Σελ. 7 από 29 ΠρώτηΠρώτη ... 256789121727 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 91-105 από 435
  1. #91
    Εγγραφή
    26-01-2006
    Περιοχή
    Σπάρτη
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    1.101
    Downloads
    29
    Uploads
    2
    Τύπος
    ADSL
    ISP
    HOL
    Λύκειο δεν πήγα, αλλά είδα το αποτέλεσμα του προγραμματισμού που δίδασκαν σε φιλαράκι που πέρασε μαζί μου σε ΤΕΙ πληροφορικής. Για τους πρώτους προγραμματισμούς της σχολής που ήταν C δεν το συζητώ, τους περνούσε για τον χαβαλέ. Εύκολα περνούσε και μαθήματα σχετικά με αλγορίθμους. Και πως είμαι τόσο σίγουρος πως δεν ήταν ιδιοφυΐα σε αυτόν τον τομέα και εξαίρεση, αλλά απλώς τον βοήθησε όσο δεν πάει το μάθημα του λυκείου; Γιατί μαθήματα σχετικά με αντικειμενοστραφή προγραμματισμό που ήταν κάτι νέο για αυτόν και δεν τα διάβασε, τα χρωστά ακόμα και σήμερα! Άρα τη διαφορά την έκανε το μάθημα του λυκείου και ότι το είχε διαβάσει.

    Θεωρώ αδιανόητο να μην διδάσκονται προγραμματισμό μαθητές που θέλουν να μπουν σε σχολή πληροφορικής. Όχι απλώς γιατί είναι απαραίτητος ο αλγοριθμικός τρόπος σκέψης, αλλά για να δουν και αν τους αρέσει να ακολουθήσουν την πληροφορική, η οποία είναι ιδιαίτερη και αν δεν σου αρέσει σε πάει στην κόλαση.

    Όσοι κολλάτε στον ψευδοκώδικα: Μην κολλάτε! Σημασία έχει ο τρόπος σκέψης, οι γλώσσες είναι απλώς εργαλεία. Αν π.χ. γνωρίζεις τον τρόπο σκέψης του αντικειμενοστραφή, τότε μαθαίνεις σχετική γλώσσα σε το πολύ 1 εβδομάδα και μάλιστα καλά. Δεν γίνεσαι guru βέβαια, αλλά αυτό έχει να κάνει με την εμπειρία και την συνεχή τριβή με κάτι. Και δουλειά της δευτεροβάθμιας είναι το πρώτο (τρόπος σκέψης), όχι το δεύτερο (guru).


  2. #92
    Εγγραφή
    22-02-2008
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    1.199
    Downloads
    12
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+
    Ταχύτητα
    12288/1024
    ISP
    Forthnet
    Router
    Thomson TG585 v8
    SNR / Attn
    6.0(dB) / 28.5(dB)
    Επειδή μιλάμε για παιδεία, απλά θα υπενθυμίσω ότι ο όρος δεν αφορά αποκλειστικά την εκμάθηση κάποιας τέχνης, δεξιότητας, μαθηματικών, φυσικής, χημείας κλπ...
    Δεν έχεις το καλύτερο για μια κοινωνία αποτέλεσμα όταν παράγεις ανθρώπους «ρομπότ» εξειδικευμένους σε συγκεκριμένους τομείς. Καλό είναι να το έχεις ΚΑΙ αυτό, αλλά δεν αρκεί. Παιδεία είναι ο τρόπος σκέψης, η συμπεριφορά, οι αξίες, το ήθος, η ανάπτυξη κριτικής σκέψης κλπ. Αυτά είναι σημαντικότερα από οποιοδήποτε άλλο μάθημα και αν φροντίσει μια κοινωνία να εστιάσει σε αυτά με το σωστό τρόπο οι επόμενες γενιές θα βρουν πολύ καλύτερη άκρη από τη δική μας. Τους ανθρώπους εργαλεία τους θέλουν όσοι λυμαίνονται εδώ κι αιώνες τους ανθρώπους. Καμία τέχνη δεν πρέπει να παίρνει μεγαλύτερη αξία από τις ανθρώπινες αξίες, τις οποίες ανεπαρκώς διδασκόμαστε γι' αυτό και ολοένα και «μικρότεροι» άνθρωποι καθορίζουν την πορεία μας ως χώρα.

    Αυτά περί παιδείας γενικότερα. Όσον αφορά το συγκεκριμένο μάθημα θα συμφωνήσω με κάποιον παραπάνω (είπε πως είναι και καθηγητής αν θυμάμαι καλά), ο οποίος ανέπτυξε τον τρόπο που πρέπει κατά τη γνώμη του να διδάσκεται η πληροφορική. Από το Γυμνάσιο μαθαίνοντας σταδιακά τη χρήση και στο Λύκειο γλώσσες προγραμματισμού. Αυτός είναι ο τρόπος. Σταδιακά θέτουμε τις βάσεις και όταν αυτές τεθούν προχωράμε και πιο πέρα.

    Για το υπουργείο ό,τι και να πει κανείς είναι λίγο, ελάχιστο... Κατάντημα της παιδείας με τους δασκάλους και καθηγητές συνυπεύθυνους και τώρα προσπαθούν μερικοί να μαζέψουν τα ασυμμάζευτα. Εγώ μαζί τους.

  3. #93
    Εγγραφή
    16-10-2008
    Μηνύματα
    3.340
    Downloads
    9
    Uploads
    0
    ISP
    -
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Thomas8 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και έχω την αίσθηση ότι ένα τέτοιο μάθημα θα ήταν χρήσιμο για όλους - ειλικρινά δεν καταλαβαίνω όσους λέτε ότι η χημεία είναι άχρηστη για μηχανικούς ή ότι ο προγραμματισμός είναι άχρηστος για γιατρούς.
    Πρέπει είναι πολύ διαφορετικό το να είσαι Ηλ. Μηχ Η/Υ από το να είσαι κλασσικός Πληροφορικάριος. Άλλο πτυχίο/δίπλωμα, αρκετά διαφορετικά μαθήματα και ακόμα και στα κοινά δε δίνεται το ίδιο βάρος.
    Τουλάχιστον για σχολές καθαρά Πληροφορικής, η Χημεία δεν υπάρχει πουθενά. Μόνο αν κάποιος πάρει σαν επιλογής από διπλανά τμήματα για να συμπληρώσει ελεύθερες μονάδες κλπ κλπ.

  4. #94
    Εγγραφή
    08-07-2006
    Μηνύματα
    3.212
    Downloads
    17
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Anarki Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τί εννοείς ακριβώς όταν λες "ψεύτικη γλώσσα"; Έχει compiler και μπορείς να τρέξεις κανονικά τα προγράμματα που γράφεις. Από ό,τι βλέπω υποστηρίζει και breakpoints κτλ για να μάθεις να κάνεις και debugging άμα λάχει. Προφανώς δεν έχει το πλήθος δυνατοτήτων που έχει μια "πραγματική" γλώσσα, αλλά για να μάθει τα βασικά ένας μαθητής Λυκείου μου φαίνεται ότι αρκεί.
    Γιατι στις πραγματικες γλωσσες τα IDE δεν εχουνε breakpoints η intergrated debugger ?
    ψευτικη γλωσσα εννοω οτι δεν κανεις πραγματικα προγραματα με αυτην.

    Και αμα δεν μπορεις να κανεις πραγματικα προγραμματα δεν θα εχεις κινητρο να ασχοληθεις προσωπικα εχει αποδειχτει οτι απο την οποια γνωση αποκομιζεις
    αμεσα και χειροπιαστα αποτελεσμα σου δινει κινητρο να πας παραπερα απο προσωπικη θεληση και οχι απο επιβολη.

    Αυτο ειναι ενα απο τεραστια λαθη του εκπαιδευτικου συστηματος σε ολα τα μαθηματα οτι δεν διδασκει πανω σε χειροπιαστα πραγματικα προβληματα
    τα οποια εχουνε μεσα μεγαλη πολυπλοκοτητα αλλα αν δεν μπορεις να αντιμετωπισεις τετοια πολυπλοκοτητα εχεις εικονικες γνωσεις.
    Οταν καποιος αποκτησει την ικανοτητα να λυνει πραγματικα προβληματα τοτε η γνωση γινετε και βιωματικη ετσι δεν την ξεχναει και την κατακτα σε βαθος.

    Πχ τα 90 στα 100 προβληματα βγαζουνε εξω την τριβη στη φυσικη λενε τα ελατηρια ιδανικα κτλπ...

    Τα προβληματα πρεπει να ειναι πραγματικα και τα μαθηματα πρεπει να αναφερονται στην πραγματικοτητα και οχι σε αφηρημενες ενοιες η φυσικες εννοιες πετσοκομενες.

    Αν πχ πεις στον πιστσιρικα πρεπει να φτιαξουμε ενα προγραμα να βγαζει λεφτα και μεσα εκει δει την αξια των θεωρητικων εννοιων και το δει στο να δουλευει και να βγαζει λεφτα
    του δινεις κινητρο. Με ψευτικα πραγματα δεν δινεις κινητρο το βλεπει σαν αγγαρεια.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος mpetou : 11-08-13 στις 13:29.

  5. #95
    Εγγραφή
    15-03-2005
    Περιοχή
    Χαϊδάρι
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    258
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+
    Ταχύτητα
    16384/1024
    ISP
    Conn-x OTE
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΧΑΙΔΑΡΙ
    Router
    Thomson TG585 v7
    SNR / Attn
    10,5(dB) / 17(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από mpetou Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατι στις πραγματικες γλωσσες τα IDE δεν εχουνε breakpoints η intergrated debugger ?
    ψευτικη γλωσσα εννοω οτι δεν κανεις πραγματικα προγραματα με αυτην.

    Και αμα δεν μπορεις να κανεις πραγματικα προγραμματα δεν θα εχεις κινητρο να ασχοληθεις προσωπικα εχει αποδειχτει οτι απο την οποια γνωση αποκομιζεις
    αμεσα και χειροπιαστα αποτελεσμα σου δινει κινητρο να πας παραπερα απο προσωπικη θεληση και οχι απο επιβολη.

    Αυτο ειναι ενα απο τεραστια λαθη του εκπαιδευτικου συστηματος σε ολα τα μαθηματα οτι δεν διδασκει πανω σε χειροπιαστα πραγματικα προβληματα
    τα οποια εχουνε μεσα μεγαλη πολυπλοκοτητα αλλα αν δεν μπορεις να αντιμετωπισεις τετοια πολυπλοκοτητα εχεις εικονικες γνωσεις.
    Οταν καποιος αποκτησει την ικανοτητα να λυνει πραγματικα προβληματα τοτε η γνωση γινετε και βιωματικη ετσι δεν την ξεχναει και την κατακτα σε βαθος.

    Πχ τα 90 στα 100 προβληματα βγαζουνε εξω την τριβη στη φυσικη λενε τα ελατηρια ιδανικα κτλπ...

    Τα προβληματα πρεπει να ειναι πραγματικα και τα μαθηματα πρεπει να αναφερονται στην πραγματικοτητα και οχι σε αφηρημενες ενοιες η φυσικες εννοιες πετσοκομενες.
    Με την ίδια λογική, θα έπρεπε να έχουν και κινητήρες αεροσκαφών στα λύκεια γιατί κ´αποιος μαθητής μπορεπι να ενδιαφερθεί... Στα χρόνια μου, η πρώτη και τελευταία επαφή με "πληροφορική" ήταν διαγράμματα ροής στην 2α Γυμνασίου... Μην τρελαθούμε τελείως.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος geo71 : 11-08-13 στις 13:30. Αιτία: .

  6. #96
    Εγγραφή
    29-03-2008
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    1.134
    Downloads
    12
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    7974/ 1020
    ISP
    Wind
    DSLAM
    Wind - ΤΟΥΜΠΑ
    SNR / Attn
    9.0(dB) / 38(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Φαντάζομαι καταλαβαίνεις ότι αν έμπαινε η τριβή μέσα στα προβλήματα το όλο θέμα θα εβγαίνε εκτός ορίων ύλης, αν θυμάμαι καλά, αλλά και σίγουρα θα απαιτούσε πολύ περισσότερο χρόνο σε σχέση με αυτόν που δίνεται στις πανελλαδικές για τα 4 θέματα με τα αντίστοιχα υποερωτήματά τους..

    Εξάλλου η τριβή δεν είναι κάτι στατικό, αλλά είναι δυναμικό μέγεθος, οπότε μπαίνουν μέσα στη φυσική οι συναρτήσεις και η εξαγωγή συμπερασμάτων μέσα από ολοκληρώματα.. Στο μάθημα της φυσικής στο 1ο έτος ήθελε ολοκληρώματα για να βρεις το έργο και άλλου τύπου ενέργειες. Το λύκειο δεν ασχολείται με τέτοια θέματα.
    CPU: AMD Phenom ΙΙ X4 955, CPU Fan: CoolerMaster Hyper T4, MoBo: ASUS M3A78-T, RAM: 2x2GB Kingston Hyper-X + 2x2GB 800MHz, GPU: Gigabyte GTX 750 TI 2GB Windforce, Case: CoolerMaster HAF 922, PSU: SEASONIC G-550 GOLD 550W

  7. #97
    Το avatar του μέλους konenas
    Το μέλος konenas δεν είναι συνδεδεμένο Πρόβατα μην αυτοκτονείτε. Όλα στη σειρά. Ερχόμαστε
    Εγγραφή
    14-08-2007
    Περιοχή
    PIIGS
    Μηνύματα
    4.727
    Downloads
    4
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    300 bps ή 300Mbps
    ISP
    Το άλλο Πάσχα
    Router
    OpenWrt
    Path Level
    Interleaved
    Δεν μπορεί να γίνεται αυτό.
    Η γενική εκπαίδευση δεν είναι τέχνη ώστε να έχεις τα εργαλεία και να τα χρησιμοποιείς
    Σου μαθαίνει την θεωρία, τις βάσεις. Τα υπόλοιπα πρέπει να τα μάθεις σε τεχνικά σχολεία.

    Καλό θα ήταν να χρησιμοποιούσαν όμως την πληροφορική πχ επιλεγμένα τεχνικά βίντεο σε κάθε μάθημα ή να καθιέρωναν το www σαν μάθημα
    Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται,ζυγόν δουλείας ας έχωσι, θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία. Ανδρέας Κάλβος
    There is some shit, I will not eat. e.e.cummings
    30 Hours per Week

  8. #98
    Εγγραφή
    08-07-2006
    Μηνύματα
    3.212
    Downloads
    17
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+
    αλλο κολπο αυτο με την υλη τι θα πει εκτος υλης στις εξετασεις δεν πρεπει να υπαρχει υλη.

    Δηλαδη αν αυριο αυτου του ατομου του σκασει ενα προβλημα θα πει α δεν το ξερω αυτο ειτανε εκτος υλης.

  9. #99
    Το avatar του μέλους hemlock
    Το μέλος hemlock δεν είναι συνδεδεμένο Τι εννοείς δεν ξέρεις πως το deadline ειναι ΑΥΡΙΟ?
    Εγγραφή
    13-05-2006
    Περιοχή
    ΑΧΑΡΝΑΙ -ΑΤΤΙΚΗΣ(ΜΕΝΙΔΙ)
    Μηνύματα
    10.044
    Downloads
    16
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    24576/512
    ISP
    Forthnet
    DSLAM
    Forthnet - ΑΧΑΡΝΩΝ
    Ναι αλλά μέχρι να του "σκάσει" αυτό το πρόβλημα θα έχουν περάσει και 10 χρόνια εμπειρίας...ΔΕΝ θα είναι αύριο.
    ΚΑΙ 50.000 ΚΡΟΎΣΜΑΤΑ ΤΗΝ ΜΈΡΑ Κ ΤΙ ΈΓΙΝΕ? ΤΣΆΜΠΑ ΡΑΜΠΙΤ = ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ.
    ΑΥΤΟ ΘΈΛΕΤΕ, ΤΟΝ ΣΤΆΛΙΝ? ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΜΝΗΜΌΝΙΑ, ΖΩΉ ΜΑΓΙΚΉ.
    ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΥΝ ΚΟΥΒΈΝΤΑ ΈΤΣΙ, ΜΟΝΌ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΘ ΛΈΤΕ. ΞΥΔΑΚΙ ΜΑΔΟΥΡΙΑ.

  10. #100
    Εγγραφή
    01-04-2003
    Μηνύματα
    1.053
    Downloads
    4
    Uploads
    0
    ISP
    Forthnet
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από mpetou Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατι στις πραγματικες γλωσσες τα IDE δεν εχουνε breakpoints η intergrated debugger ?
    Ε αυτό λέω, μοιάζει σε αυτόν τον τομέα με τις "πραγματικές" γλώσσες.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από mpetou Εμφάνιση μηνυμάτων
    ψευτικη γλωσσα εννοω οτι δεν κανεις πραγματικα προγραματα με αυτην.

    Και αμα δεν μπορεις να κανεις πραγματικα προγραμματα δεν θα εχεις κινητρο να ασχοληθεις προσωπικα εχει αποδειχτει οτι απο την οποια γνωση αποκομιζεις
    αμεσα και χειροπιαστα αποτελεσμα σου δινει κινητρο να πας παραπερα απο προσωπικη θεληση και οχι απο επιβολη.
    Τι είναι τα "πραγματικά προγράμματα"; Δεν μπορείς να υλοποιήσεις ό,τι σου κατέβει προφανώς γιατί είναι περιορισμένη γλώσσα (αυτό όμως ισχύει και για άλλες γλώσσες), αλλά βασικούς αλγόριθμους sorting, αναζήτησης, κτλ μπορείς να υλοποιήσεις κανονικότατα και με λίγη φαντασία μπορείς να φτιάξεις και προγραμματάκια που κάνουν κάποια ολοκληρωμένη δουλειά.

    Το ότι είναι περιορισμένη η γλώσσα νομίζω ότι βοηθάει το μαθητή που δεν έχει ξανασχοληθεί με προγραμματισμό να μην μπερδεύεται με λεπτομέρειες υλοποίησης που δεν έχουν σημασία σε αλγοριθμικό επίπεδο. Επίσης τα ελληνικά keywords, αν και λίγο αστεία, την κάνουν πιο οικεία. Ο μαθητής που ξέρει ήδη γιατί έχει ασχοληθεί μόνος του, ούτως ή άλλως δεν θα έχει πρόβλημα να τα καταλάβει. Εκτός αν θεωρείς ότι το ΑΕΠΠ θα έπρεπε να απευθύνεται μόνο στους μαθητές που ξέρουν ήδη λίγο να προγραμματίζουν.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από mpetou Εμφάνιση μηνυμάτων
    αλλο κολπο αυτο με την υλη τι θα πει εκτος υλης στις εξετασεις δεν πρεπει να υπαρχει υλη.

    Δηλαδη αν αυριο αυτου του ατομου του σκασει ενα προβλημα θα πει α δεν το ξερω αυτο ειτανε εκτος υλης.
    Δηλαδή αν ήταν εντός ύλης, πχ, όλο το βιβλίο της φυσικής, θα μπορούσε να λύσει ο μαθητής ό,τι πρόβλημα φυσικής του σκάσει στη ζωή;

    Ο homo universalis είναι passé. Όχι ότι δε μου αρέσει το concept, αλλά η γνώση που υπάρχει σήμερα είναι τοσο τροματικά μεγάλη, που κάπου πρέπει να θέσει κανείς όρια. Το ζητούμενο είναι να μάθει κανείς τα πολύ βασικά στο σχολείο, να μάθει τρόπους σκέψης, να μάθει να μαθαίνει. Το τι θα μάθει σε βάθος αργότερα το διαλέγει ο ίδιος.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Anarki : 11-08-13 στις 13:43.

  11. #101
    Εγγραφή
    29-03-2008
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    1.134
    Downloads
    12
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    7974/ 1020
    ISP
    Wind
    DSLAM
    Wind - ΤΟΥΜΠΑ
    SNR / Attn
    9.0(dB) / 38(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Σημαίνει ότι το σχολείο αποφασίζει ότι θα σου μάθει φυσικής στερεάς κατάστασης, αλλά χωρίς το πρόβλημα των τριβών. Άρα και δεν θα σου το ζητήσει στις εξετάσεις. Αλλιώς δεν είναι σχολείο, αλλά πλέον περνάει σε πανεπιστημιακό επίπεδο, όπου μπορεί να μπει το οτιδήποτε μέσα από το βιβλίο, ή και εκτός βιβλίου, όπως τουλάχιστον ήταν καθιερωμένο σε αρκετά από τα δικά μου μαθήματα.

    Η ύλη είναι κάτι σαν σύμβαση μεταξύ εξεταστή και εξεταζόμενου. Ο εξεταστής καθορίζει την ύλη και ότι οτιδήποτε μέσα από εκεί μπορεί να ζητηθεί στον εξεταζόμενο να τα λύσει. Εκτός και αν κάνουν θαύματα, όπως το 2002 που είχαν ζητήσει την επίλυση ενός θέματος στα μαθηματικά κατεύθυνσης που λυνόταν με ανάποδο Bolzano, το οποίο όμως είναι ικανή αλλά όχι αναγκαία συνθήκη αν θυμάμαι καλά από τότε.. Και είχε γίνει σάλος τότε, γιατί ουσιαστικά αυτό που ζητούσαν τα θέματα δεν μπορούσε να αποδειχτεί πλήρως και με σαφήνεια.
    CPU: AMD Phenom ΙΙ X4 955, CPU Fan: CoolerMaster Hyper T4, MoBo: ASUS M3A78-T, RAM: 2x2GB Kingston Hyper-X + 2x2GB 800MHz, GPU: Gigabyte GTX 750 TI 2GB Windforce, Case: CoolerMaster HAF 922, PSU: SEASONIC G-550 GOLD 550W

  12. #102
    Εγγραφή
    28-01-2008
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    2.584
    Downloads
    13
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    51200/5120
    ISP
    Vodafone
    Router
    Vodafone H-300s
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Anarki Εμφάνιση μηνυμάτων
    ... να μάθει να μαθαίνει. ...
    Συμφωνώ απόλυτα. Και δυστυχώς είναι ένα σημείο που χάνει το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα γενικά. Και η ΑΕΠΠ όμως είχε ξεφύγει αρκετά από αυτόν το στόχο τα τελευταία χρόνια. Ήθελε μια αλλαγή, που θα την πήγαινε προς αυτήν την κατεύθυνση.

    Τα παιδιά δεν ξέρουν να μαθαίνουν. Αν βάλεις μια εργασία σε κάποιο θέμα, η απάντηση που θα πάρεις θα βασίζεται σε κάτι που βρήκαν στο ίντερνετ. Αν τους δώσεις βιβλιογραφία και κάποιες πηγές στο ίντερνετ, δυσκολεύονται αφάνταστα να τα συγκεράσουν και να πουν κάτι ολοκληρωμένο. Καθόλου παράλογο, αν ότι έκαναν μέχρι τώρα είναι να διαβάζουν ένα βιβλίο, κάποιες σελίδες και πάει λέγοντας!

    Πάντως, κακώς εστιάζουμε μόνο σε ένα μάθημα. Το σχέδιο νόμου δείχνει ότι υπάρχει η απόφαση να μην γίνεται κανένα μάθημα Πληροφορικής στο Γενικό Λύκειο, εκτός από εκείνα τα παιδιά που θα επιλέξουν στην Α' Λυκείου το αντίστοιχο μάθημα επιλογής. Αλλά στη Β' και στη Γ' καθόλου. Αυτό είναι προς τη σωστή κατεύθυνση; Ακόμα και αν ξεκινούν μαθήματα από το Δημοτικό (1 ώρα/εβδομάδα για Α-Β και 2 ώρες για Γ-ΣΤ) και στο Γυμνάσιο πλέον θα κάνουν 2 ώρες/εβδομάδα και θα έχουν και κάποια πιστοποίηση. Αυτή η πιστοποίηση αφορά δεξιότητες χρήσης. Κακώς αυτό το μπλέκουμε με Πληροφορική και αν θέλετε και την αιρετική μου άποψη, δεν είναι απαραίτητα όλα αυτά να γίνονται από πτυχιούχους Πληροφορικής. Ιδίως στο Δημοτικό!

  13. #103
    Εγγραφή
    06-08-2007
    Περιοχή
    Adelaide, Australia
    Μηνύματα
    471
    Downloads
    1
    Uploads
    0
    ISP
    Internode
    Router
    Archer D5
    Ως πρωην μαθητης εχω να πω οτι ηταν απο τα πιο ευχαριστα μαθηματα να κανεις. Ειναι κριμα που θα το καταργησουν καθως σε εβαζε στη λογικη του προγραμματισμου, ηξερα οτι δεν υπαρχει αλλα παλι ηταν ευχαριστη

  14. #104
    Εγγραφή
    11-04-2003
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    328
    Downloads
    30
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+
    Ταχύτητα
    20480/1024
    ISP
    Forthnet
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΑΡΗΣ
    Router
    D-Link G624T
    SNR / Attn
    6(dB) / 10(dB)
    Path Level
    Fastpath
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Se7ev Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μη ψαχνετε μακρια το γιατι, οι λόγοι είναι οικονομικοί. Άλλωστε οι της πληροφορικής είναι σχεδόν όλοι ωρομίσθιοι... Σε αντιθεση με τους χημικούς
    Δυστυχώς αυτό ήταν το πιο ρεαλιστικό ποστ ως τώρα κατά την γνώμη μου.

    Πολύ φοβάμαι πως όσο και αν η αγορά εργασίας ζητά προγραμματισμό, όσο και αν βγαίνουν οι -περίφημοι- Steve Jobs, Bill Gates, Mark Zuckerberg και προτρέπουν τους πάντες να μάθουν προγραμματισμό, τίποτα δεν συγκινεί τα αλάνια του Υπουργείου Παιδείας.
    Ο στόχος θα είναι πάντα το πως θα βρούμε γρήγορο χρήμα, πως θα 'περιορίσουμε την σπατάλη' και όλο αυτό το γνωστό παραμύθι.

    Το θύμα; Τα παιδιά εν προκειμένω. Κρίμα και πάλι κρίμα.
    Κοντόφθαλμοι 'μεταρρυθμιστές', λίγοι και ανίκανοι. Δεν καταλογίζω δόλο, μόνο ανοησία.

  15. #105
    Εγγραφή
    20-11-2002
    Περιοχή
    Κουκάκι, Αθήνα
    Μηνύματα
    654
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+
    Ταχύτητα
    15054/1021 Kbps
    ISP
    Cyta Hellas
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ
    Router
    TG788vn v2
    SNR / Attn
    7,1(dB) / 16(dB)
    Path Level
    Fastpath
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Thomas8 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η δική μου προσωπική εμπειρία δε συμφωνεί με κάποιες από τις απόψεις που εκφράστηκαν παραπάνω. Έδωσα εξετάσεις από θετική κατεύθυνση πριν από 7 χρόνια (μαθηματικά x 2, φυσική, χημεία, βιολογία, έκθεση) και πέρασα σε σχολή ηλεκτρολόγων μηχανικών και μηχανικών υπολογιστών. Δεν ένιωσα ότι ήμουν πίσω στον προγραμματισμό σε σχέση με τους συμφοιτητές μου από τεχνολογική κατεύθυνση, αν και μέχρι τότε η μόνη μου ενασχόληση με το αντικείμενο ήταν από την πληροφορική της β' γυμνασίου. Μέσα σε ένα μήνα είχαμε καλύψει το μεγαλύτερο μέρος της ύλης του μαθήματος αυτού. Η Χημεία έχω την αίσθηση ότι με βοήθησε στα μαθήματα Υλικών στο πανεπιστήμιο. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι τα μαθήματα Χημείας και Βιολογίας της Γ' Λυκείου είναι (ήταν?) σε αρκετά υψηλό επίπεδο, συγκρίσιμα ίσως με εισαγωγικά πανεπιστημιακά μαθήματα. Οπότε τώρα, χωρίς κάποια ιδιαίτερη ενασχόληση κατά τη διάρκεια των προπτυχιακών μου σπουδών, έχω αρκετές γνώσεις για να παρακολουθ;v μεταπτυχιακά μαθήματα βιολογίας και χημείας.

    Αν μιλάμε για χρησιμότητα στο πανεπιστήμιο, τα πιο χρήσιμα μαθήματα που έχω κάνει είναι η ευκλείδεια και διανυσματική γεωμετρία (Α' και Β' λυκείου κυρίως) που μου χρειάστηκε σε πάμπολλα προπτυχιακά και μεταπτυχιακά μαθήματα, σε εργασίες και σε ερευνητικά project, ενώ δεν εξεταζόταν καν στις πανελλήνιες. Ή το κομμάτι των πινάκων στα μαθηματικά, που δε διδασκόταν καν.

    Δεν καταλαβαίνω πάντως γιατί περίμεναν μέχρι το λύκειο για ένα υποτυπώδες μάθημα προγραμματισμού. Ήδη μετά την πρώτη γυμνασίου (συναρτήσεις) οι μαθητές έχουν όλες τις απαραίτητες γνώσεις μαθηματικών για να μπορούν να ξεκινήσουν να μαθαίνουν προγραμματισμό (πχ python). Και έχω την αίσθηση ότι ένα τέτοιο μάθημα θα ήταν χρήσιμο για όλους - ειλικρινά δεν καταλαβαίνω όσους λέτε ότι η χημεία είναι άχρηστη για μηχανικούς ή ότι ο προγραμματισμός είναι άχρηστος για γιατρούς.
    Καταρχάς θεωρώ λάθος να μιλάμε αποκλειστικά για χρησιμότητα στο πανεπιστήμιο· το σχολείο δεν είναι (μόνο) προθάλαμος του πανεπιστημίου, είναι αφενός από μόνο του εκπαίδευση για τη ζωή· αφετέρου, (πρέπει να) βάζει σπόρους από όλους τους τομείς και αντικείμενα, για να φυτρώσουν και δημιουργήσουν τα ενδιαφέροντα του μαθητή/ανθρώπου -- και ως εκ τούτου, στο τέλος του κύκλου να έχει μια ιδέα παραπάνω τι τον ενθουσιάζει και κάνει συνειδητή επιλογή της σχολής του. Δεν νομίζω ότι ο ένας χρόνος επιπλέον μαθηματικών, φυσικής ή χημείας στο σχολείο μπορεί να κάνει τρομακτική μη επανορθώσιμη διαφορά στο πανεπιστήμιο.

    Το ότι στην Ελλάδα η επιλογή σχολών γίνεται κατά 90% με βάση τη λογική «πόσο έβγαλα -> ποιές σχολές πιάνω από τις πέρυσινες βάσεις» (= οι βάσεις έχουν positive feedback loop) και αν βγάλεις 19 και είσαι θετική/τεχνολογική και δεν θες να γίνεις γιατρός, μάλλον θα γίνεις ηλεκτρολόγος (ή θα βάλεις τις σχολές του ΕΜΠ τη μία κάτω από την άλλη) είναι μια βλακεία από μόνη του. Υπάρχει μεγάλο ποσοστό εγγεγραμμένων σε κάθε σχολή που είναι αδιάφοροι για το αντικείμενο της επιλογής τους· σταδιακά ενδιαφέρονται ή συμβιβάζονται αλλά δεν υπάρχει πάθος ή mentality «έκανα συνειδητοποιημένη επιλογή και γουστάρω αυτό που κάνω».

    Κατά δεύτερον, οι ΣΗΜΜΥ στους οποίους φαίνεται να σπούδασες, είναι επίσης πολλά λάθη συμπυκνωμένα· για αρχή, είναι fused δύο σχολές σε μία (ηλεκτρολόγοι + πληροφορικάριοι, που τα 80s/90s μπορεί να είχε νόημα αλλά πλέον έχουν λιγότερη σχέση απ' ότι η φυσική με τα μαθηματικά) και αναχρονιστικές αντιλήψεις βάζουν κομπιουτεράδες να μαθαίνουν για επιστήμη υλικών και να κάνουν ηλεκτρολογικό σχέδιο. Τραγικό.

    Τέλος, νομίζω ότι είναι λίγο αστείο να συγκρίνουμε τη χρησιμότητα across disciplines της χημείας και της πληροφορικής. Το πιθανότερο είναι ότι η χρησιμότητα του προγραμματισμού ή/και του computational logic σε έναν πολίτη του 2030 θα είναι πολύ χρησιμότερη ακόμη και από την γνώση φυσικής ή π.χ. ολοκληρωμάτων. Μιλάμε για πολίτες του 21ο αιώνα και digital natives, περικυκλωμένους από μηχανές που πρέπει να γνωρίζουν πώς σκέφτονται και πώς να πούν σε αυτές τι να κάνουν.

    Αλλα φευ. Ας φάμε 328 ώρες την εβδομάδα για να μάθουμε αρχαία μεταφρασμένα, αρχαία αμετάφραστα, αρχαία με ρυθμό, αρχαία ιστορία, αρχαία γραμματική, αρχαίο συντακτικό. Χώρα κολλημένη στο παρελθόν, κοντόφθαλμη για να δει το μέλλον…

Σελ. 7 από 29 ΠρώτηΠρώτη ... 256789121727 ... ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Μηνύματα: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 07-05-13, 00:56
  2. Μηνύματα: 14
    Τελευταίο Μήνυμα: 16-02-13, 18:03
  3. Μηνύματα: 16
    Τελευταίο Μήνυμα: 03-02-13, 11:33
  4. Μηνύματα: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 18-01-13, 11:04
  5. Μηνύματα: 90
    Τελευταίο Μήνυμα: 01-10-12, 23:35

Tags για αυτό το Θέμα

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας