Εμφάνιση 46-60 από 67
-
09-02-11, 09:42 Απάντηση: Διεκδικήστε τα Δικαιώματά Σας! #46
-
09-02-11, 19:19 Απάντηση: Διεκδικήστε τα Δικαιώματά Σας! #47
Ναι , οκ η motorola στο θέμα service ήταν πάντα αξιόπιστη . Άλλες είναι αναξιόπιστες λέγε με apple που σου βγάζει το λάδι .
-
21-02-11, 23:09 Απάντηση: Διεκδικήστε τα Δικαιώματά Σας! #48
Να προσθέσω (και) εδώ ότι υπάρχει και το τηλ 1520 (Γενική γραμματεία καταναλωτή)
http://www.efpolis.gr/el/1520-grammi-katanaloti.html
Οπου ένας υπάλληλος περιμένει το τηλέφωνο σας για να σας λύσει τις απορίες σας. Στην ανάγκη, μπορείτε να το καλέσετε (δουλεύουν μέχρι 22:00 καθημερινές και 20:00 σάββατο) μπροστά στον πωλητή και να του δώσετε το ακουστικό, προκειμένου να του «σφυρίξει» τα σχετικά φωνήεντα.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος apeleytheros : 22-02-11 στις 09:22.
-
23-02-11, 00:07 Απάντηση: Διεκδικήστε τα Δικαιώματά Σας! #49
Δεν του σφυριζει και τιποτα το ιδιαιτερο. Γιατι βασικα δεν κανει και κατι το ιδιαιτερο η Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη.
Ειναι απλα ενας μεσαζων, για να νομιζεις οτι εχεις καποιον να ακουει τον πονο σου. Στην πραξη προωθει το παραπονο σου, αιτημα σου (whatever) αυτουσιο στην εταιρεια που "καταγγελεις" χωρις να εξετασει τη σοβαροτητα/ορθοτητα του παραπονου/καταγγελιας ή εστω ενα πρωτο ξεκαθαρισμα, ή μια πρωτη ερευνα/μελετη του συμβαντος μονη της, πριν ενοχλησει την εταιρεια.
Πολλες φορες αρκετα αιτηματα/παραπονα ειναι γελοια εως ανυπαρκτα και η Γενικη Γραμματεια αντι να τα κοψει επιτοπου και να απαντησει στον πολιτη να ξεστραβωθει διαβαζοντας τη συμβαση που εχει υπογραψει, προωθει τα παραπονα στις επιχειρησεις.
Εκει να δεις γελιο που πεφτει (μεχρι δακρυων) απο τη μερια των επιχειρησεων.
Πχ πολιτης με δανειο τραπεζης 100 ευρω, διαρκειας 5 ετων (60 μηνιαιες δοσεις) και ετησιο επιτοκιο 10%, ενω εχει υπογραψει τη σχετικη συμβαση δανειου και εχει αποδεχτει το σχετικο δοσολογιο (με το οποιο του βγαινει μηνιαια δοση 2,12 ευρω και συνολο τοκων στο διαστημα των 60 μηνων, 27,48 ευρω) αποστελλει εγγραφη καταγγελια στη Γενικη Γραμματεια, γιατι λεει με επιτοκιο 10% θα επρεπε οι τοκοι που του αντιστοιχουν να ειναι 100 ευρω*10%=10 ευρω και συνεπως η Τραπεζα τον κλεβει ζητωντας του παραπανω 17,48 ευρω.
Και οτι στην ουσια οι τοκοι που ζητα η Τραπεζα (27,48 ευρω) ισοδυναμουν με 27,48% επιτοκιο αρα η Τραπεζα τον ληστευει.
Και αντι η Γενικη Γραμματεια να ζητησει τη συμβαση του δανειου του, να δει τι εχει υπογραψει αυτος ο χριστιανος και αντι να του εξηγησει οτι ολα τα δανεια (η πλειονοτητα τουλαχιστον) ειναι τοκοχρεωλυτικα και ετσι δουλευουν (και οχι οπως γουσταρει αυτος), προωθει το παραπονο στην Τραπεζα και ζηταει κιολας επιτακτικα αμεσα απαντηση.
Κλαμα μεχρι δακρυων.
(Τα ποσα ειναι ενδεικτικα υπολογισμενα με τον τοκοχρεωλυτικο πινακα του Εxcel)Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sebu : 23-02-11 στις 00:14.
-
23-02-11, 17:42 Απάντηση: Διεκδικήστε τα Δικαιώματά Σας! #50
α, τόσο καλά. Αυτό που περιγράφεις έχει τρελό γέλιο.
Η δική μου εμπειρία πάει κάπως έτσι:
Δύο φορές που τους είχα πάρει τηλέφωνο για να τους ρωτήσω τι ισχύει με κάτι εγγυήσεις και τί δικαιώματα έχω και τι δεν έχω με είχαν ενημερώσει μια χαρά και την δεύτερη φορά μου είχαν πεί ότι αν συνεχίσει ο πωλητής να μην συνεργάζεται, να κάνω αυτό που ανέφερα πιο πάνω. (να τους πάρω τηλέφωνο από τον πωλητή)
-
03-03-11, 01:11 Απάντηση: Διεκδικήστε τα Δικαιώματά Σας! #51
Επικοινώνησα με την HP για άσχετο λόγο για ένα προϊον και στην κουβέντα επάνω τους ρώτησα γιατί δίνουν μόνο 1 χρόνο εγγύηση ενώ είναι στην Ευρωπαϊκή Ένωση και όλα τα προϊόντα πρέπει να έχουν 2 έτη εγγύηση.
Μου απάντησαν ότι αυτό είναι Κοινοτική Οδηγία, ένα απλό guideline, που εαν θέλει μία εταιρεία το ακολουθεί, δεν έχει ενσωματωθεί στο Εθνικό ή Ευρωπαϊκό δικαιο και η HP Ελλάδος επιλέγει να δίνει μόνο 1 χρόνο εγγύηση.
Τι ισχύει τελικά?????
-
03-03-11, 01:49 Απάντηση: Διεκδικήστε τα Δικαιώματά Σας! #52
Δεν γνωριζω για ποιο προιον αναφερεσαι αλλα εγω αγορασα το καλοκαιρι ενα πολυμηχανημα HP και μου δωθηκε επεκταση εγγυησης και ισχυει για 3 χρονια .
"Η ΗΡ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να σας προσφέρει επέκταση της εγγύησης για τον ΗΡ εξοπλισμό σας 3 ετών)
Ισως να ισχυει μονο για το συγκεκειμενο προιον, δεν το εψαξα
Everything You Know Is Wrong !
-
03-03-11, 01:57 Απάντηση: Διεκδικήστε τα Δικαιώματά Σας! #53
-
03-03-11, 09:49 Απάντηση: Διεκδικήστε τα Δικαιώματά Σας! #54
Αυτο πως στο εδωσε????
Γιατι το κουτι του λαπτοπ ειχε μεσα ενα booklet που λεει HP Care Pack επεκταση εγγυησης, αλλα δεν εχει πουθενα κωδικο για να ενεργοποιησεις την επεκταση εγγυησης.
Για αυτο τους πηρα τηλεφωνο. Και μου ειπαν οτι απο τη στιγμη που δεν εχει καποιο κωδικο για να γινει online ενεργοποιηση του HP Care Pack η εγγυηση ειναι στον 1 χρονο που αναγραφει και το λαπτοπ απο κατω και το ιντερνετ οταν εκανα register το μηχανημα.
Το κουτι του λαπτοπ ηταν καρασφραγισμενο αρα δεν παιζει να εβαλε καποιος απο λαθος εκ των υστερων μεσα την μπροσουρα του ΗP Care Pack. Απλα που ειναι ο κωδικος ενεργοποιησης που ζηταει η HP????
........Auto merged post: Sebu πρόσθεσε 2 λεπτά και 23 δευτερόλεπτα αργότερα ........
Για να του το πω αυτο πρεπει να ξερω ακριβως που το λεει ο νομος. Και οπως πολυ σωστα λεει το 1ο ποστ στο παρον thread τα πραγματα ειναι συγκεχυμενα (επιτηδες) απο το νομοθετη, ιδιως για τα μεσα τεχνολογιας τα οποια καλυπτονται πισω απο την ταμπελα της ωφελιμης ζωης λογω απαξιωσης τεχνολογικης.
Διαβασα λιγο χθες τον 30ΧΧ νομο (δεν θυμαμαι τον πληρη αριθμο) αλλα δεν βρηκα καπου ρητα να αναφερει την 2ετια (ημουν και κουρασμενος βεβαια και μπορει να μου ξεφυγε).Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sebu : 03-03-11 στις 09:49. Αιτία: auto merged post
-
03-03-11, 12:41 Απάντηση: Διεκδικήστε τα Δικαιώματά Σας! #55
Μην μπερδευετε την επεκταση εγγυησης που δινουν δωρεαν και εν ειδει προσφορας
κατα καιρους πολλοι κατασκευαστες. Αυτα τα επιβαλλουν για λογους marketing οι μαμαδες εταιριες
και παλι μερικες φορες εδω τα πετσοκοβουν χρονικα ωστε να μας φανει η παραταση bonus!
Οντως το καλοκαιρι ετρεχε επεκταση και για καποια (ισως ολα) τα Πολυμηχανηματα της HP
και για laptops της Toshiba κατι αναλογο, πηρα κι απ τα δυο και ξερω...
ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ειναι εαν ειμαστε καλυμμενοι νομικα για την υποχρεωτικοτητα εφαρμογης
των 2 ετων εγγυησης στα ηλεκτρονικα και στην Ελλαδα. Θεωρητικα ΝΑΙ κι αυτο αποδεικνυεται
απ την κατω απο μεγαλη πιεση μεμονωμενων πελατων, οταν ωρυονται ενωπιον μαρτυρων.
Αλλα επειδη επιτρεπεται ο,τι δεν απαγορευεται καταληγουμε συνηθως να το κανουμε γαργαρα
για να μην καταληξουμε σε μακροχρονιες αντιδικιες μεσω Γ.Γ.Καταναλωτη, ΙΝ.ΚΑ. κοκ
ΙΔΟΥ ΛΟΙΠΟΝ: http://www.synigoroskatanaloti.gr/do...N3043-2002.pdf
τελευταιος σχετικος νομος ειναι o 3043 του 2002 ομως δυστυχως απ ο,τι φαινεται εν Ελλαδι
αλλο εγγυηση γενικα και αλλο καλυψη για ελαττωματα των συσκευων!Τα πέντε "Α" του Μανόλη Γλέζου:
Αγανάκτηση, Αμφισβήτηση, Αυτογνωσία, Αλληλεγγύη, Αντίσταση.
Μένανδρος:
Όσοι δεν έχουν δικά τους προσόντα, καταφεύγουν στους ενδόξους προγόνους και παππούδες τους, με άλλα λόγια, σε τάφους και μνήματα.
-
03-03-11, 12:49 Απάντηση: Διεκδικήστε τα Δικαιώματά Σας! #56
@manoulamou όπως τα λες.
Δεν υπάρχει κατοχυρωμένη εγγύηση 2 ετών. Η οδηγία αναφέρεται στην διετή προθεσμία ασκησης δικαιώματος (από την ημέρα αγοράς) για αλλαγή/αντικατάσταση ελαττωματικού προϊόντος (από τον πωλητή) εφόσον οι προδιαγραφές του, δεν ανταποκρίνονται σε αυτές που δηλώθηκαν ή διαφημίστηκαν κατά την αγορά του.
Η αλλαγή/αντικατάσταση μετά την λήξη της εγγύησης από τον κατασκευαστή (ένας χρόνος συνήθως) εναπόκειται στην καλή πίστη μεταξύ πωλητή/αγοραστή. Γι'αυτό και βγάζουν τα διάφορα προγράμματα επέκτασης εγγύησης.
-
03-03-11, 20:46 Απάντηση: Διεκδικήστε τα Δικαιώματά Σας! #57
Manoulamou το νομο τον εχω. Το προβλημα οπως ανεφερα ειναι οτι πουθενα δεν κανει ρητη αναφορα σε 2ετη εγγυηση. Για την ακριβεια δεν βρηκα σε κανενα αρθρο τη φραση "εγγυηση για 2 χρονια" ή εστω "καλυψη για 2 χρονια".
Ειναι θολο το τοπιο για να τους καλυπτει ολους.
Αναφορικα με το νομο οπως θα δειτε οριζει και την ευθυνη του πωλητη και στην ουσια αυτος ειναι υπευθυνος να σου παρασχει την εγγυηση και οχι η εταιρεια πωλησης. Κοινώς σε περιπτωση βλαβης μπορεις να απευθυνθεις στον πωλητη για αντικατασταση/επισκευη (το τι θα κανει εκεινος με τον προμηθευτη του ειναι προβλημα του) και οχι να σε κανει εσενα μπαλακι στην εισαγωγικη ή τον προμηθευτη.
Δυστυχως στην Ελλαδα ισχυει παντα το 2ο (για να αποφυγουν την ευθυνη και το τρεξιμο τα μαγαζια - γιατι θα επρεπε εκεινα να εχουν υποδομες και δικτυο να διακινουν τα προς επισκευη/επισκευασμενα).
Ο μονος που εχω δει να το εφαρμοζει αμεσα ειναι η Νοβα. Η οποια σε περιπτωση χαλασμενου δεκτη, σε στελνει σε οποιοδηποτε τεχνικο συνεργαζομενο (ο οποιος πρακτικα εχει μαγαζι που πουλαει δορυφορικο εξοπλισμο) και αφου ελεγξει επιτοπου είτε σου επισκευαζει ειτε σου αντικαθιστα επιτοπου συνηθως τον δεκτη.
Διαφορετικα θα επρεπε να πηγαινοερχεσαι στην Καντζα
-
03-03-11, 20:54 Απάντηση: Διεκδικήστε τα Δικαιώματά Σας! #58
Αποψη πολλων ειναι πως πρεπει να προτιμαμε κατασκευαστες ή/και προϊοντα
που να διαθετουν εξ αρχης τουλαχιστον 2 ετη επισημης εγγυησης
ωστε να αναγκαστουν σιγα-σιγα να προσαρμοστουν ολοι!
Αληθεια υπαρχουν πολλες "σοβαρες" εταιριες που δεν δινουν ελληνικα manuals
ή αυτα που δινουν ειναι για τα μπαζα, κακομεταφρασμενα και δυσχρηστα;
Κι αυτο ηταν απολυτα υποχρεωτικο ομως πχ πριν 2 χρονια αγορασα
φουρνο μικροκυματων της sharp μ ενα χαλια εγχειριδιο, ευτυχως ηξερα καλα αγγλικα!Τα πέντε "Α" του Μανόλη Γλέζου:
Αγανάκτηση, Αμφισβήτηση, Αυτογνωσία, Αλληλεγγύη, Αντίσταση.
Μένανδρος:
Όσοι δεν έχουν δικά τους προσόντα, καταφεύγουν στους ενδόξους προγόνους και παππούδες τους, με άλλα λόγια, σε τάφους και μνήματα.
-
05-03-11, 16:59 Απάντηση: Διεκδικήστε τα Δικαιώματά Σας! #59
Sebu ο νομος μια χαρα το αναφερει και τα πραγματα δεν ειναι καθολου συγκεχυμενα, οσο κι αν θελουν οι πωλητες να τα κανουν!
"Παρ' όλα αυτά, ο νόμος 2251 αναφέρει (με τροποποίηση από τον 3043) ότι θα πρέπει να ληφθούν υπόψιν οι διατάξεις του αστικού κώδικα (άρα και η εναρμόνιση με βάση τον νόμο 3043 του 2002), οπότε τελικά, νικητής είναι ξεκάθαρα ο καταναλωτής. Μάλιστα, στις δίκες που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι τώρα, το δικαστήριο έχει αποφανθεί υπέρ του καταναλωτή."
Το αν ενας πωλητης καταφερει να πεισει τον καταναλωτη οτι αλλο διετης καλυψη ελαττωματων και αλλο διετης εγγυηση, εκει τιθεται θεμα αντιληψης του καταναλωτη και κανεις δε μπορει να επεμβει.
Ο τιτλος του thread ειναι "Διεκδικήστε τα Δικαιώματά Σας!" με οτι αυτο συνεπαγεται (καταγγελια εως μήνυση), αν οι πιο πολλοι καταναλωτες ειναι της κλασσικης ελληνικης νοοτροπιας "δε βαριεσαι", "που να μπλεκω τωρα", "φταινε οι εβραιοι..." κτλ... δουλεια δεν προκειται να γινει. Λυκοι θα υπαρχουν οσο υπαρχουν προβατα.
Για να απαντησω στο αρχικο σου ερωτημα παντως σχετικα με τον νομο, οπως βλεπεις υπαρχει και το φεκ με το οποιο ακριβως η οδηγία εχει γινει νομος του ελληνικου κρατους. Αρα ακυρος ο ισχυρισμος του υπαλληλου.
Και αποσμασμα απο την εγγυηση της epson, την οποια πολλοι πωλητες φυσικα κανουν γαργαρα.
"Η διάρκεια της περιόδου εγγύησης των προϊόντων EPSON είναι ένα έτος. Εάν βρίσκεστε σε χώρα µέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η εγγύηση του προϊόντος κατά το δεύτερο χρόνο µετά την αρχική αγορά, διέπεται από τις απαιτήσεις και τις συνθήκες που ορίζει η Κοινοτική Οδηγία 1999/44/EC, σχετικά µε συγκεκριµένα θέµατα της πώλησης καταναλωτικών αγαθών, των σχετικών εγγυήσεων και κατ’ επέκταση της αντίστοιχης εφαρµογής της Οδηγίας σε κάθε χώρα."Τελευταία επεξεργασία από το μέλος contime : 05-03-11 στις 17:05.
-
06-03-11, 23:01 Απάντηση: Διεκδικήστε τα Δικαιώματά Σας! #60
χαχαχαχα, να μη μιλήσω για τη Citroen όπου !!! έσπασε το κάθισμα του οδηγού την ώρα που οδηγούσε η σύζυγος με το παιδί μέσα και εστειλα γράμμα στην Ελληνική Citroen η οποία δεν απάντησε ποτε.
ΑΣΟΒΑΡΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΑΣΟΒΑΡΗ ΧΩΡΑ.
Sent From My Computer Using Firefox
Παρόμοια Θέματα
-
προβλημα με δικαιωματα
Από adpapa1971 στο φόρουμ WindowsΜηνύματα: 3Τελευταίο Μήνυμα: 21-03-08, 01:23 -
Δικαιώματα Χρήστη
Από Martinstime στο φόρουμ WindowsΜηνύματα: 2Τελευταίο Μήνυμα: 14-01-08, 17:14 -
Διεκδικήστε μείωση τιμής
Από nmavro73 στο φόρουμ Vodafone ADSLΜηνύματα: 4Τελευταίο Μήνυμα: 03-10-06, 16:49 -
Περίεργο πρόβλημα με τα δικαιώματα!
Από Antonis Papadopoulos στο φόρουμ WindowsΜηνύματα: 11Τελευταίο Μήνυμα: 06-11-05, 14:35 -
Δικαιωματα χρηστων σε δικτυο
Από Antonis Papadopoulos στο φόρουμ WindowsΜηνύματα: 13Τελευταίο Μήνυμα: 15-09-05, 21:01
Bookmarks