Επιστροφή στο Forum : Inalan
Ειναι σαν να εχω αυτοκινητο με τελικη 80 χλμ . και το εχω για να πηγαινω στη δουλεια μου μεσα στην πολη στα 2-3 χλμ μακρυα . μια χαρα θα κανει την δουλεια του.
Τωρα λογω covid μου λενε θα δουλευω στα 20 χλμ εξω απο την πολη. αξιζει να παρω καινουριο αμαξι που να εχει τελικη 150 χλμ ?
απλα θα πηγαινω αργα. με τα 80 χλμ που παει. τωρα αν μου φορτωσουν και αλλα 2-3 ατομα και αποσκευες... θα πηγαινω με 60 χλμ .
αλλα δεν δικαιολογειται η αγορα του καινουριου αυτοκινητου . η δεσμευση δηλαδη για Vdsl 50-100-200 για 24 μηνες για επιπλεον ταχυτητα δηλαδη.
και εγω ειμαι ΥΠΕΡ του FTTH . αλλα εφοσον ΔΕΝ υπαρχει διαθεσιμοτητα παντου , και καθυστερουν τοσο πολυ , καλα κανουν και μενουν με τις xDSL .
Υ.Γ. αν καποιος θελει να δουλεψει απο το σπιτι , μπορει μια χαρα και με την Adsl. ζοομ/webex για χαρα παιζουν με 400-500 Kbps .
Αν καποιος θελει να κανει streaming πρωι-πρωι... ας βρει αλλο τροπο. ολα ειναι θεμα προτεραιοτητων.
Υ.Γ.2 να βαλουμε ενα τελος στα offtopic ? ολοι συμφωνουμε οτι ιναλαν με την τιμη αυτη ειναι πολυ καλη προσφορα. ΑΛΛΑ οπως ειπα, δεν μπορουν να βαλουν ολοι.
για να μην ξεχνιομαστε
https://www.ekathimerini.com/250294/article/ekathimerini/business/greece-tanks-in-fiber-optic-connections
τελευταιοι στο FTTH
Ας είναι καλά το καρτέλ...
Ας είναι καλά το καρτέλ...
Θαύμα που δεν είμαστε ακόμα σε ISDN.
Κανείς άλλος κάτω στην Μεταμόρφωση;
---Edit---
Μάλλον κάποιο ρακουν έφαγε την οπτική στην περιοχή! :p
Μην την ματιασω αλλα η συνδεση μου παει καλα!
Ενα μικρο downtime ειχα προσφατα, αλλα φανταζομαι επειδη συνδεθηκε νεος πελατης στον κατανεμητη μου.
Μην την ματιασω αλλα η συνδεση μου παει καλα!
Ενα μικρο downtime ειχα προσφατα, αλλα φανταζομαι επειδη συνδεθηκε νεος πελατης στον κατανεμητη μου.
Όταν λες κατανεμητη είναι τα πλαστικά κουτιά που βάζει στης πολυκατοικιες; επίσης αν συνδεθεί και άλλος πελάτης στον ίδιο κατανεμητη θα πέσει η ταχύτητα της σύνδεσης η όχι;
Όταν λες κατανεμητη είναι τα πλαστικά κουτιά που βάζει στης πολυκατοικιες; επίσης αν συνδεθεί και άλλος πελάτης στον ίδιο κατανεμητη θα πέσει η ταχύτητα της σύνδεσης η όχι;
οχι δεν πεφτει
Όταν λες κατανεμητη είναι τα πλαστικά κουτιά που βάζει στης πολυκατοικιες; επίσης αν συνδεθεί και άλλος πελάτης στον ίδιο κατανεμητη θα πέσει η ταχύτητα της σύνδεσης η όχι;
Ναι, αυτα τα πλαστικα κουτακια εννοω. Για την ακριβεια, αυτα ειναι παθητικα splitters.
Εχε υποψη σου οτι επειδη μιλαμε για GPON, η οπτικη ινα γινεται split με τους γειτονες μου --> την μοιραζομαστε.
Αυτο δεν συνεπαγεται απαραιτητα με πτωση ταχυτητας καθε φορα που συνδεεται ενας πελατης πανω στον κατανεμητη.
Ναι, αυτα τα πλαστικα κουτακια εννοω. Για την ακριβεια, αυτα ειναι παθητικα splitters.
Εχε υποψη σου οτι επειδη μιλαμε για GPON, η οπτικη ινα γινεται split με τους γειτονες μου --> την μοιραζομαστε.
Αυτο δεν συνεπαγεται απαραιτητα με πτωση ταχυτητας καθε φορα που συνδεεται ενας πελατης πανω στον κατανεμητη.
Θεωρητικά συνεπάγεται, αλλά πρέπει να τραβάνε 5πελ * 200Mbps ή 10πελ * 100Mbps ή αντίστοιχοι συνδιασμοί. Η γραμμή έχει χωρητικότητα 1Gbps.
Andreaslar
23-10-20, 13:24
Θεωρητικά συνεπάγεται, αλλά πρέπει να τραβάνε 5πελ * 200Mbps ή 10πελ * 100Mbps ή αντίστοιχοι συνδιασμοί. Η γραμμή έχει χωρητικότητα 1Gbps.
2.5gbps στο download kai 1.5 στο upload αν δεν κανω λάθος
2.5gbps στο download kai 1.5 στο upload αν δεν κανω λάθος
σωστα αλλα εχει και σχεση τι καταναλωση κανει ο χρηστης εκεινη την στιγμη γτ η γραμμη δινει προτεραιοτητα στην μεγαλυτερη χρηση
219953
Θεωρητικά συνεπάγεται, αλλά πρέπει να τραβάνε 5πελ * 200Mbps ή 10πελ * 100Mbps ή αντίστοιχοι συνδιασμοί. Η γραμμή έχει χωρητικότητα 1Gbps.
Και η ινα που έρχεται στο κουτάκι και αυτή έχει σπλιτ σε κάποιο άλλο σημείο, συνήθως στο gpon μιλάνε για 32 χρήστες ανα σπλιτ και πάει και εως 64.
Φαινόμενα τύπου crosstalk δεν υπάρχουν*
Θεωρητικά συνεπάγεται, αλλά πρέπει να τραβάνε 5πελ * 200Mbps ή 10πελ * 100Mbps ή αντίστοιχοι συνδιασμοί. Η γραμμή έχει χωρητικότητα 1Gbps.
Αν ηταν τοσο απλοϊκα τα πραγματα, τοτε το νερο που πινεις απο τη βρυση θα ειχε πολυ μικρη πιεση :p
Με καλυψαν πληρως οι προλαλησαντες (GgeorgG και sdikr).
Αυτο που δεν εχω καταλαβει ειναι αν η Inalan μπορει να φυσηξει επιπλεον ινες αν αυξηθει αποτομα η ζητηση σε μια περιοχη.
Δε νομιζω οτι περνανε αγωγους για κατι τετοιο.
Κοιταξε να δεις, επειδη ακομα η ζητηση για FTTH ειναι μικρη, η ιναλαν στην καλυτερη να σε βαλει σε χιλιαρα γραμμη (1 GBPS) και να παιζουν ολοι εκει. τωρα μελλοντικα αν αυξηθει η ζητηση και η κινηση στις γραμμες την χιλιαρα θα την κανουν 10GBPS οποτε η χωρητικοτητα και το ταβανι θα ανεβει. αλλα μεχρι τοτε εχουμε μελλον
Αν ηταν τοσο απλοϊκα τα πραγματα, τοτε το νερο που πινεις απο τη βρυση θα ειχε πολυ μικρη πιεση :p
Με καλυψαν πληρως οι προλαλησαντες (GgeorgG και sdikr).
Αυτο που δεν εχω καταλαβει ειναι αν η Inalan μπορει να φυσηξει επιπλεον ινες αν αυξηθει αποτομα η ζητηση σε μια περιοχη.
Δε νομιζω οτι περνανε αγωγους για κατι τετοιο.
Δεν νομίζω οτι λεμε κατι διαφορετικό. Αν όλοι τραβάγαν full την ίδια στιγμή αναγκαστικά θα μοιραζόταν το 1Gbps. Απλά σπάνια τραβάνε όλοι ταυτόχρονα.
Όπως και στις βρύσες που λες αν ανοιξει μια ολοκληρη περιοχή όλες τις βρυσες ταυτόχρονα και για πολύ ώρα στο σπίτι θα μειωθεί η πίεση εκτός αν η ΕΥΔΑΠ δώσει περισσότερο νερό κατά κάποιο τρόπο.
Βριλησσια στη λεωφορο Αναπαυσεως εχουν τρυπησει το δρομο και περνανε οπτικη ινα.Ερχονται απο Μαρουσι με κατευθυνση προς Γερακα.Το ερωτημα ειναι ποια εταιρια περναει την οπτικη η INALAN η ο ΟΤΕ.Καφαο VDSL εχουμε στη περιοχη.
Η Inalan έχει δικό της βαν που φαίνεται το logo της εταιρείας ή απλά αν περάσεις σε λίγες μέρες και δεις χαμηλά στην είσοδο κάθε σπιτιού ένα κουτάκι inalan θα ξέρεις ποιος θα χει περάσει.
Δέν μάς λέει κι η inalan τι χρώμα σωλήνες βάζει για να ξέρουμε πώτε είναι η inalan...:p
Ποιους σωλήνες, εννοείς το λάστιχο κήπου! :rofl: Από εκεί θα το καταλάβεις. Αν σκάβουν σκάβουν τότε δεν είναι η Inalan. Αν περνάνε με ένα τροχό που κόβει την άσφαλτο στην άκρη του δρόμου τότε μάλλον είναι.
Inalan θα προχωρήσετε τίς νόμιμες διαδικασίες για το παρακάτω θέμα; :onfire::whistle:
Από ότι έμαθα ο δήμος έχει παγώσει τις άδειες για σκαψήματα προς την Ίναλαν.
Cosmote και vodafone μπορούν να προχωρήσουν κανονικά και δίνουν διαθεσημότητα και κλείνουν συμβόλαια (με ενεργοποίηση στους 2 μήνες)
Έχει παίξει δηλαδή βρωμοδουλειά μέσω δήμου και αδειών για να χάσει η Inalan την περιοχή.
Με ενημέρωσαν πως ακόμα και στον κεντρικό κορμό να ήμουν πάλι δε θα μπορούσαμε να προχωρήσουμε.
https://www.adslgr.com/forum/newreply.php?do=newreply&p=6917910
Inalan θα προχωρήσετε τίς νόμιμες διαδικασίες για το παρακάτω θέμα; :onfire::whistle:
Ποιες ειναι αυτες οι διαδικασιες ?
και πως στηριζεται η κατηγορια εκτος απο ενα ποστ σε φορουμ ?
Inalan θα προχωρήσετε τίς νόμιμες διαδικασίες για το παρακάτω θέμα; :onfire::whistle:
https://www.adslgr.com/forum/newreply.php?do=newreply&p=6917910
Το λινκ που έβαλες οδηγεί σε παράθεση στο μήνυμά σου.
Καλογρεζα, μια εχει μια όχι, και καποιες φορες ανα site
και με vodafone υπαρχει προβλημα. καποιος αλλος με αλλο παροχο να επιβεβαιωσει;
PhantomDuck
04-11-20, 10:20
Γαλάτσι είμαστε down με Inalan και η Vodafone σέρνεται σε φάση PSTN.
EDIT - Ok, στρώσανε και οι δύο.
teams/skype/ γενικα υπηρεσιες προς Microsoft ειναι down.
Εμένα πάντως είναι ακόμα down (Γαλάτσι)
Φαίνεται να στρώνει
Επεσε και μενα, και η Cosmote στο κινητο σερνοτανε.
Τωρα ολα καλα.
νομίζω έστρωσε.
Ουτε packet loss δεν βλέπω.
Έβγαλαν ανακοίνωση στο FB. Πρόβλημα το GR-IX είχε γι' αυτό ίσως και από Voda είχε πρόβλημα που είπε ένας φίλος. Όλα καλά τώρα.
Προσπαθω 2 μερες να βρω καποιον στο τηλ και δεν το σηκωνουν. Υπαρχει αλλο τηλ επικοινωνιας εκτος του 2152152255;
Προσπαθω 2 μερες να βρω καποιον στο τηλ και δεν το σηκωνουν. Υπαρχει αλλο τηλ επικοινωνιας εκτος του 2152152255;
Μηνυμα στο chat του facebook, στην σελιδα τους
https://www.facebook.com/inalan.gr/
Προσπαθω 2 μερες να βρω καποιον στο τηλ και δεν το σηκωνουν. Υπαρχει αλλο τηλ επικοινωνιας εκτος του 2152152255;
Στείλε μήνυμα στο FB συνήθως το βλέπουν και απαντάνε ή ακόμα και από εδώ.
Δεν εχω fb παιδες. Απλά ενδιαφερομαι για την υπηρεσια και θελω να κανω καποιες ερωτησεις. Γι αυτο ψαχνω να τους βρω στο τηλ.
Δηλαδη αν προκυψει καποια βλαβη θα πρέπει να στείλω στο fb;
καλησπερα, το εχω πει και θα το ξαναπω παλι.
Αυτο με το τηλεφωνικο κεντρο πρεπει να το κοιταξουν ειναι μεγαλο μειονεκτημα.
Εκτος οτι εχουν συγκεκριμενες ωρες ενω παλιοτερα το σηκωναν ή αν τυχαινε να μην, καλουσαν πισω τωρα τιποτα.
Πρεπει να προσπαθησεις πολλες φορες, αλλες ωρες και μερες πραγματικα ενοχλητικο.
Εγω απο fb εστελνα μυνηματα και μου απαντουσαν και παλι τις περισσοτερες φορες οχι αμεσα.
Και εδω αργουν τρομερα, δεν ειναι λυση αν καποιος εχει βλαβη να το πει εδω!
Και fb δεν εχουν ολοι για να γραφουν εκει.
- - - Updated - - -
Η nova ας πουμε εχει nova support εδω στο φορουμ τους γραφω μου απαντανε ΠΑΡΑ πολυ αμεσα και λυνω αμεσως οτι θελω. Και δεν υπαρχει μονο ενας λογαριασμος.
Επισης με καλουν ΑΜΕΣΑ στο κινητο και εχει τυχει και βραδυνες ωρες!!!! Ενταξει τι να λεμε, μακραν καμια σχεση...
Θα ηθελα η INALAN να διορθωσει την εξυπηρετηση σε αυτο το θεμα με τηλεφωνα και τροπους επικοινωνιας γιατι εχει μεινει παρα πολυ πισω σε σχεση με αλλους.
Τελος εχω ξαναπει οτι επρεπε να γινει θεμα ΙΝΑLAN support οπως εχει πχ η nova εκει να γραφουμε ΜΟΝΟ τα προβληματα μας και να γραφει ΜΟΝΟ η INALAN απαντησεις.
Εδω περα εχει παρα πολλα ασχετα πραγματα παρα πολλες σελιδες αν ειναι ενα ατομο ο εκπροσωπος και εχει και ελειψη χρονου τι να μπορεσει να δει! αδυνατον.
Συμφωνώ απόλυτα με τον Νικηφόρο. Το καλό είναι ότι δεν έχουμε αρκετές βλάβες ακόμα αλλά θα πρέπει οπωσδήποτε να γίνει κάτι με το τηλεφωνικό κέντρο. Είναι αμαρτία να είσαι άψογος σε αρκετά άλλα πράγματα και στην επικοινωνία να χάνεις πόντους. Ίσως με τη νέα τη χρονιά να γίνει κάτι.
Εγω σαν ενδιαφερόμενος μπορω να πω οτι με βαζει σε σκέψεις να μην εχουν σωστο τηλ κεντρο. Για καποιους ισως να ειναι και αποτρεπτικος παραγοντας. Ειμαι ηδη αρκετα ταλαιπωρημενος απο τον τωρινο μου παροχο και δε θα ηθελα να τους ψαχνω στα τηλ σε περιπτωση πχ βλαβης.
Εγω σαν ενδιαφερόμενος μπορω να πω οτι με βαζει σε σκέψεις να μην εχουν σωστο τηλ κεντρο. Για καποιους ισως να ειναι και αποτρεπτικος παραγοντας. Ειμαι ηδη αρκετα ταλαιπωρημενος απο τον τωρινο μου παροχο και δε θα ηθελα να τους ψαχνω στα τηλ σε περιπτωση πχ βλαβης.
Και πολυ καλα κανεις να εισαι προβληματισμενος.
Οπως σωστα ειπες.... αν εχεις βλαβη θα πρεπει να στειλεις FB ????? Μα ΔΕΝ εχεις ιντερνετ . ενω ενα τηλ μπορεις να κανεις πχ απο τον γειτονα .
και μην πει καποιος ... μα δεν εχεις ΜΒ στο κινητο ? Εγω εχω πολλα GB . αλλοι ομως δεν εχουν καθολου. Δεν ειναι αυτη λυση.
ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ να εχουμε 24/7 τηλεφωνικο νουμερο για βλαβες.
Ειχα ξανα-εκφρασει τις ανησυχιες μου ως προς την εξυπηρετηση βαση των συνδρομητων της εταιριας. Με ειχαν χαρακτηρισει hater.
Μακαρι να βρεθει λυση για να μην εχει τετοια αρνητικα σχολια η εταιρεια.
Και πολυ καλα κανεις να εισαι προβληματισμενος.
Οπως σωστα ειπες.... αν εχεις βλαβη θα πρεπει να στειλεις FB ????? Μα ΔΕΝ εχεις ιντερνετ .
Ουτε τηλεφωνο θα εχεις :whistle:
Ουτε τηλεφωνο θα εχεις :whistle:
Απομονωνεις και κανεις παραθεση μονο οσα θελεις.
Εχω γραψει ..
Οπως σωστα ειπες.... αν εχεις βλαβη θα πρεπει να στειλεις FB ????? Μα ΔΕΝ εχεις ιντερνετ . ενω ενα τηλ μπορεις να κανεις πχ απο τον γειτονα .
Που ακριβως διαφωνεις με αυτα που γραφω ?
Απομονωνεις και κανεις παραθεση μονο οσα θελεις.
Εχω γραψει ..
Που ακριβως διαφωνεις με αυτα που γραφω ?
Και ιντερνετ μπορεις να δανειστεις απο το γειτονα, κι απο το κινητο πλεον.
Αν δεν εχεις ουτε κινητο, εε τοτε ο καθενας ειναι αξιος της μοιρας του.
Πιο ευκολο ειναι το μηνυμα στο messenger παρα το τηλεφωνημα.
Και ιντερνετ μπορεις να δανειστεις απο το γειτονα, κι απο το κινητο πλεον.
Πιο εύκολα θα σου δώσει να πάρεις τηλέφωνο, παρά κωδικό (και καλά θα κάνει)
Επίσης, θα μπορούσαν να έχουν Helpdesk με tickets, αφού δεν μπορούν να υποστηρίξουν το τηλεφωνικό τους κέντρο. Απλά, φθηνά και γρήγορα! Παρέχει καλύτερος έλεγχο και για τους ίδιους (εξυπηρέτηση πελατών, τεχνικό τμήμα) αλλά και για τον πελάτη / μελλοντικούς πελάτες τους.
Σε καμία περίπτωση αυτό με το FB δεν το δέχομαι ως support. Να σας δώσω να καταλάβετε... από την εποχή που ανακοίνωσαν τις αναβαθμίσεις σε 200Mbps, έστειλα μήνυμα μέσω FB και μέχρι τώρα που μιλάμε φαίνεται να μην το έχουν δει καθόλου! :whistle:
Για γενικά προβλήματα θα μπορούσαν απλά να έχουν ένα status page. Θα μου πεις πως αν δεν έχεις ίντερνετ τι να το κάνεις αφού δεν θα μπορείς να το δεις αλλά είναι μια αρχή και σχετικά φθηνή για άμεση ενημέρωση. Από την άλλη κανένας δεν το έχει...
Εξαλλου συμφωνα με τις προσφατες αλλαγες επιβάλλεται οι παροχοι να εχουν Δωρεάν γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών από οποιοδήποτε δίκτυο.
και οχι επικοινωνια μεσω φβ .
@ ADSLgr.com All rights reserved.