Καλημέρα να ρωτήσω κάτι εχω κάνει ξανα αίτηση και φέτος για κοτβ μόλις ανοιξε η πλατφόρμα και εχει εγκριθεί, ειμαι σε διαδικασία επιστροφής στην δεη,εχω στείλει τα έγγραφα υπογεγραμμένα και περιμένω, γιατί γράφετε για αίτηση ξανά? σε λίγο θα κλείσει η πλατφόρμα για φέτος.
Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της δημοσκόπησης: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος;
- Ψήφισαν
- 1756. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
-
Έχω αλλάξει
547 31,15% -
Δεν έχω αλλάξει, αλλά σκέφτομαι να αλλάξω
664 37,81% -
Δεν θα αλλάξω
455 25,91% -
ΔΓ/ΔΑ
90 5,13%
Εμφάνιση 9.061-9.075 από 26162
-
22-11-21, 07:10 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9061
-
22-11-21, 09:31 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9062
H πλατφόρμα δε κλείνει ποτέ, απλά οι περσινές αιτήσεις έληξαν στις 15/11 για όσους δεν ανανέωσαν.
Θα παρακολουθείς εδώ https://apps.deddie.gr/LicensedElect...Certification/ τον αριθμό παροχής σου... μόλις αλλάξει το τελευταίο ψηφίο σημαίνει ότι είσαι πελάτης ΔΕΗ και πρέπει να ξανακάνεις την αίτηση ΚΟΤ (με το νέο αριθμό παροχής)
-
22-11-21, 10:54 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9063
-
22-11-21, 11:05 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9064
H volterra μου απάντησε οτι δεν έχουν επίσημη ενημέρωση απο τον ΔΕΔΗΕ οτι δικαιούνται την επιδότηση οι παροχές χωρίς ρήτρα αναπροσαρμογής και οτι δε δέχονται τις δημοσιεύσεις του in.gr ή οποιασδήποτε άλλης εφημερίδας.
-
22-11-21, 12:35 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9065Από το 2014 VDSL περίμενα..
Τελικά φτάσαμε 2024 για να μπορέσω να βάλω FTTH.
Τι είναι 10 χρονάκια μπροστά στην αιωνιότητα;
-
22-11-21, 12:42 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9066
Και αναδρομική
-
22-11-21, 13:54 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9067
-
22-11-21, 14:46 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9068
-
22-11-21, 14:58 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9069-GOVERNMENT ECONOMIST VIRUS: Nothing works, but all your diagnostic software says everything is fine. :x
Gre-goir-X23.
-
22-11-21, 15:08 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9070
-
22-11-21, 15:15 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9071
Πιο παλιά θυμάμαι ότι κάναμε χώρια αίτηση στη σελίδα του δεδδηε..
Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει αυτό τώρα..-GOVERNMENT ECONOMIST VIRUS: Nothing works, but all your diagnostic software says everything is fine. :x
Gre-goir-X23.
-
22-11-21, 15:16 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9072
Στην ΚΥΑ που δημοσιεύτηκε σήμερα (ΦΕΚ 5402/Β/22-11-2021), εκτός από τις επιδοτήσεις, αναφέρονται πολλά σχετικά με τους μετρητές του ΔΕΔΔΗΕ, τη διαδικασία για ΚΟΤ και άλλα.
-
22-11-21, 19:14 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9073
-
22-11-21, 19:44 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9074
-
22-11-21, 20:09 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9075
ΗΔΙΚΑ γίνεται η αίτηση, ενημερώνεται αυτόματα ο ΔΕΔΔΗΕ ο οποίος μετά ενημερώνει τον πάροχο.
- - - Updated - - -
H σωστή διαδικασία είναι η παρακάτω. Στο βήμα 2 αντί για τηλέφωνο στο ΔΕΔΔΗΕ μπορείς να τσεκάρεις εδώ αν άλλαξε το ψηφίο https://apps.deddie.gr/LicensedElect...Certification/
Αυτό που έκανες με τη Nova είναι λάθος. Είσαι τυχερός γιατί η NOVA (και η EFA) είναι μεσάζοντες και δεν έχουν εικόνα αν είσαι δικαιούχος ή όχι... οπότε τιμολογούν με ΚΟΤ επειδή τους είπες εσύ ότι έχεις ΚΟΤ! Βέβαια αν διασταυρώσει η Volton (που είναι ουσιαστικά ο πάροχος ενέργειας) ότι δεν έχεις κάνει αίτηση που να συμβαδίζει με τον αριθμό παροχής, μπορεί να σου αφαιρέσουν το ΚΟΤ αναδρομικά και να σου χρεώσουν επιπλέον τα ΥΚΩ.
Τράβα ΔΕΗ, κάντα σωστά αυτή τη φορά και στους άλλους τσιμουδιά...
Bookmarks