κωμικά... 3-4 αλλοδαποί να κουβαλάνε χώματα και καμιά 10αριά project managers να την έχουν αράξει πίνοντας καφέ και μιλώντας στο κινητό. Σε μια εποχή όπου μηχανήματα αφήνουν έτοιμη γραμμή προς χρήση, η Ελλάδα δουλεύει με παραδοσιακή χειρωνακτική, αντρική μέθοδο. Ενα μέτρο γραμμής κάθε δίμηνο.
Η γραμμή Μοσχάτο-Φάληρο έχει ξηλωθεί εδώ και ένα τρίμηνο με μηδενική πρόοδο. Εκεί που κάποτε ήταν οι γραμμές, τώρα έχει μεγαλώσει χορτάρι μισό μέτρο ύψος. Σε λίγο θα γίνει βοσκότοπος.
Και φυσικά πριν τελειώσουν τα έργα σε κάποιο σταθμό, διαλάνε κάποιον άλλο. Όλα μένουν ημιτελή, αυξάνοντας την καθυστέρηση. Πρόγραμμα εργασιών κατευθείαν από το τρελοκομείο.
Και προς τι όλα αυτά; Για να πάει το τρένο έως και 8-10 λεπτά πιο γρήγορα από Κηφισιά σε Πειραιά. Έτσι λένε αυτοί.
Αλλά ποιος στο καλό πάει συνέχεια Κηφισιά-Πειραιά ή αντίστροφα; Η συντριπτική πλειοψηφία, το πολύ να πάει μέχρι Ομόνοια/Μοναστηράκι. Άρα το πιθανό κέρδος είναι 4-5 λεπτά το πολύ.
Τί θα γίνει ρε γμτ;
Εμφάνιση 1-15 από 13285
-
13-11-09, 16:01 Εφιάλτης στην τροχιά με τα τρένα (ΗΣΑΠ, ΜΜΜ, Μετρό Θεσσαλονίκης) #1
-
13-11-09, 21:05 Απάντηση: Εφιάλτης στην τροχιά με τα τρένα (ΗΣΑΠ, ΜΜΜ) #2
Θυμάμαι μια ιστορία που μου είχε πει ο παππούς μου, για έναν φίλο που είχε, ο οποίος ήταν πρόεδρος σε ένα από τα χωριά της ορεινής κορινθίας.
Ο άνθρωπος τα είχε δει σκούρα. Το ταμείο ήταν μείον και δεν είχε λεφτά να καλύψει κανένα από τα λειτουργικά έξοδα του χωριού,ι είχε φτάσει σε σημείο μάλιστα να βάζει και από την τσέπη του.
Κατέβηκε λοιπόν στη πόλη, στο δημοτικό συμβούλιο και ανέφερε το πρόβλημά του. Ο πρόεδρος λοιπόν ενός διπλανού χωριού που είχε τη φήμη του λεφτά (βίλες, σπορ αμάξι και δε συμμαζεύεται) του έδωσε τη λύση.
"Έργα πρόεδρε! Να κάνεις έργα!"
"Μα με τί χρήματα να κάνω τα έργα, αυτό λέω ότι το χωριό δεν έχει." απάντησε ο φίλος του παππού μου.
"Έργα ρε πρόεδρε!!" του επανέλαβε ο άλλος κλείνοντας και το μάτι. "Να κάνεις έργα λέμε!"
Τί θα γίνει ρε γμτ;- Albert Einstein: “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe.”
-Terry Pratchett:“An education was a bit like a communicable sexual disease. It made you unsuitable for a lot of jobs and then you had the urge to pass it on.”
-
13-11-09, 21:39 Απάντηση: Εφιάλτης στην τροχιά με τα τρένα (ΗΣΑΠ, ΜΜΜ) #3
- Εγγραφή
- 18-09-2003
- Περιοχή
- Αθήνα - Κ. Πατήσια
- Ηλικία
- 67
- Μηνύματα
- 12.913
- Downloads
- 33
- Uploads
- 2
- Άρθρα
- 4
- Ταχύτητα
- 20480/1023
- ISP
- Conn-x OTE
- DSLAM
- ΟΤΕ - ΔΑΓΚΛΗΣ
- Router
- thomson speedtouch 585 v6
Να συνηγορήσω, επαυξάνοντας τα όσα λέει ο φίλος mach πιο πάνω.
Διαδρομή Ομόνοια _ Α. Πατήσια έτος 2009, ώρα 3.30 = 45 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) min, για διαδρομή 8-10 λεπτών max. Ντροπή κύριοι, ντροπή.
-
13-11-09, 21:52 Απάντηση: Εφιάλτης στην τροχιά με τα τρένα (ΗΣΑΠ, ΜΜΜ) #4
υπαρχουν ποινικες ρητρες για τις καθυστερησεις ?
ποιος εκανε την συμβαση εργου και τι προεβλεψε για ποινικες ρητρες ?
ελεγκτικοι μηχανισμοι υπαρχουν σε αυτην την χωρα ?
-
13-11-09, 21:55 Απάντηση: Εφιάλτης στην τροχιά με τα τρένα (ΗΣΑΠ, ΜΜΜ) #5
-
13-11-09, 22:04 Απάντηση: Εφιάλτης στην τροχιά με τα τρένα (ΗΣΑΠ, ΜΜΜ) #6
- Εγγραφή
- 21-06-2006
- Περιοχή
- Περιστέρι
- Μηνύματα
- 6.809
- Downloads
- 15
- Uploads
- 5
- Άρθρα
- 1
- Τύπος
- ADSL
- Ταχύτητα
- 384/128
- ISP
- Vivodi
- DSLAM
- ΟΤΕ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
- Router
- Zyxel 652-R
- SNR / Attn
- 14(dB) / 34(dB)
- Path Level
- Interleaved
H κατάσταση είναι για κλωτσιές (τουλάχιστον) και ειδικά τώρα με την πανδημία τα πράγματα είναι ακόμα πιο σοβαρά γιατι δεν είναι μονο οι καθυστερήσεις είναι οτι μας στοιβάζουν σαν τα ζώα γιατι έχουν μειωθεί τα βαγόνια στους συρμούς και δε χωράμε, πέρα απο αυτό είναι η χαρά του κάθε ανώμαλου και πορτοφολά.
-
13-11-09, 22:47 Απάντηση: Εφιάλτης στην τροχιά με τα τρένα (ΗΣΑΠ, ΜΜΜ) #7
δεν εννοω τα κατασταλτικα μεσα π.χ. να σε πιασουν αν εκλεψες , αλλα μηχανισμους αποτροπης τετοιων φαινομενων προβληματικων μελετων ,κακοδιαχειρισης η κωλυσιεργειας στην αποπερατωση των εργων.
π.χ. εχω ενα Α ποσο και θελω να σηκωσω μια πολυκατοικια . αν τα λεφτα μου μου φτανουν μπορω να δωσω τα λεφτα σε εναν εργολαβο και να "ξεμπερδεψω" . θεωρητικα παντα γιατι ο εργολαβος μπορει να αντιμετωπισει προβληματα που καθιστουν το εργο μη εφαρμοσιμο.π.χ. μη καταλληλο εδαφος που καθιστουν την συμμετοχη ενος πολτικου μηχανικου απαραιτητη πριν ξεκινησει το εργο και παει λεγοντας.
ετσι μια βιαστικη αποφαση μπορει να μου κοστισει ενα σωρο λεφτα που ο μονος υπαιτιος ειμαι εγω που διαλεξα τον "τυχοδιωκτικο" δρομο και οχι τον "σωστο"
ετσι γινεται και σε πολλα εργα και δεν φταινε παντα αυτοι που τους αναθετουν να κανουν μια εργασια αλλα αυτοι που μελετουν και προετοιμαζουν το εργο καθως και αυτοι που πρεπει να εποπτευουν τα εργα .
και ναι υπαρχουν σε ολες τις δημοσιες υπηρεσιες ελεγκτικοι μηχανισμοι ( τμηματα ελεγχου ) αλλα οπως ειπαμε σε αλλο νημα ,ειναι δημοσιοι υπαλληλοι. δεν προκειται να τους πειραξει κανεις ,τουλαχιστον μεχρι σημερα ετσι γινεται.
αν αλλαξει κατι απο αυριο δεν ξερω !!!
-
13-11-09, 23:10 Απάντηση: Εφιάλτης στην τροχιά με τα τρένα (ΗΣΑΠ, ΜΜΜ) #8
Ρε παιδιά με απογοητεύεται
Και παίζει να μπω στο λουκι του τρένου με Ηράκλειο-Ταύρο!
Με βλέπω για Χαλάνδρι-Μοναστηράκι-ΤαύροΖητώ συγνώμη εκ των προτέρων για κάποια χαζά λάθη, αλλά υπάρχει θέμα με τα μάτια.
Αν τα djmixes2k και tranceaddict μιλάνε βαθιά στην ψυχή σου, pleaaaaase στείλε μου πμ.
-
13-11-09, 23:16 Απάντηση: Εφιάλτης στην τροχιά με τα τρένα (ΗΣΑΠ, ΜΜΜ) #9
Εγώ λέω να στείλετε email σε όλα τα κανάλια...σε κάτι πρωινά και σε κανέναν Ευαγγελάτο ταιριάζει το θέμα.
-
13-11-09, 23:51 Απάντηση: Εφιάλτης στην τροχιά με τα τρένα (ΗΣΑΠ, ΜΜΜ) #10
Επειδή κάνω καθημερινά το δρομολόγιο Μαρούσι - Ομόνοια και τούμπαλιν νιώθω στο πετσί μου αυτά που περιγράφει ο φίλος mach.
Απλά θέλω να πω πως λόγω αυτού του αίσχους έχω σταματήσει να αγοράζω την μηνιαία μου κάρτα και ταξιδεύω καθημερινά τσάμπα. Και παρακαλάω να με πιάσουν οι ελεγκτές για να γίνει της κολάσεως απο τα μπινελίκια που θα ακούσουν.
Αυτά, χωρίς να θέλω να το παίξω μάγκας και καμπόσος.
Στεναχωριέμαι παρα πολύ που καθημερινά γίνομαι μάρτυρας τσακωμών μεταξυ των επιβατών για λίγα εκατοστά χώρου προκειμένου να ταξιδέψουν όλοι έστω και σαρδελοποιημένοι.
-
14-11-09, 00:14 Απάντηση: Εφιάλτης στην τροχιά με τα τρένα (ΗΣΑΠ, ΜΜΜ) #11
στον ησαπ ειδα ελεγκτες 2 φορες μεσα στα 7 χρονια που τον χρησιμοποιουσα καθημερινα. την 1 απο τις 2 φορες μαλιστα, καθονταν στα παγκακια του σταθμου, δεν ελεγχαν.
και την 2η φορα περασαν απο μπροστα μου αλλα ξεχασαν να με ελεγξουν. μετα απο λιγο κατεβηκα.
δηλαδη μεσα σε 7 χρονια καθημερινης χρησης, δεν με ελεγξαν ποτέ!!
πληρωνει εισιτηριο κανενας στον ησαπ;;;;
μονο οσοι χρησιμοποιουμε και τα αλλα μεσα...
-
14-11-09, 00:23 Απάντηση: Εφιάλτης στην τροχιά με τα τρένα (ΗΣΑΠ, ΜΜΜ) #12
Έτσι ακριβώς. Κανα-δυο φορές, είδα άτομα σχεδόν να πιάνονται στα χέρια. Ζούγκλα.
Έχε υπ'όψη σου ότι τα χειρότερα έρχονται.
Βλέπεις, υπάρχει στο πλάνο ενίσχυση/ανακατασκευή της σήραγγας Αττική έως Μοναστηράκι (πέρα από την "αναβάθμιση" της γραμμής).
Εκεί θα γίνει πραγματικό πανηγύρι. Είναι ικανοί να φέρουν την Αθήνα σε κατάσταση κυκλοφοριακής παράλυσης.
Σωστός.
Πως να υπάρξει καθυστέρηση σε ένα έργο που δεν έχει χρονοδιάγραμμα περάτωσης;
Άραγε γνωρίζει κανείς πότε θα ολοκληρωθεί αυτό το μπάχαλο; Πολύ αμφιβάλλω.
-
14-11-09, 00:30 Απάντηση: Εφιάλτης στην τροχιά με τα τρένα (ΗΣΑΠ, ΜΜΜ) #13
- Εγγραφή
- 20-06-2007
- Περιοχή
- Chicago, Illinois
- Ηλικία
- 33
- Μηνύματα
- 31.005
- Downloads
- 96
- Uploads
- 25
- Άρθρα
- 14
- Τύπος
- FTTH
- Ταχύτητα
- 1G/0.5G
- ISP
- Nova
Κάθε μέρα σχεδόν "αναγκαστικά" παίρνω τον ηλεκτρικό.
Η κατάσταση είναι ΚΑΚΙΣΤΗ.
Όχι μονο έχει πολύ κόσμο. ΒΡΩΜΑΕΙ και ζέχνει. Όχι μονο είναι άσχημο αυτό αισθητικά, είναι επικίνδυνο για την υγεία
+ την κατάσταση που περιγράφω εδώ : http://www.adslgr.com/forum/showpost...&postcount=436Dies, died, will die.
Lived, lives, will live.
-
14-11-09, 12:09 Απάντηση: Εφιάλτης στην τροχιά με τα τρένα (ΗΣΑΠ, ΜΜΜ) #14
Από σημερινό άρθρο του "Ριζοσπάστη"
«ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ»
Ταλαιπωρία δίχως τέλος για χιλιάδες εργαζόμενους
Κυβέρνηση και διοίκηση του ΗΣΑΠ αρνούνται να πάρουν τα αναγκαία μέτρα, για να τερματιστεί το «μαρτύριο» των επιβατών, εξαιτίας των έργων ανακαίνισης της γραμμής
Οι συρμοί έχουν μειωθεί στο 50% και η συχνότητα των δρομολογίων κατά το 1/3.
Σε ατέλειωτη ταλαιπωρία υποβάλλονται καθημερινά εδώ και εννέα περίπου μήνες οι 600.000 επιβάτες του «ηλεκτρικού σιδηρόδρομου», καθώς εξαιτίας των έργων ανακαίνισης της γραμμής έχουν μειωθεί πάνω από 50% τα δρομολόγια και έχουν τριπλασιαστεί οι χρόνοι διέλευσης των συρμών από τους σταθμούς.
Οι καθυστερήσεις στα δρομολόγια είναι καθημερινό φαινόμενο, σταθμοί παραμένουν κλειστοί για μεγάλο διάστημα, ενώ τα περισσότερα Σαββατοκύριακα ο «ηλεκτρικός» είναι κομμένος στα δύο και μεγάλα τμήματα του δικτύου τίθενται εκτός λειτουργίας. Την ίδια στιγμή, οι αρμόδιοι σε κυβέρνηση και ΗΣΑΠ επιδεικνύουν προκλητική αδιαφορία και αρνούνται να πάρουν τα αναγκαία μέτρα, για να τερματιστεί το «μαρτύριο» των επιβατών.
Υπενθυμίζεται ότι με Ερώτηση που κατέθεσαν πρόσφατα στη Βουλή, βουλευτές του ΚΚΕ, απαίτησαν από την κυβέρνηση τη λήψη άμεσων μέτρων, ώστε να πάρει τέλος αυτή η απαράδεκτη κατάσταση στον «ηλεκτρικό». Ειδικότερα ζητούν: Να μειωθεί ή να μην καταβάλλεται καθόλου εισιτήριο έως ότου ολοκληρωθούν τα έργα, τα οποία επιφέρουν την παραπάνω κατάσταση. Να δρομολογηθούν ενισχυτικά δρομολόγια με λεωφορεία σε παράλληλες διαδρομές των ΗΣΑΠ και να ενισχυθούν τα συνεργεία, ώστε να επιταχυνθούν τα έργα.
Από 33, οι συρμοί έγιναν 16!
Τα έργα στον «Ηλεκτρικό» άρχισαν στα μέσα του περασμένου Γενάρη, με αρχικό προϋπολογισμό 90 εκατ. ευρώ (από εθνικά και κοινοτικά κονδύλια) και εκτελούνται από την εταιρεία «ΑΚΤΩΡ». Βάσει των χρονοδιαγραμμάτων που προβλέπονται στη σύμβαση, η αποπεράτωσή τους ορίζεται το Μάρτη του 2010. Αν και θεωρητικά απομένουν ακόμα τέσσερις μήνες για την ολοκλήρωση των έργων, τόσο η διοίκηση ΗΣΑΠ όσο και οι αρμόδιοι της κατασκευάστριας εταιρείας, θεωρούν δεδομένο ότι τα αρχικά χρονοδιαγράμματα θα ξεπεραστούν κατά πολύ, καθώς - όπως υποστηρίζουν - παρουσιάζονται πολλά προβλήματα (π.χ. αρχαιολογικά ευρήματα στο τμήμα Φάληρο - Μοσχάτο), ενώ η πρόοδος των έργων εξαρτάται και από τις καιρικές συνθήκες.
Στο μεταξύ, κανείς δεν ενδιαφέρεται για την απερίγραπτη κατάσταση στο εσωτερικό των συρμών, με τους επιβάτες να συνωστίζονται και να ασφυκτιούν. Η κυνική ομολογία που προβάλλουν οι αρμόδιοι των ΗΣΑΠ, είναι ότι από τη στιγμή που αποφασίστηκε να εκτελεστούν τα έργα, με παράλληλη λειτουργία του «ηλεκτρικού», η πολύμηνη ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού θα ήταν ...αναπόφευκτη.
Γεγονός είναι πάντως ότι:
Ενώ πριν αρχίσουν τα έργα κυκλοφορούσαν 33 συρμοί, σήμερα έχουν μειωθεί στους 16!
Η διέλευση των τρένων από τους σταθμούς ήταν κάθε 2,5 - 3 λεπτά, ενώ εδώ και μήνες γίνεται κάθε 8 λεπτά.
Η διαδρομή Πειραιάς - Κηφισιά διαρκούσε 50 λεπτά, ενώ σήμερα πολλές φορές ξεπερνά και τη 1,5 ώρα!
Ολα αυτά, όπως υποστηρίζουν οι αρμόδιοι των ΗΣΑΠ, δεν επιδέχονται την παραμικρή αλλαγή, επειδή σε πολλά τμήματα του δικτύου, λόγω των έργων, γίνεται «αμφιδρόμηση γραμμής», δηλαδή τα τρένα κινούνται μόνο σε μια γραμμή και στην άνοδο και στην κάθοδο και προσθέτουν ότι δεν είναι στις προθέσεις τους να κάνουν κάτι για να βελτιωθεί η σημερινή κατάσταση...
Τεράστιες οι ευθύνες των κυβερνήσεων
Την πρώτη και κύρια βέβαια ευθύνη για τη λειτουργία του «ηλεκτρικού σιδηρόδρομου» την έχει αναμφισβήτητα η κυβέρνηση. Αυτή επιβάλλεται να πάρει άμεσα εκείνα τα αναγκαία μέτρα, ώστε να τερματιστεί η «ομηρία» των επιβατών - εργαζόμενων στη συντριπτική πλειοψηφία τους - και να εξυπηρετούνται όσο το δυνατό καλύτερα, χωρίς να υποβάλλονται σε καθημερινή ταλαιπωρία. Η εμπειρία από τα μέχρι τώρα μέτρα (δρομολόγηση λεωφορείων) δείχνει ότι με αυτό τον τρόπο δε δίνεται λύση στο σοβαρό πρόβλημα μετακίνησης που αντιμετωπίζουν καθημερινά και κυρίως όσοι εξυπηρετούνται από τους σταθμούς που έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας.
Η ουσία είναι ότι πρώην και νυν κυβερνώντες, μαζί με τις διορισμένες διοικήσεις σε ΟΑΣΑ και ΗΣΑΠ, με τις αποφάσεις τους και τις επιλογές τους για τον τρόπο κατασκευής του έργου, είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για την πολύμηνη και ατέλειωτη ταλαιπωρία εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων που χρησιμοποιούν καθημερινά για τις μετακινήσεις τους τον «ηλεκτρικό σιδηρόδρομο».
Για σήμερα και αύριο ο «ηλεκτρικός» θα λειτουργεί μεταξύ των σταθμών Πειραιάς - Αττική και Ειρήνη - Κηφισιά, ενώ εδώ και ένα μήνα έχει τεθεί εκτός λειτουργίας ο σταθμός των Ανω Πατησίων, στο ρεύμα προς Κηφισιά και πριν 10 μέρες εκτός λειτουργίας τέθηκε και ο σταθμός στο Μαρούσι, επίσης στο ρεύμα της ανόδου. Η μετακίνηση του επιβατικού κοινού για το τμήμα Αττική - Ειρήνη θα γίνεται με τη λεωφορειακή γραμμή «X10».
-
14-11-09, 15:11 Απάντηση: Εφιάλτης στην τροχιά με τα τρένα (ΗΣΑΠ, ΜΜΜ) #15
Kαλώς τον σύντεκνο!
Δοκιμασμένη συνταγή για ακριβώς την ίδια διαδρομή: Χίλιες φορές καλύτερα μετρό & μετά ηλεκτρικός. Τα δρομολόγια της Εθν.Άμυνας έρχονται ανα 3' και κάνεις σκάρτα 10' για να φτάσεις Μοναστηράκι. Ο Ταύρος είναι μόλις 3 στάσεις μετά. Όσο και να αργήσει το τραίνο, όσο πήχτρα και να είναι, 3 στάσεις τις αντέχεις. Άμα πιάσουν και οι ζέστες θα μαρτυρήσεις...
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ ΣΟΥ!!!
Bookmarks