Δεν ξέρω αλλά την τελευταία εβδομάδα οι χρόνοι αναμονής στο τηλ. κέντρο έχουν μειωθεί πάρα πολύ. δεν προλαβαίνεις να ακούσεις το πρώτο στίχο του τραγουδιού κι αμέσως συνδέεσαι με κάποιον εκπρόσωπο. Ίσως με το κράξιμο στην ΕΕΤΤ βελτιώθηκε η κατάσταση και πήραν περισσότερους υπαλλήλους , οι οποίοι σου απαντούν με πάρα πολύ ευγενικό τρόπο που πλέον δεν σου πάει η καρδιά να ρίξεις ένα μπινελίκι. Τουλάχιστον βελτιώνονται σιγά σιγα σε κάποια θέματα. Αν βελτιωθούν και σε επίπεδο υποδομής δικτύου θα γίνει καλή εταιρία. Μπραβο ρε HOL μπορεί να περιμένω 2 μήνες να με συνδέσεις αλλά βελτιώνεσαι.
Πλέον παραδέχονται τα λάθη τους , δεν σου πωλούν φτηνές δικαιολογίες και σε αντιμετωπίζουν σαν πελάτη τους. πχ περιμένω την αποστολή του αιτήματος στον ΟΤΕ. η κοπέλα μου ζήτησε συγνώμη για την ταλαιπωρία , μου είπε πως ο χρόνος αναμονής δεν δικαιολογείται και θα στείλει αμέσως το αίτημα στον μηχανικό για να το περάσει στο wcrm. ούτε δικαιολογίες για φόρτους ούτε το συμπηρώνω εγώ και το στέλνω ....
και πάλι μπράβο φτιαχνετε σιγά σιγά.
Εμφάνιση 1-15 από 48
Θέμα: ένα μπράβο
-
01-02-08, 16:28 ένα μπράβο #1
-
01-02-08, 16:43 Απάντηση: ένα μπράβο #2
Αρκει να στέλνουν το αίτημα στον τεχνικό και να μη το στέλνουν στο κάδο απορριμάτων
-
01-02-08, 16:46 Απάντηση: ένα μπράβο #3
ναι είναι και αυτό :P
-
01-02-08, 17:12 Απάντηση: ένα μπράβο #4
-
01-02-08, 17:45 Απάντηση: ένα μπράβο #5
Μπορώ να σου εξηγήσω το γιατι . Αλλαξε γενικός διευθυντής , και ο καινούργιος μπήκε με 1ο και βασικότερο μέλημα την ενίσχυση του after sales. Η τεχνική υποστήριξη της HOL θα αλλάξει τελείως . Οι χρόνοι θα είναι το μέγιστο ενα τεταρτο και οι απαντήσεις επι της ουσίας . Το ίδιο ισχύει και για την εξυπηρέτηση πελάτων . Ηδη είναι εμφανέστατη η αλλαγη .
-
01-02-08, 17:55 Απάντηση: ένα μπράβο #6
-
01-02-08, 18:02 Απάντηση: ένα μπράβο #7
Αυτο για τις ωρες αναμονης ισχυει
-
01-02-08, 18:09 Απάντηση: ένα μπράβο #8
Πράγματι κάτι κινεῖται.
Εἶχα στείλει e-mail στὶς 3 Ἰανουαρίου 2008 καὶ, ὅπως ἔβλεπα ἀπὸ τὶς κοινοποιήσεις ποὺ μοῦ ἔστελναν, κυκλοφοροῦσε ἀπὸ τὸν Ἄννα στὸν Καϊάφα μέχρι τὶς 24 Ἰανουαρίου 2008. Μάλιστα, στὶς 18 Ἰανουαρίου 2008, ἔστειλα καὶ ὑπενθυμιστικὸ. Μετὰ ὁ ῥυθμὸς ἀνέβηκε. 25 Ἰανουαρίου 2008 ζήτησα διευκρινίσεις καὶ τὶς ἔλαβα στὶς 28 Ἰανουαρίου 2008.
-
01-02-08, 18:10 Απάντηση: ένα μπράβο #9
Mήπως έγιναν όλα αυτά επειδή λόγω μείωσης τιμής του Connx και σχετικά καλύτερες υπηρεσίες Ιντερνετ από τον ΟΤΕ,έχασε πελάτες ;
-
01-02-08, 18:19 Απάντηση: ένα μπράβο #10
-
01-02-08, 18:28 Απάντηση: ένα μπράβο #11
-
01-02-08, 18:29 Απάντηση: ένα μπράβο #12
Επιβεβαιώνω και εγώ για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης και δε λέω για την τηλεφωνική,αφού αυτήν τις τελευταίες μέρες δεν την έχω δοκιμάσει.Ωστόσο,μέσα σε 2 μέρες πήρα (τηλεφωνική) απάντηση σε 2 ticket που έιχαν ανοίξει,το ένα για πρόβλημα στην τηλεφωνία και το άλλο για κάτι οικονομικές εκκρεμότητες.
Ένα μπράβο,λοιπόν,και από μένα...
Αρκεί να συνεχίσουν έτσι...
-
01-02-08, 19:04 Απάντηση: ένα μπράβο #13
το λογιστηριο τους παντως συνεχιζει ανενδοτα να ειναι σκα*α
-
01-02-08, 19:42 Απάντηση: ένα μπράβο #14
-
01-02-08, 19:46 Απάντηση: ένα μπράβο #15
Παιδια απλα περασαν οι Γιορτες-Προσφορες και η πολυ κινηση!!!
Παρόμοια Θέματα
-
Ένα μπράβο στην ΝΕΤΟΝΕ
Από Zep στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 92Τελευταίο Μήνυμα: 16-04-08, 23:02 -
ΕΝΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΟΝ
Από HellV1L στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 6Τελευταίο Μήνυμα: 20-09-07, 19:58 -
Ενα Μπραβο στην LG
Από alienmix7250 στο φόρουμ Κάρτες ήχου, γραφικών, ηχεία και οθόνεςΜηνύματα: 54Τελευταίο Μήνυμα: 06-01-07, 14:10 -
Ενα ΜΠΡΑΒΟ στην Plextor
Από Insomniac στο φόρουμ Σκληροί δίσκοι, αποθηκευτικά μέσα και λοιπά περιφερειακάΜηνύματα: 112Τελευταίο Μήνυμα: 30-08-04, 11:21 -
Ένα μεγάλο μπράβο
Από poussou στο φόρουμ Η Γνώμη σαςΜηνύματα: 26Τελευταίο Μήνυμα: 20-06-03, 19:38
Bookmarks